Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira tekee kai kuolemaa :(

Vierailija
03.05.2012 |

Mä en tajua mikä sillä on, se oli aamulla ja päivällä vielä ihan kunnossa. Eläinlääkärille on soitettu, mutta siellä oli ruuhkaa ja se soittaa mulle takas puolen tunnin sisään.

Madotin koirani pari tuntia sitten matolääkkeellä jolla olen sen aina madottanut. Se nukkui sohvalla ja pissasi siihen, siis makuuasennossa. Nyt sen jalat ei kanna kunnolla ja kuulo tuntuu menneen. Limakalvot on terveenoloiset ja silmät kirkkaat, mutta koira tärisee ja on poissaolevan oloinen. Tunnustelin koiran kokonaan eikä se vinkunut tai aristanut mitään paikkaa.

Mutta se katsoo mua niinkun se pyytäisi apua. Pitäkää mua outona, mutta toi koira on mulle kaikki enkä tiedä mitä teen jos sen joudun lopettamaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 23. haluan sanoa lohduttavan sanan. Uskon että koirallasi oli paras mahdollinen kuolema. Oman rakkaan emännän/isännän sylissä rauhassa ja turvassa. Kivut koirakin voi sietää jos vain tietää olevansa turvassa. Näin olen ainakin havainnut meidän koirasta. Olen onnellinen sinun ja koirasi puolesta että ystävälläsi oli noin hyvä lähtö. Mieheni koiralla ei ollu. Koira oli vanha ja sairastellut jonkun verran. Oli kuitenkin aamulla niin hyvässä kunnossa, että mies vei koiran ulkotarhaan jossa se parhaiten päivät viihtyi (metsästyskoira kun oli, suomenpystykorva). Ajatteli että ottaa koiran taas takaisin sisälle heti kun tulee töistä. Eläinlääkärille oli varattu seuraavaksi päiväksi aika (täällä Lapissa pitää tosissaan odottaa eläinlääkäriaikoja kun yksi lekuri hoitaa niin lehmät, porot, kissat, koirat, hevoset kuin muutkin). Kun mieheni tuli kotiin koira oli kuollut. Koira löytyi aitauksen oviaukon edestä. Aivan kuin se olisi ollut siinä odottamassa joko isäntä tulisi hakemaan "turvaan". Mieheni vieläkin suree tuota eikä pääse koiran kohtalosta yli. On päättänyt että nykyinen koiramme saa kuolla meidän läsnäollessamme, mieluiten syliimme.

Vierailija
22/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 23. haluan sanoa lohduttavan sanan. Uskon että koirallasi oli paras mahdollinen kuolema. Oman rakkaan emännän/isännän sylissä rauhassa ja turvassa. Kivut koirakin voi sietää jos vain tietää olevansa turvassa. Näin olen ainakin havainnut meidän koirasta. Olen onnellinen sinun ja koirasi puolesta että ystävälläsi oli noin hyvä lähtö. Mieheni koiralla ei ollu. Koira oli vanha ja sairastellut jonkun verran. Oli kuitenkin aamulla niin hyvässä kunnossa, että mies vei koiran ulkotarhaan jossa se parhaiten päivät viihtyi (metsästyskoira kun oli, suomenpystykorva). Ajatteli että ottaa koiran taas takaisin sisälle heti kun tulee töistä. Eläinlääkärille oli varattu seuraavaksi päiväksi aika (täällä Lapissa pitää tosissaan odottaa eläinlääkäriaikoja kun yksi lekuri hoitaa niin lehmät, porot, kissat, koirat, hevoset kuin muutkin). Kun mieheni tuli kotiin koira oli kuollut. Koira löytyi aitauksen oviaukon edestä. Aivan kuin se olisi ollut siinä odottamassa joko isäntä tulisi hakemaan "turvaan". Mieheni vieläkin suree tuota eikä pääse koiran kohtalosta yli. On päättänyt että nykyinen koiramme saa kuolla meidän läsnäollessamme, mieluiten syliimme.

ihan tuli taas tippa linssiin vaikka aikaa on jo monta vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai toisen, paljon voimakkaamman kohtauksen ja n 10 min kohtauksen jälkeen kuluttua luovutti.

Vierailija
24/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kuolema on kamala paikka. Menetin itse kesällä 4-vuotiaan rakkaan koirani. Voimia.

Vierailija
25/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken kanssasi ;(...

Itse jouduin viemään reilu kuukausi sitten ihanan pikkukoiramme viimeiselle matkalleen. Ikävä on kova...

Voimia ja halauksia! Koirallasi oli varmasti ihana elämä. Onneksi sai viettää viimeiset hetkensä rakkaan omistajan turvallisessa huomassa.

Vierailija
26/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai toisen, paljon voimakkaamman kohtauksen ja n 10 min kohtauksen jälkeen kuluttua luovutti.

Voimia sinulle. Itsellänikin koira jota rakastan ihan älyttömästi ja on perheenjäsen.

Vierailija
27/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuolle ei olisi voinut oikein mitään. Hyvä puoli on ettei joutunut kärsimään kauaa vaan lähtö oli nopea.

Vierailija
28/39 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut kamala yö :(

Vierailija
29/39 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos koira tärisee ja piettää häntää alhaalla ja makaa kopissaan,nuolee huulia ja näyttää kuin ei välittäisi mistään??? :(

Vierailija
30/39 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:05"]

entä jos koira tärisee ja piettää häntää alhaalla ja makaa kopissaan,nuolee huulia ja näyttää kuin ei välittäisi mistään??? :(

[/quote]

Voi olla myrkkyä, on ainakin kovin sairas. Pitäisi saada pois kopista, ihmisten silmien alle lämpimään ja valoisaan sisätilaan, jotta tilannetta voi seurata.

Vierailija
31/39 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sen vanhemmilla oli joitakin asioita jotka liittyvät tuommoiseen

Vierailija
32/39 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pihallanne myrkkyä vaikka jotain joka karkottaa esim hyönteiset ja tuholaiset. Etteivain olisi jossain päässyt maistamaan jotain tuollaista tököttiä. Koiranne tärinä kohtaukset vaikuttivat myrkytykseltä. ps paljon halauksia ja osaan ottoni perheen jäsenen menetyksestä

Vierailija
33/39 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene lääkäriin! soita 0100100 kysy mikä päivystävä vaikka yksityinen lääkäri! tai vie eläinkliniikkaan! onhan siellä joku päivystys.soita nyt 0100100 ja kysele myös sieltä jos vsikka joku yksityinen lääkäri päivystys jos ei tavallinen kliniikka. kaikkea hyvää teille.

Vierailija
34/39 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Täällä jännitetään myös koiran puolesta. Loukkasi takajalkansa mökillä ja ei siinä muuten mitään, mutta koira on jo 13-vuotias. joten jos on jotain isompaa mikä tarvisi isoa leikkausta hoidoksi, on se tuon ikäiselle käytännössä lopetustuomio, vaikka muuten onkin erittäin hyväkuntoinen ollut...

Vierailija
35/39 |
22.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä vastaukset yli vuoden vanhaan ketjuun jossa jo kerrottu että koira kuoli.

[quote author="Vierailija" time="22.06.2013 klo 12:44"]

mene lääkäriin! soita 0100100 kysy mikä päivystävä vaikka yksityinen lääkäri! tai vie eläinkliniikkaan! onhan siellä joku päivystys.soita nyt 0100100 ja kysele myös sieltä jos vsikka joku yksityinen lääkäri päivystys jos ei tavallinen kliniikka. kaikkea hyvää teille.

[/quote]

Vierailija
36/39 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kualiks tää koira ku omistaja vaa kirjotteli nettii eikä lähteny lekurille..

ei missään lukenu et miten kävi

Vierailija
37/39 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipua paljon ilmeisesti koiralla, joka tärisee. Huuliaan nuolemalla yrittää rauhoittaa itseään.Eläinlääkäriin hoidettavaksi

Vierailija
38/39 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipua paljon ilmeisesti koiralla, joka tärisee. Huuliaan nuolemalla yrittää rauhoittaa itseään.Eläinlääkäriin hoidettavaksi

Nyt on aika kovan luokan nekropostausta!

Vierailija
39/39 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä tekee kuolemaa 80 vuotias äiti.