Monelleko äidille netti on ainoa "oma tila"
jossa saa olla hetken omissa ajatuksissaan? Aina parjataan sitä, että naiset roikkuu näillä keskustelupalstoilla, mut mulle ainakin tämä on ainoa keino saada hetki jonkinlaista omaa tilaa _poistumatta kotoa_.
Kommentit (12)
No sitten pitäisi asialle tehdä jotain. Oletko yksinhuoltaja vai mikä on syynä, ettei sinulla ole kotonasi omaa tilaa?
Omalta osalta voin sanoa että tämä on oikeastaan ainoa keino saada omaa aikaa. Mies tekee helvetisti töitä, nytkin on töissä vaikka on aamulla lähtenyt klo 6 aikaan kotoa. Lapset on vielä pieniä, en voi jättää heitä yksin kotiin ja lähteä. Miehelle olen yrittänyt puhua mutta hänessä on työnarkomaanin vikaa, ei kerta kaikkiaan ymmärrä että enemmän pitäisi olla kotona. Lapsetkin kaipaavat.
Vaikka meilläkin on sauna, niin aika vaikeaa sinne on tästä paeta, kun 2,5 v. leikittää vauvaa sitterissa ja 6 v. leikkii kylppärin lavuaarissa Barbien uimarantaa...
Vaikka meilläkin on sauna, niin aika vaikeaa sinne on tästä paeta, kun 2,5 v. leikittää vauvaa sitterissa ja 6 v. leikkii kylppärin lavuaarissa Barbien uimarantaa...
Ensin mulla alkoi hillittömästi naurattamaan barbien uimaranta, sitten alkoi itkettämään!! Onko tämä enää normaalia?
tv. se jonka mies on työnarkomaani
painaa niin pitkiä työpäiviä, että tuskin näkee viikolla lapsiaan.
En tullut edes ajatelleksi, kuinka ironiselta lapseni mielikuvitusmaailma kirjoitettuna kuulostaakaan...:)
t. se toinen väsynyt äiti
Ensin mulla alkoi hillittömästi naurattamaan barbien uimaranta, sitten alkoi itkettämään!! Onko tämä enää normaalia?
tv. se jonka mies on työnarkomaani
se on melkein omaa aikaa kun imettäessä surffaa netissä... isoja kirjaimia vaan ei saa
mun mies lähti töihin aamulla ja ei ole vielä tullut. lapsia kolme. barbeja monta.
Te joilla mies kuuluu perheeseen, mitä te teette sitten kun mies on kotona? Teettekö koko perheellä jotain vai meneekö miehen aika nukkumiseen?
Vai onko mies sellainen ettei osallistu lainkaan kodin- ja lastenhoitoon? Tai oletteko yksinhuoltajia? Saatteko silloin ikinä omaa aikaa poissa kotoa? Kuka hoitaa lapsia silloin?
No sitten pitäisi asialle tehdä jotain. Oletko yksinhuoltaja vai mikä on syynä, ettei sinulla ole kotonasi omaa tilaa?
Omalta osalta voin sanoa että tämä on oikeastaan ainoa keino saada omaa aikaa. Mies tekee helvetisti töitä, nytkin on töissä vaikka on aamulla lähtenyt klo 6 aikaan kotoa. Lapset on vielä pieniä, en voi jättää heitä yksin kotiin ja lähteä. Miehelle olen yrittänyt puhua mutta hänessä on työnarkomaanin vikaa, ei kerta kaikkiaan ymmärrä että enemmän pitäisi olla kotona. Lapsetkin kaipaavat.
No sitten teillä on melko iso ongelma. Jos on pieniä lapsia, niin töitähän silloin pitäisi nimenomaan vähentää ja yrittää mahdollisuuksien mukaan järjestellä osa-aikatyötä, hoitovapaata jne. Kyllä isän pitäisi ihan käskemättäkin itse ymmärtää ja tahtoa järjestellä työnsä pienten lasten isälle sopivaksi. Kokeilepa kysyä häneltä, miksei hän ole sitä tehnyt?