Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että naispuolinen hyvä ystäväni on ihastunut minuun..

Vierailija
03.05.2012 |

Olen myös nainen. Olemme läheisiä ystäviä. Vähän ihmeissäni olen, olen huomannut merkkejä ihastumisesta ja pieniä vihjailuja. Välitän hänestä, kuten ystävästä, naimisissa olen. Jotenkin ihmeellistä huomata tällaista.. Henk.koht minulla ei ole homo/ biseksuaalisuutta vastaan, mutta ihan hetero olen. En ole ystävälle mitään asiasta puhunut vielä.. Eikä hänkään suoraan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halaukset tulleet pidemmiksi ja tuntui että tänään olisi halunnut suudella.. Ihan pienen hetken verran, mutta otin askeleen taaksepäin.. Erinäisiä juttuja.

Ap

Vierailija
2/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko edelleen olla ystäviä jos toisella mukana romanttiset fiilikset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä jonkin aikaa etäisyyttä tähän ystävääsi, eikähän se siitä laannu. Siis jos olet oikein tulkinnut tilanteen.

Vierailija
4/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pitkään etäisyyttä, olemme todella hyviä ystäviä. Ap

Vierailija
5/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ilmaista sen jotenkin kiertoteitse. Esim. jos katsotte tv:tä ja siellä on joku homo näyttelijä yai hahmo. Niin voit vaikka mainita jotain siitä ohimennen ja sanoa että itse olet kyllä täysin hetero. Älä loukkaa häntä koska tunteillehan ei mitään voi.

Vierailija
6/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet naimisissa eikä sinulla ole samanlaisia tunteita, niin miksi sinun pitäisi kommentoida tai huomioida asiaa mitenkään?

Mitä tekisit jos huomaisit, että joku mies on ihastunut sinuun? Tuskin vihjailisit silloinkaan mitään tai varsinkaan puhuisit suoraan.

Ole iloinen ja tyytyväinen siitä, että olet ystäväsi mielestä viehättävä - ja jatka suhdettanne ihan normaaliin tapaan kuten tähänkin saakka. Kyllä se ihastus menee aikanaan ohi tai jos ei mene, niin mitä sekään haittaa?

En ymmärrä,miksi ihastus pitäisi aina jotenkin ottaa puheeksi tai huomioida jotenkin. Ihastuminen on hauskaa ja kivaa ja tuo pientä vipinää elämään - ihan ilman taka-ajatuksia ja sitä, että koskaan menisi sen pitemmälle. kaikki ihastuvat, jotkut useammin ja jotkut harvemmin. Mitä sitten? Ihastuminen on elämän suola!

Vierailija
7/9 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis varmaan semmoinen" älä vaan koske" fiilis..

Vierailija
8/9 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia merkkejä olet huomannut? Olen vähän samanlaisessa tilanteessa ja miettinyt myös hänen käytöstään välillä... Olen siis tuntenut hänet aika vähän aikaa ja kemiat kyllä natsaavat ja nopeasti ollaan ystävystytty. Mutta silti hämmentää välillä esim hänen tapansa tarttua yllättäen kiinni käteen, olkapäähän, jalkaan... Minulle moinen koskettelukulttuuri on aika vierasta. Olemme kyllä molemmat naimisissa, mutta kukaan nainen ei ole koskaan ennen käyttäytynyt noin niin mietteliääksi vetää.

Vierailija
9/9 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut ihastunut läheiseen ystävääni. Hän otti tämän jälkeen paljon etäisyyttä minuun, ja se sattui todella paljon. Varsinkin kun olin olettanut hänellä olevan samanlaisia tunteita minua kohtaan. Ystäväsi voi olla vakuuttunut sinun olevan bi/lesbo, joten ole varovainen ettet vahingoita häntä.

t. 17v poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä