Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nalkuttaminen peruste paikkojen hajoittamiseen?

Vierailija
03.05.2012 |

Meille tuli mieheni kanssa riitaa kun valitin eli nalkutin asioista (siis aivan perus kotihoitojutuista) monesti on sitten käynyt niin kuin nytkin kävi eli miehelläni pinna paloi ja riehuminen ja potkiminen, tavaroiden hajoittaminen alkaa. ei mitään suuria hajottamisia mutta ärsyttä nyrkin kokoinen reikä ovessa,pienempiä tavaroita lentelee myös.Kun riita minusta on ohi ja haluan usein selvittää asiat perinpohjin.No mies haluaa myös sopia mutta on kuitenkin sitä mieltä että no ei täs mitää paikkoi hajois jos et valittais, enhän mä voi elää ihmisen kanssa jolle en voi valittaa tai joudun pelkää et se hajottaa mun/meidän kotia ja olen sitä mieltä että joskus jos olisin itse oikein vihanen ja yrittäisin ärsyttämällä ärsyttää häntä niin olis valmis mut pieksee mut tän tietysti kieltää koska ei oo mua lyöny, mut musta se vaan on jo hälyyttävää jos mul edes mielessä käy et toi voi käydä muhun kii enkä saa olla oma itteni, oon ehkä nalkuttavaa tyyppiä (ehkä johtuu että haluan pitää paikat kunnossa ja siistinä) mut osotan kovasti miehelle rakkautta kaikillä tavoilla, kai jokaiseen hyvään pakettiin kuuluu jotain huonoo mut mihin vetää raja, jos se on valmis kuuntelee mun nalkutusta nii mitä mun pitää olla valmis sit ns. kestää siltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sen käytös ole hyväksyttävää. Tajuat sen itsekin.

Vierailija
2/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nalkuta ainakaan heti kun tulet kotiin tai kun mies tulee kotiin. Tervehtikää. Kotiin tuleminen, siellä oleminen ja puolison näkeminen pitäisi olla mukava asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syytti minua aina kun sai raivarin, vaikka en edes nalkuttanut :)

Teki sitä jo lapsena ja aiemmissa suhteissa, jotain vikaa päässä.

Vierailija
4/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien pitäisi mennä vähän itsensä. Nalkuttaminenhan on henkistä väkivaltaa ja koita muistaa, että et asu yksin.

Vierailija
5/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyrkki uppoaisikin oveen eikä puhujan naamaan.

Jos "nalkuttaminen" on miehelle ongelma, siihen pitäisi pystyä reagoimaan puheella tai poistumalla paikalta esimerkiksi toiseen huoneeseen. Se, että sanot jotain, oli se mitä hyvänsä, ei oikeuta sitä, että mies antaa itselleen joka kerta luvan pistää paikkoja paskaksi.

Joskus voi kuohahtaa yli, eihän kukaan ole kone, mutta jos se on tapa, jotain on kyllä vialla.

Vierailija
6/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestä se että toinen ylipäätään millään lailla ilmaisee tyytymättömyytensä siihen miten kodissa molemmille kuuluvia asioita hoidetaan, on nalkutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi