Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kulmakarvat (varokaa turhamaista!)

Vierailija
03.05.2012 |

Minulla on luonnostaan mustat kulmakarvat (ja tummanruskeat hiukset). Kulmakarvat ovat tuuheat ja villit, nypin niitä. Kuuluuko niitä myös meikata? Siis tiedän ettei KUULU mutta siis meikkaatteko tummat kulmanne vai onko kulmien meikkaus vain vaaleille tai kokonaan nypityille karvoille?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aika tuuheat ja tummat kulmakarvat, mutta silti meikkaan niitä.

Tasoitan siis hieman väriä ns. kulmavärillä, mikä on vähän kuin luomiväriä.

Sillä saan tasoitettua ne kohdat, jotkaa ovat hieman harvempia kuin toiset kohdat.

Lisäksi näyttää huolitellummilta näin.

Kesäisin käytän yleensä vielä kestoväriä kulmissa, jotta pääsen vähän vähemmällä meikkauksella.

Koskaan en kuitenkaan värjää kulmiani mustiksi, koska se on liian kova väri. Hyvin tummanruskeat ne kuitenkin ovat.

Vierailija
2/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan pikimustat ja todella tuuheat kulmakarvat. Ruokkoan niitä kyllä silloin tällöin. Ovat niin mustat ja tiheät, ettei mitään tarvetta meikata, pelkkä ylimääräisten repiminen riittää. Kun hajakarvat on poistettu ja kulmat siistit, on vaikutelma muutenkin meikattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat, ihan siis erottuvat ilman meikkaustakin. Mutta väri kuitenkin ehkä aavistuksen maantiensävyinen ja paikoin harvatkin joten meikkaan kyllä.

Vierailija
4/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti :) Kattelin vapulta valokuvia ja jotenkin kulmakarvani tummuudesta huolimatta näytti tavallaan epätasaisilta ja ehkä hitusen harvoilta vaikka siis karvoja paljon ja jatkuvasti saa nyppiä, mutta paikoin vähän harvoilta keskeltä. Värillä saisi ilmeisesti tasaisemman näköiseksi, millä värillä sitten kannattaa mustia kulmakarvoja tasoitella? Mustallako?

Vierailija
5/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saa kulmista huolitellummat. Joskus saatan sipaista karvoja parempaan asentoon suihkauttamalla vanhaan ripsiväriharjaan hieman hiuskiinnettä ja sillä muotoilen. Mulla välillä vähän karvat vinksottaa.

Vierailija
6/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä maailman tyhmin kysymys.. Miten värjäyksestä saa kulmista huolitellut? Siis tarkoitatko että oma värisi karvoissa on vaalea ja on huolitellumpi kun ne ovat tummat vai peittääkö väri myös ns kolot ja muotoilee? Siis tuleeko väri ihoon vai karvoihin?

Vierailija
7/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain karvoihin joten ei se kyllä harvoja karvoja pelasta! :) itselläni on tummanruskeaa luomiväriä (ei mitään glittereitä joukossa) jota laitan siveltimellä karvoihin ja ihoon kaljuille paikoille! =)

Vierailija
8/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain karvoihin joten ei se kyllä harvoja karvoja pelasta! :) itselläni on tummanruskeaa luomiväriä (ei mitään glittereitä joukossa) jota laitan siveltimellä karvoihin ja ihoon kaljuille paikoille! =)

Näin mäkin ajattelin :)

Oon aina meikannu muuten naaman, siis ihon ja silmät mutta aina kulmat jääneet vain nyppimisen tasolle kun oon ajatellut että mitäs niihin väriä laittamaan kun jo mustat ovat ja nyt valokuvista vain pisti silmään että ei ne kyllä ole tasaiset ole ja ihoa pilkistelee tyhmästi karvojen välistä..

Kiitos paljon neuvoista, taidankin sipaista luomiväriä niihin huomenna :)

Vierailija
9/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovat luonnostaan tummat. Tasoitan aukot kulmakynällä ja lopuksi vielä laitan väritöntä geeliä, niin pysyvät ojennuksessa. En joka päivä kuitenkaan tee näitä, mutta jos haluan näyttää huolitellulta :)

Vierailija
10/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanruskeat kulmakarvat. Eihän niissä varsinaisesti mitään eroa näy, mutta mulla on tuolta ohimojen päistä kulmat aika harvat ja lyhyet, joten täydennän niitä vähän kynällä. Muutenkin jotain rakoja ym täydentelen vähän. Ei sitä eroa kyllä huomaa varmaan kukaan muu kuin minä :D

Vierailija
11/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(luomiväri tai kulmakynä)

Itse muotoilen kulmat joka päivä värittömällä ripsivärillä, pitää hajakarvat aisoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän