Taidan olla poikkeava, kun en erityisemmin pidä jäätelöstä
Työkaverit vesi kielellä aina suunnittelee, että mitä jätskiä ostaisivat jälkkäriksi.
Tai että miten hyvää on jäätelöbaarin aito itse tehty jäätelö kaupan jäätelöön verrattuna, itse en maista niissä mitään eroa. Muutenkin jäätelö on vain kylmää, josta tulee vilu, ja monet liian ällömakeita.
Kommentit (11)
Jostain hedelmäsorbeteista tykkään kuumalla mutta semmoiset kermaiset jäätelöt, hyi yök.
liian makeita tai sitten eivät maistu miltään.. Ällöttää oikeastaan kaikki makeat maitotuotteet. Mehujää ja sorbetit voi olla hyviäkin! Mutta PAHIN on se litran vaniliapaketti joka suuresti ihastellen nostetaan pöytään :D
Niin joo ja ikean pehmis on muuten aivan järkyttävän makuista esanssimönjää.
Kesällä kyllä syön tikku/tuuttijäätelöitä. Mutta oikeasti meillä on ehkä yksi paketti vuodessa jäätelöä pakasteessa. Tai jos on niin sen on ostanut mies ja minä olen syönyt siitä sen yhden annoksen, mies lopun.
Olen tosi nirso, jätskissä pitää olla jotain sattumia ja muuta sörsseliä, semmoinen tasainen perusjätski on ihan pyllystä. Joku suklaa/keksi/pähkinä hässäkkä uppoaa.
Itse en tykkää sorbeteista ja mehujäistä. Kermajäätelö on parempaa, varsinkin mokka ja pistaasi, ai että
Sain yliannostuksen jäätelöstä kun olin yhden kesän 15-vuotiaana jätskikiskalla töissä. Sitä sai syödä mielin määrin ja niin tein. Sen jälkeen ei ole maistunut. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa syön, jos tarjotaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain yliannostuksen jäätelöstä kun olin yhden kesän 15-vuotiaana jätskikiskalla töissä. Sitä sai syödä mielin määrin ja niin tein. Sen jälkeen ei ole maistunut. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa syön, jos tarjotaan.
Mulla on vielä nykyään sama homma mäkkärin euron juustojen kanssa. En pystyisi syömään kuin kovimpaan nälkään. Tuli teininä vedettyä harva se päivä, koska mäkkärissä hengailu oli melko pienellä paikkakunnalla in. Tiedän, että olin juuri semmoinen ärsyttävä mäkkäripäristelijä. m25
et oo poikkeava. en minäkään tykkää jäätelöstä ja tiedän muitakin.
Lapsenakin söin vain mehujäätä kun en pitänyt jätskistä yhtään. Nyt aikuisena voin pienen palan syödä, mutta ei se mitään superherkkua mulle ole.