Sähkötupakasta
Te joilla on kokemusta sähkötupakasta tupakoinnin lopettamisen apuna; kertokaa mistä kannattaa tilata nikotiinia sisältäviä nesteitä? Kannattaako muu setti tilata Green Smoke:sta?
Kommentit (23)
Suomessa e-savukkeen käyttäjiä arvion mukaan 30 000-50 000 henkilöä eli sekin sanoo jotain asian puolesta miten ihmiset on asian kokeneet omalta kohdaltaan ;)
enkuista genesikseltä.
nikotiinittomat nesteen finnvapelta (tosi hyviä)
nikotiinilliset pääasiassa libertyflightilta ja genesikseltä.
noista siis mulla kokemusta.
Mä tilasin netistä www.sheriffecig.com tein aika paljon vertailuja ja totesin et ainakin tyylikkäimmät sähkötupakat ja hyvänmakuiset laatunesteet. Hinta ihan ok, toimitus kesti 4pv.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 15:51"]
Kaikki Finnvapelta
[/quote]
Sama. Tosin makuvalikoima on mielestäni supistunut.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:53"]
Kaikki Finnvapelta
[/quote]
[/quote]Mun mielestä sinne on tullut hirveesti uusia merkkejä ja makuja.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:53"]
Kaikki Finnvapelta
[/quote]
[/quote]
ja kaikki on loppu ainakin kun itse olen tilaamassa.
Täältä usalaisia laatunesteitä, http://diabloliquid.net/
Suomalainen kauppias liike sijaitsee latviassa.
Tilasi siis Green Smoke UK:sta. Ko. paikkaan ei saanut enää jälkeenpäin mitenkään yhteyttä, koska sähköposti tuli aina takaisin. Mies ei viitsinyt soittaakkaan, koska lasku tuosta puhelusta olisi voinut olla vaikka mitä... Joutuu siis hakemaan luottokunnalta rahat takaisin.
Lopulta tilasi toisesta paikasta ja tuote tuli parissa päivässä. En vaan valitettavasti muista mistä...muistaakseni jostain Saksasta. Sieltä tilasi siis myös ne nesteet. Googlettamalla varmaan löytyy muitakin paikkoja.
ja itse pidin siitä sähkötupakkamallista, jota ne myy. Mutta vastaavan saisi toki halvemmalla jostain ulkomailtakin, se taitaa olla
täältä olen tilannut nesteitä (ja myös sähkötupkan, mutta ko. malli ei ollut kovin hyvä, tosin tässä kaupassa myydään ihan hyviäkin malleja):
http://www.ecigsoutlet.co.uk/index.php/e-Liquid/View-all-products.html
oikein hyvää palvelua sain, ja kun yhden sähkötupakan yksi osa ei toiminut kunnolla, ne lähetti heti uuden, eli palvelu pelasi oikein hyvin.
En itse (enää) tupakoi, vaan olen tilannut kolme sähkötupakkaa nuorille sukulaisille, jotka ovat halunneet sen avulla yrittää lopettamista. Siksi tuli ensin tilattua vähän huono mallikin, sen kun piti olla sellainen ihan oikean tupakan näköinen ja kokoinen, kuten se olikin, mutta siitä ei kovin hyvin tullut hyöryä. Green smoken tupakasta tuli paremmin, ja sekin on aika oikean näköinen, vain hieman isompi kuin tavallinen tupakka.
Suosittelen tutustumaan eri malleihin esim. täällä:
http://www.e-savuke.com/sahkotupakka/
sieltä saa hyviä vinkkejä, myös keskustelut kannattaa lukea
Kaksi aloituspakkausta mulle sekä miehelle. Niissä vaihtopäät, eli ei tartte leikkiä nesteiden kanssa. Mies poltteli niitä viikon ja sen jälkeen oli kokonaan polttamatta. Itse poltin niitä n. kuukauden ja kokonaan olen ollut polttamatta kuukauden. Todella tehokkaita, voin suositella lämpimästi!
Suomalainen Finnvape on mielestäni valikoimaltaan parempi ja luotettavampi.
Finnvapen asiakaspalvelu auttaa kokoamaan sopivan paketin, jos et itse tiedä, mitä osia haluat. Itselleni oli tärkeää, että akun kestävyys on hyvä ja nikotiininesteen täyttäminen on helppoa.
Erityisesti nyt on tilanne hyvä, kun Finnvapelta saa Joyetechin akkuja.
Olen siis tilannut laitteita Finnvapelta ja nesteet tilaan Toscana Mallista, koska siellä on hyvä valikoima, edulliset hinnat ja nopeat, luotettavat toimitukset.
Kyllä sähkötupakka on erinomainen vaihtoehto normaalille tupakalla.itse olen nyt vuoden alusta höyrytellyt nikotiinillisia venäjäntuliaisia dekangin nesteitä.ja hyviä on .itse tupakatkin on venäjältä thanko merkkisiä Ei kovin kestäviä,mutta edullisia,10€-2 kpl.nesteet 5€ pullo.
Yli 30 vuotta polttelin. Höyryttimen kanssa pääsin kivuttomasti eroon. Parin kartongin hinnalla saa jo laitteen johon ei pety. Katso e-savuke.com
Itse olen käyttänyt sähkötupakkaa nyt kolmisen vuotta ja en voi kuin kehua. Tietenkin parashan se olisi kun lopettaisi myös tämän, mutta jos pitää valita tupakoinnin tai sähkötupakoinnin väliltä, sähkötupakka tietenkin.
Kaupoista sen verran, että ehdottomasti parhaimmat putiikit joita itse olen käyttänyt on ollut Liberty Flights UK ja ECigWizard. ECigWizardissa on myös se hyvä puoli, että asiakaspalvelu toimii suomeksi. Toimitukset ovat tulleet erittäin nopeasti, esimerkiksi tilasin juuri ennen joulua ison satsin e-nestettä ja se saapui 3:ssa arkipäivässä. En tiedä olivatko pistäneet joulun kunniaksi kaikki paketit nopeammalla toimituksella vai mistä johtui.
Arvokkaita green smokella,ja kun eivät toimita tuotteitaan
[quote author="Vierailija" time="07.02.2013 klo 20:15"]
kuulostaa aika ällöltä ja turhalta. Mä lopetin 15 vuoden röyhyttelyt ihan vaan Jenkin ja veden voimin. Piti vaan päästä irti siitä rutiinista ja tavasta. Parhaiten onnistui siinä kohtaa, kun alkoi loma ja muutenkin tuli arkirutiineihin muutos.
[/quote]
Voi kun se ois mullekin ollu noin helppoa. "Pikkusen" enemmän vaati, mutta onnistu lopulta.
E-savuke,com on suomen isoin ja asiallisin sivusto kyseisestä aiheestä .Sieltä saa tiedot kaikista suomikaupoista sekä ulkolaisista kannattaa ehdottomasti tutusstua jos asia vähänkään kiinnostaa .Jäseniä tuolla foorumilla jo yli 3000 ja tietoa on todella runsaasti . E-savuke on paras tapa päästä eroon tupakansavusta jossa samalla hoidetaan tuo nikotiini saatavuus ja ns tapa riippuvuus ,itselläni loppui 30 tupakointi kuin seinään tuolla metoodilla ;)