Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoriasta, Catherinesta ja lasten saamisesta:

Vierailija
03.05.2012 |

Joo, no Vickanillla ja Danielilla on jo suloinen Estelle, mutta yleensäkin mua ihmetyttää näissä Ruotsin ja Englannin kruunupäiden vauvamasukyttäilyissä se, että aina kuvitellaan vauvauutisen viivästymisen syyn olevan naisessa! OK, Vickan on sairastanut anoreksian, MUTTA hän on ollut vuosikausia normaalipainoinen ja sairastuessaankin oli täysi-ikäinen eli kehityksessä ei jäänyt mitään kesken. Ja Kate on käsittääkseni aina ollutkin vartalomalliltaan hoikkeliini hujoppi eikä mielettömän suurta muutosta tapahtunut häiden edellä, vaikka laihtumisesta silloin nostettiinkin kohu. Miksi kukaan ei ole epäillyt, että Daniel ja William eivät ehkä olekaan kaikkein hedelmällisimmästä päästä?? Sikäli kun nyt on aihetta edes ajatella, että vauvanyritys käynnistyy _automaattisesti_heti_ häiden jälkeen...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 30-35v kruununperillisen kohdalla on kyllä aihetta ajatella että yritys käynnistyy heti häiden jälkeen.

Mä luulen et Catherine on vaan liian laiha. Mun siskolla on sama ongelma, vaikee tulla raskaaksi kun on niin alipainoinen ettei ole kuukautisia.

Vierailija
2/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Catherine on liian laiha. Huippuklinikoilla raskaus saadaan tuollakin painolla ehkä alkamaan, kun kaikki hormonaaliset keinot käytetään, mutta ei ole olemassa mitään hormonaalista keinoa, jolla raskaus saataisiin ylläpidettyä niin kauan, että lapsi syntyisi elinkelpoisena. Tuollainen alipaino siis tarkoittaa, että keinoalkuiset raskaudetkin menevät kesken melko varhaisessa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovutettuun munasoluun, jollei hoidot tepsi hänen laihuuteensa.

Vierailija
4/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän noi kuninkaalliset suhtautuu luovutettuihin munasoluihin? Ehkä Katen tapauksessa kävisi, kun hän on itse ns. tavis. Mut en usko että kruununperillistä alettaisiin tekemään luovutetuilla siittiöillä heidän perheessään.

Vierailija
5/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monipuolin terveellinen ruoa, riittävät annokoot jne jne eiköhän paino lähde luonnostaan nousuun ja hormoonit pelaamaan : )

miksi siis myrkyttää ihmistä hormoneilla ?

nekin ovat suht vaarallisia, puhumttakaan ne kaikki toimenpiteet ...

laihaksihan pääsee sitten taas, kun lapset on saatu ; )

Vierailija
6/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota kyllä voi syömällä, mutta ei se tarkoita sitä, että hedelmällisyys palautuu...

Vierailija
7/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten selitätte kehitysmaiden valtavan syntyvyyden? Ne naiset on vieläkin laihempia kuin C. Ja ovat olleet puutteellisella ravinnolla vauvasta saakka, C on varmasti lapsena syönyt hyvin monipuolisesti. Minä luulen, että C haluaa ensin rauhassa oppia monarkian tavat ja etiketit ja edustamisen, olisipa ollut aika kamalaa opetella niitä kaikkia plus olla raskaana.

Vierailija
8/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on ennemminkin 10kg liikaa ihraa kuin liian vähän. Ja eipä ala raskaus siitäkään huolimatta.

Vierailija
9/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on ennemminkin 10kg liikaa ihraa kuin liian vähän. Ja eipä ala raskaus siitäkään huolimatta.

Mitäs kuningashuonetta sinä edustat?

Vierailija
10/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikenmaailman huippumallitkin saaneet vauvoja, vaikka aivan salettiin ovat olleet yhtä laihoja raskautuessaan.

Vierailija
11/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihota kyllä voi syömällä, mutta ei se tarkoita sitä, että hedelmällisyys palautuu...

tiedän diagnostisoidun anorektikon, joka raskausaikanakin vain laihtui, ja sai silti normaalipainoisen terveen vauvan : )

Vierailija
12/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen vanhaan kruununperijän tulevalle puolisolle tehtiin hedelmällisyystestit ennen kuin päästettiin avioon. En tiedä onko sama käytäntö nykyään, mutta en ihmettelisi vaikka olisikin. Olen myös miettinyt, että jos se Danielin munuaisvika olisi periytyvä niin olisiko kelvannut prinssiksi?

Vierailija
13/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen vanhaan kruununperijän tulevalle puolisolle tehtiin hedelmällisyystestit ennen kuin päästettiin avioon. En tiedä onko sama käytäntö nykyään, mutta en ihmettelisi vaikka olisikin. Olen myös miettinyt, että jos se Danielin munuaisvika olisi periytyvä niin olisiko kelvannut prinssiksi?

Nykyteknologiaa harjoitettu 1800-luvulla?! Jep jep!

Vierailija
14/14 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteknologiaa harjoitettu 1800-luvulla?! Jep jep!

ole sen kunkun sanut alulle....

eli jso ei ekana perimysjärjestyksessä ollut ole onnistunut lasta/poikaa saamaan, niin seuraavall eon siirtynyt sit tuo tehtävä....

se siitä sitten, ei kaikki voi olla hedelmättömiä.

ja voihan vaimon vaihtaa aina, mikäli hän on hedelmätön...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi