Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex ei tee yhtään mitään muuta kuin haittaa tätä meidän elämää

Vierailija
03.05.2012 |

Mikään ei koskaan sovi, ei vastaa kysymyksiini jos haluaisin jostakin lapsia koskevista asioista sopia. Hänelle on hälläväliä kaikki.

Mä kaipaan joskus LOMAA lapsista. Nää on todella vaatisiva vaikka isoja teinejä jo ovatkin. Mutta yksin heitä ei voi jättää. Lasten isä elää itse miten huvittaa, tekee mitä huvittaa, ei pidä sopimuksita kiinni. Kaikesta koittaa vaan luistaa.

Onko minulla minkäännäköistä oikeuksia missään tapaamisasioissa? Ylipäätänsä yhtään missään? Muu kuin tyytyä ihan aina siihen miten Hän nyt haluaa.

Lastenvalvojaa olen kokeillut, ei minkäännäköistä apua koska lasten isä ei suostu allekirjoittamaan mitään tapaammissopimuksia. Ihan paikan päällä olin kuulemassa tämän lasten isältä. Minut kyllä voidaan haastaa heti oikeuteen jos kiellän tapaamiset, ja kohta aion kieltää koska olen Niin kypsä!

Kyse olisi viikon lomasta kesällä jolloin saisin tehdä ihan mitä itse huvittaa. Onko se liikaa pyydetty? Ei ole sukulaisia, ei kavereita ei ketään jota voisi pyytää hätiin. Nuoret ovat liian vanhoja millekään leirillekään enää.

Ja juu, rakastan noita lapsia yli kaiken, ja olen valmis tekemään heidän eteensä ihan kaiken, vaikka uhraamalla sitten sen ainokaisen pikku loman josta haaveilen, kerran niin on vaan ilmeisesti pakko... onko?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kieltää tapaamisia, koska teinit itse saa niistä päättää.

Vierailija
2/11 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa!!!!!!! : )))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun älysin erota pahasta liitosta ja nyt sitten sain sitä myötä sitä mitä tilasin?

Ihanko oikeesti?

Vierailija
4/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta puhu niille lapsillesi tuosta sun loman tarpeesta, josko tajuaisivat tilanteet ja alkaisivat ruikuttaa isältään yhden viikon lomaa??? Voi jopa toimia!

Vierailija
5/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pahasti siltä, että emme voi saada kaikkea mitä haluamme, joudumme tekemään selkeitä arvovalintoja. Ja mitä muutakaan ne lapset ovat.

Lapsiahan tehdään aidosta halusta olla vanhempi ja heihin sitoudutaan, ilman sitä LOMAA. Elämässä, kun ei ole sitä ennustettaavuutta, voimme joutua yksin vastuuseen arvovalinnoistamme.

Eikä meillä ole oikeuttaa määritellä millaista sen isyyden tulee olla. Tapaamiset yms. ovat lasten oikeuksia molempiin vanhempiinsa, eikä sinulla todellaakaan ole oikeutta vaatia tapaamisia itseäsi silmällä pitäen.

Vierailija
6/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon empatiaa herunut. Totaali-yh:ta vaan hoki, että "älä rutise, tälläistä se mullakin on" ja toisaalta asiasta tietämättömät "miksi sun pitää päästä lapsista eroon?". Siinäpä tän palstan anti tällaisessa aiheessa. Paskaa, joka suunnasta. Kyllä ydinperheessäkin hyväksytään, että äiti käy joskus harrastamassa tai saa lähteä ystävän mökille yöksi "tuulettumaan" lapsista. Sitten se onkin hirveä synti ja kohtuuton vaatimus, jos totaali-yh haluaisi edes muutaman päivän omaa aikaa. Tottakai takana on se, että jokainen väsyy omiinkin lapsiinsa ja haluaisi vaan olla. Eikö vanhempi saa koskaan olla edes sen vertaa itsekäs? Vai koskeeko tämä uhrautumisen matra vain yksinhuoltajia? Muitahan suorastaan kehotetaan viemään lapsia mummulle, että saisi omaa aikaa...

Ap, laita lapset itse kysymään isältä.

Vierailija
7/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Narsistinen" aloitus. Haittaa teidän elämää?! Vaiko sinun elämää?! Isoilla teineillä pitäisi olla jo sitä omaa elämää, eikä niiden pitäisi pyöriä tapaamisten ympärillä.

Sinulle ei ole mitään oikeuksia näissä tapaamisasioissa, ainostaan velvollisuus tukea isää ja lapsia. Teinien kohdalla ei solmitakkaan mitää sopimuksia vaan mennäään teinien ehdoilla.

Vierailija
8/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teinienkin kohdalla tehdään vielä sopimuksia...

Mutta ei äitien kanssa ei tehdä sopimuksia.

Vierailija
9/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat jo itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä, ehdit sitä katkerotuneen vanhanpiian elämää elämään vielä vuosia.

Älä nyt tyri kaikkea lapsellisella kiukuttelulla, sillä on käyttäytyjä ja käytöksen mahdollistaja ja sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
10/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin vain, että toi exän pelleily ja pomputtelu loppuisi. Ja kyllähän kohta saankin hänestä rauhan kun lapset sitten muuttavat joskus kotoota pois. Luojan kiitos

Vierailija
11/11 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin lasteni isästä eroon jo pari vuotta sitten. Koin, että on ihan isä ja lasten välinen asia, miten he tapaavat ja tapaamisensa järjestävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan