Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia teidän vesimies-miehet olivat suhteen alkuaikoina?

Vierailija
04.05.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden piirteiden takia hieman epäröin ryhtyä suhteeseen. Nyt 10 vuotta yhteiseloa takana ja noista piirteistä on jäljellä vielä aavistus mutta paljon on lieventynyt kuitenkin.

Esimerkki aivan suhteen ensimetreiltä. Olin muuttanut vain noin kuukausi ennen kuin tapasin mieheni ja olin sopinut tupaantuliaiset, joihin olin kutsunut hyviä työkavereitani ilman avecia. Mies "järjesteli" tupareita kanssani; kuskasi mm. juomia vaikkei hänen ollutkaan määrä osallistua. Jossain vaiheessa iltaa sitten alkoi soittelemaan ja valittamaan, kuinka on tylsää kun hän on yksin kotona ja mulla on hauskaa kavereideni kanssa. Kuulosti hieman itkuiselta. Vähän siinä fiilikset lässähti. Meinasin jättää miehen tuon asian vuoksi ja samaisesta aiheesta olemme lukuisia kertoja suhteemme aikana vääntäneet.

Mies on osoittautunut perheelle omistautuneeksi ja luotettavaksi kumppaniksi, jolla on toki omat ärsyttävät tapansa ja puolensa, mm. taipumus perfektionismiin.

Vierailija
2/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mustasukainenkin, mut ei liikaa. Ihaninta oli se mieletön rakkaus ja minun palvonta :) ainoa mikä noista on pudonnut vuosien myötä pois on mustasukkaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemmotteli, fiksu ja huomaavainen, sen kanssa oli kivaa keskustella ihan kaikesta. Alkuun en huomannut, että on äärettömän perfektionisti :)

Vierailija
4/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vesimies on nimenomaan riippumaton :)

Vierailija
5/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millainen oli suhteen alkuaikana varsinkin.

Vierailija
6/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vesimies on nimenomaan riippumaton :)

Meidän suhteessa minä tarvitsen huomattavasti paljon enemmän tilaa kuin mieheni. Mieheni on äärimmäisen omistautunut ja läheisyyden kipeä. Hän haluaisi aina vaan kupsottaa kylki kyljessä, joka mulle taas aiheuttaa joskus ahdistusta. Mieheni ei koskaan halua käydä yksin missään ja sekös mua harmittaa. Olen tuon asian kanssa oppinut elämään, mutta joskus mun on suorastaan repäistävä itseni irti, että saan kaipaamaani tilaa ympärilleni.

Vierailija
7/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai muistatte katsoa sen horoskoopin päivitetyn tähtikartan mukaan?

Vesimies onkin todennäköisesti kauris.

Vierailija
8/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa...

Vierailija
9/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mustasukkainen ollenkaan mutta erittäin työorientoitunut, läheisyydenkipeä ja äkkipikainen.

Hiljaa hyvä tulee -tyyppi sekä altis kehumaan minua ja kertomaan rakastavansa jne.. Laittaa perheen ja minun edut etusijalle esim raha-asioissa.

Vierailija
10/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia teidän muiden miehet, joilla on puolipitkät hiukset, on?

Olen ymmärtänyt, että miehet joilla on tavallista pidempi keskisormen kynsi ovat empaattisia ja helliä :)

Omalla miehellä on siniset farkut ja Volvo ja se on tosi romanttinen, mites teillä muilla?

Vierailija
11/11 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minäkin oon lukenut tuosta että vesimiesten ei pitäisi olla omistushaluisia tai mustasukkaisia. Itse olen skorpioni ja minun pitäisi juuri olla nuita piirteitä. Olen ollut kahdessa suhteessa vesimiehen kanssa, molemmat äärettömän omistushaluisia ja mustasukkaisia. Minä taas en niinkään omistushaluinen mutta mustasukkainen kylläkin.