Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko peppuseksi miehille vallankäytön väline

Vierailija
03.05.2012 |

Olen jonkun aikaa ajatellut, onko peppuseksi miehelle vallankäytön väline.

Sen jälkeenhän on naisesta kokeiltu "kaikki"

Vastatkaapa

N 39

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaks vuodessa lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla iljettävä tunkeutuminen on mahdollista. Mitään muuta en kokeilisi.

Vierailija
2/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun ei naisena tarvitse alistua siihen. Asiasta voidaan puhua, mutta toteutukseen ei mennä. Suuseksiä meillä on useamman kerran viikossa, mutta ei jokaisella seksikerralla. Anaaliin en halua mitään, sillä se paikka ei minulla kostu luonnollisesti, toisin kuin pillu. Lisäksi en halua kipua itselleni tietoisesti ja siltähän ei voi välttyä, kun peräaukkoni on pieni ja miehen kyrpä on iso. Toisaalta olisi luonnotonta sorvata auki sellaista aukkoa, jonka pitää pysyä kiinni muuten kuin paskaa tehdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä pyydän mieheltä, että harrastettaisiin peppuseksiä, mies siis alistaa ja raiskaa minut? Nooh, pitänee tämä tuolle miehellekin kertoa.

Kipua se ei tuota, kunhan lämmittelee tarpeeksi ja käyttää liukkaria.

nimim. nainen, joka rakastaa peppuseksiä.

terve jorma, joko siellä teidän autofirmassa on kevätsesonki ohi kun ehtii feminiiisiä fetissejään netissä toteuttamaan? kukaan nainen ei peräaukkoaan miehelle vapaaehtoisesti luovuta. Ja kipua se tuottaa aina. hirvittävää kipua. varoituksen sana nuorille siis.

ilman kiristystä ja uhkailua pyydän mieheltä peppuseksiä. Tietenkin mies haluaa toteuttaa minun toiveeni, toki hän tykkää että minä nautin ;)

Kipua peppuseksi ei ole vielään aiheuttanut.

Vierailija
4/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://peppuun.blogspot.fi/

Vaikka nimimerkin eli ikäni perusteella minut voisi yhdistää yhteen blogi-kirjoituksen videoon, niin kerron heti aluksi, että se en ole minä. En asu Helsingissä, enkä ole Noora. Olisin tietysti voinut tässä valehdella oman ikäni, mutta se ei kuulu tapoihini.

Seurailen kuitenkin tuota peppu-blogia vakkarilukijana edelleenkin ja tunnen sen kirjoittajan. Ollaan me hiljattain eli toukokuussa muutama kerta tavattukin.

Minuakin alkoi peppuseksi kiinnostamaan ensin ihan vaan tuhmana fantasiana ja mielikuvitusleikkinä. Se toistui aina mielessä, mutta en kuitenkaan uskaltanut koskaan kokeilla. Ainakin omassa tuttavapiirissäni kaikki mun ikäiseni ovat näitä ammattikoulujen Hosu-Pettereitä. Pelkäsin, että se sattuu, vaikka ajatus siitä kovasti kiihottikin.

Nyt keväällä laitoin blogin kirjoittajalle viestiä ihan vaan neuvoja kysyäkseni, mutta meillä juttu luistikin sitten niin hyvin, että päätettiin tavata. Ihan vaan siiderin merkeissä. Siitä kuitenkin lähdettiin sitten minun asunnolle ja täytyy sanoa, että kyllä tuntui aivan taivaalliselta, ihan jo se ensimmäinen kerta. Muistan vieläkin miten olin aivan haltioissani ihan jo niistä sormileikeistä, mutta halusin sitten vielä enemmän...

Tuolla blogissa on kuitenkin joitakin videoklippejä, jotka ovat ihan aitoja ja omasta mielestäni osoittavat vääräksi sen, että anaaliseksiin liittyisi alistamista, kipua, sottaisuutta yms yms. Ei liity. Haluan harrastaa peppujuttuja vielä uudestaankin. En kuitenkaan enää blogin kirjoittajan kanssa, vaan nyt juhannuksena aloin seurustella, ja jossain vaiheessa kerään rohkeutta niin, että ehdotan sitä nykyiselle poikaystävälleni. Muiden kanssa en seksiä tällä hetkellä harrasta, koska olen ehdottomasti yhden miehen nainen, eikä minulla ole nyt mitään tunteita muita miehiä kohtaan.

En silti oikein tiedä miten mä sen aloitteen peppuseksistä tekisin, eikä sillä nyt ole sen puoleen mitään kiirettäkään. Uusi poikaystäväni ei ole tehnyt aloitetta asiassa, eikä hän ole kertaakaan edes koskenut pepun alueelle. Meillä on nyt suhde vielä ihan alussa, ja vielä aika herkässä vaiheessa. Tällainen ehdotus ei nyt ehkä sovi tähän hetkeen, koska ymmärtääkseni kaikki miehet eivät peppuseksistä pidä, ja joku ehkä inhoaakin sitä, enkä vielä tiedä mihin ryhmään minun oma kultani kuuluu.

Tosin olen nyt oman fantasiani jo muutaman kerran toteuttanut, ehkä se sitten riittää ja hyvä niin.

Ymmärrän, että ei kaikki naisetkaan peppujutuista pidä, eikä tarvitsekaan pitää. Jokaisella on omat rajansa, ja niistä voi pitää kiinni. Painostaminen ei mielestäni kuulu seksiin, se on molemmille vapaaehtoista.

Vierailija
5/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole peräaukossa aluetta, jonka hyväily tekisi orgasmin.

Vierailija
6/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottava elementti. Siinä pääsee alistamaan.

LIsäksi peppuseksi on suurempi tabu/tuhma asia kuin vaginaseksi, joten siinä on tätä kielletyn hedelmän kiihottavuutta.

Tämä tuplakombo alistaminen+kielletty hedelmä tekee naisen anaalin rikkomisesta erityistä namia miehelle. Sama se, jos naisen ulosteenpidätyskyky menee samalla.

Ihmettelen naisia, jotka oman terveytensä menettämisen uhalla suostuvat tähän ja jankkaavat itselleen, että tekevät sitä koska nauttivat itse siitä. Kuulostaa Tukholma-syndroomalta.Samaan aikaan välttelevät suklaan syöntiä koska se lihottaa ja aiheuttaa diabetesta. Mutta anaaliseksissä mikään hinta ei haittaa. Peräreiän löystyminen ei haittaa, kipu ei haittaa, tulehdukset eivät haittaa? Logiikka hoh-hoi :D

Vierailija
7/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole naisen alistamista se, että nainen pyytää mieheltä anaaliseksiä. Seksissä voi olla mukana alistamista jos niin halutaan mutta suurinta osaa ei sellaiset BSDM roolileikit kiinnosta.

Jonkun mielestä varmaan takaapäin naiminen tai suihinottokin on naisen alistamista. Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä. Ei kuitenkaan kannata hämmästyä, kun muut ovat asiasta eri mieltä.

Tämä tuplakombo alistaminen+kielletty hedelmä tekee naisen anaalin rikkomisesta erityistä namia miehelle. Sama se, jos naisen ulosteenpidätyskyky menee samalla.

Ai provoilemassa sitä oltiinkin? Anaaliseksi ei aiheuta ulosteinkontinenssia. Siitä kirjoitettiin pitkään toisessa keskustelussa ja laitoin lopulta lääketieteelliset tutkimukset näkyviin.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viesti/1148755/anaaliseksin_risk…

Jos sinulla on uutta tietoa asiasta niin mene tuonne "Anaaliseksin riskit" keskusteluun ja laita uusi tietosi näkyviin. Sellainen kiinnostaisi kovasti. Tiedolla tarkoitan tarkistettavissa olevaa tietoa, en anonyymikirjoittajien mielipiteitä.

t. Ilonpilaaja

Vierailija
8/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIsäksi peppuseksi on suurempi tabu/tuhma asia kuin vaginaseksi, joten siinä on tätä kielletyn hedelmän kiihottavuutta.

Ihmettelen naisia, jotka oman terveytensä menettämisen uhalla suostuvat tähän ja jankkaavat itselleen, että tekevät sitä koska nauttivat itse siitä. Kuulostaa Tukholma-syndroomalta.Samaan aikaan välttelevät suklaan syöntiä koska se lihottaa ja aiheuttaa diabetesta. Mutta anaaliseksissä mikään hinta ei haittaa. Peräreiän löystyminen ei haittaa, kipu ei haittaa, tulehdukset eivät haittaa? Logiikka hoh-hoi :D

Täytyy sanoa, että pikkasen risoo sinunlaisesi ihmiset. Koska SINÄ et tykkää jostakin asiasta, muutkaan eivät voi tykätä. Tämä on sinun logiikkasi.

En minäkään tykkää suuseksistä (en saajana enkä antajana) enkä voi ymmärtää, miten siitä voi nauttia. Mutta en ole täällä huutelemassa, että ne naiset jotka antavat/saavat suuseksiä, tekevät sitä, koska eivät itse ymmärrä, etteivät pidä siitä.

Peppuseksi ei ainakaan itselleni ole aiheuttanut tulehduksia, koska pidämme hygienista huolta (kortsu eikä samaa käytetä vaginaseksissä). Kipua en ole myöskään koskaan tuntenut, koska lämmittelemme kunnolla ja käytämme paljon liukkaria. Enkä usko siitä olevan terveydelleni mitään haittaa, koska harrastamme sitä vain silloin tällöin, kun haluamme vaihtelua.

Minä muuten syön suklaata ja kaikkia muita herkkuja niin paljon kuin tekee mieli enkä laihduta ;)

P.S. Minä olin muuten se, joka ekana ehdotti peppuseksiä, ei mies....

Vierailija
9/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa laittaa vaikka kynttilä peräaukkoon ja rassaa sitä siellä. Tuntuuko miltään, tuskin.

Nainen voi toki ehdottaa miehelle anaalipanoa, sehän on oiva keino käydä kauppaa. Päivä anaalipanon jälkeen onkin mukava vinguttaa miehen visaa.

Miehelle anaalin saaminen on taattua nautintoa.

Vierailija
10/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa laittaa vaikka kynttilä peräaukkoon ja rassaa sitä siellä. Tuntuuko miltään, tuskin.

Nainen voi toki ehdottaa miehelle anaalipanoa, sehän on oiva keino käydä kauppaa. Päivä anaalipanon jälkeen onkin mukava vinguttaa miehen visaa.

niin voin ihan omaksi nautinnokseni ehdotella anaaliseksiä ;) Ei tartte käydä kauppaa seksistä niin kuin (ilmeisesti) monen muun av-mamman.

Vierailija
11/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että avaisin anaalia. Joillakin on kai klitoris peräsuolessa.

niin voin ihan omaksi nautinnokseni ehdotella anaaliseksiä ;) Ei tartte käydä kauppaa seksistä niin kuin (ilmeisesti) monen muun av-mamman.

Vierailija
12/27 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että avaisin anaalia. Joillakin on kai klitoris peräsuolessa.

Kunhan nautin seksistä.

Vierailija
13/27 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nautin seksistä.

Oikein. Seksiä harrastetaan siksi, että se on kivaa ja eri ihmiset tykkäävät harrastaa sitä eri tavoin. Mikä yhden mielestä on mukavaa ja tuottaa orgasmin saattaa toista inhottaa. Kumpikin on oikeassa mutta toki vain itsensä osalta.

Jotkut (provot) näköjään haluavat päästä päättämään siitä, millaisesta seksistä muut saavat nauttia ja miten. Joissakin uskonnoissakin on rajoituksia sille, millaista seksiä saa harrastaa. Vääränlaista seksiä harrastavat ovat syntisiä ja heidän pitää suorittaa katumusharjoituksia. Itse pitäisin rajana vain sitä, että seksi ei tuota vahinkoa.

Vierailija
14/27 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ajatelmassa en puhu uskonnollisesta vallankäytöstä, vaikka sekin aiheeseen sopisi.

Minun elämässäni naiset ovat käyttäneet seksuaalista valtaa. Minulle seksi on saamista. Vielä kertaakaan ei ole käynyt niin, että nainen olisi halunnut, mutta minä en. Vielä vähemmän on käynyt niin, että nainen olisi halunnut peppuseksiä, mutta minä en. Siispä en mitenkään voi yhtyä siihen näkemykseen, että anaaliseksi olisi jotakin miehistä vallankäyttöä.

Ja sitten sitä uskontoa: kristinuskoa pidetään toisinaan ankaran seksikielteisenä, eikä suotta. Vasta viime vuosikymmeninä liberaalit uskovaiset ovat puhuneet seksistä jotenkin muuten kuin hillittävänä ja vaiennettavana asiana. Raamatussa kuitenkaan ei määritellä seksitapoja juuri mitenkään. Siellä kielletään miestenvälinen seksi suorin sanoin ja paheksutaan naistenvälistä seksiä. Lisäksi siellä luetellaan, keiden kanssa mies ei saa harrastaa seksiä. Miesten tsetyydytyksen kieltona pidetty Onanin tarina on tulkinnan varainen. Laulujen laulussa vihjaistaan naisten itsetyydytykseen. Homoseksuaalisuuden jyrkimmin tuomitseva Lootin perheen tarina päätyy isän ja tytärten väliseen insestiin. Avioparin keskinäistä seksielämää ei muistaakseni määritellä mitenkään muutoin kuin että kuukautisten aikana seksi lienee kielletty. Muista uskonnoista totean, että joidenkin menoihin kuuluu rituaalinen seksi tai seksin näkeminen jollakin tavoin pyhänä.

Vierailija
15/27 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kauppaa seksillä, en seksistä ja ilman että avaisin anaalia. Joillakin on kai klitoris peräsuolessa.

vääristynyt ja sairas käsitys seksistä (ellet ole provo, mitä vahvasti epäilen). Ei seksi ole (ainakaan pitäisi olla) mikään kaupan käynti väline. Vaan molemmin puolista halua puolisoaan kohtaan.

Vierailija
16/27 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne, mistä paska tulee.

Vierailija
17/27 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siihen kyllä liittyy toisinaan valta-roolileikit. Tykkään alistua. Tykkään sängyssä olla mieheni "alamainen", kun sille päälle satun. Minua kiihottaa ajatus, että oma mieheni saa tehdä minulle asioita, joita kukaan muu mies ei ole aikaisemmin tehnyt.

Toisaalta, välillä roolit voi heittää toisinpäin. ;)

Vierailija
18/27 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta aikojen naiset ja miehet on raiskattu peräaukkoon sodan aikana vastapuolen toimesta. tätä tapahtuu edelleen. eipä mulla ainakaan miehenä kiinnosta tuottaa niin hirvittävää tuskaa ja häpeää mitä osalla vauvapalstan kirjoittajista haluaa tekevän naisilleen.

Vierailija
19/27 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hetero miesten tapa toteuttaa homo fantasioitaan.

Vierailija
20/27 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hetero miesten tapa toteuttaa homo fantasioitaan.

"Hetero" eli kaappikeijo.

Suoleen tuuppaajat eivät ole heteroja.

Kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän