Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kurkkukipu kestänyt 3vk, nuha ja yskä...näin pitkä flunssa?

Vierailija
03.05.2012 |

Onko muilla? Mulla alkaa usko loppua, koskaan ei oo kurkkukipu kestänyt viikkoa kauempana, sit muuttunut nuhaksi aina. Nyt kestää ja kestää, nuhaakin on siinä päällä ja kiloja yskin ulos, se helpotti n vkoksi(antibiootin takia?)mut nyt alkanut taas. Ja ab-kuurin aikaan ei siis missään välissä kaikki oireet helpottaneet, kuuri loppu la ja nyt ke alko yskittään taas. Ja kurkkukipu jatkuuuu, buranalla saa helpotusta vähän.

Mulla ei oo ikinä ollut flunssaa näin kauan näin "pahana" -kuumetta ei oo mut toi kurkkukipu saa tuntuun ehkä pahemmalle kuin on. Onko joku sitkee virus ja turha mennä lekuriin ku ab ei auttanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limoja yskin ulos, oiski kiloja ehhehhee.

Vierailija
2/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle 3 viikon flunssa on ihan normaali. Mut miten ihmeessä oot syönyt antibioottia flunssaan? Eihän se virusflunssaan auta ja bakteerin tulo kestää minimissään sen 3 vkoa. Eikä ennakkoon syöty antibiootti siihen auta. Eli jos nyt saat jälkitautina bakteeritulehduksen, niin sit pitänee syödä taas antibiootti (jos et jaksa ootella että paranee itsekseen - 90% bakteerinkin aiheuttamista poskiontelotulehduksista paranee ilman antibioottiakin) ja se eka kuuri oli joka tapauksessa ihan turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän aikaan vuodesta kyseessä voi olla myös siitepölyallergia. Kokeile jotain allergialääkettä.

Vierailija
4/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä kanssa alkaa kolmas viikko kipeänä. Alkoi tosi kovalla kurkkukivulla, sitten tuli nuhaa, yskää, päänsärkyä yms. Kokoajan ollut 37,5 lämpöä. Viime viikolla alkoi jo olla parempi, mutta nyt taas tuli takaisin. Kova yskä, lima irtoaa ja lämpö kävi 38 ja laski takaisin 37.5.. Lääkärissä kävin jo pari viikkoa sitten; tehtiin täysi verenkuva ja nieluviljely. (Kaikki arvot oli juuri ja juuri rajoissa) Eka lääkäri sanoi että virus, menee muutamassa päivässä ohi. Seuraava lääkäri sanoi että siitepölyallergiaa. Allergialääkkeitä olen ottanut tablettina ja nenäsuihkeena, eikä kyllä auta yhtään. Itsellä on ollut siitepölyallergia lapsesta asti, eikä siihen ikinä ole liittynyt lämpöilyä tai flunssan oireita, joten tuntuu kaukaa haetulta. Mulle lääkäri antanut aina 1-2päivää sairaslomaa ja olen palannut töihin, luulen että en missään vaiheessa ole päässyt kunnolla parantumaan.

Vierailija
5/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla myös ihan siitepölyallergiaa. Tänävuonna taas joku ennätysvuosi noitten siitepölyjen kanssa.

Vierailija
6/6 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas viikko menossa. Aamuisin aina kurkku pahimmillaan.