Montako serkkua sinulla on?
Kommentit (44)
Pidetään paljon yhteyttä varsinkin äidin puolen serkkujen kesken. Nyt tulossa isän puolen serkkujen tapaaminen tänä keväänä, eka sellainen!
Olen useastikin laskenut, mutta en nyt muista mihin lukuun olen päätynyt. Noin 30 paikkeilla, josta 3 on isän puolelta ja loput äidin. Äiti on Pohjanmaalta ja hänellä on seitsemän sisarusta joilla kaikilla on 2-5 lasta.
serkkuja vaikka kuinka paljon, mulla jossain 20-30 välissä ja mun lapsella 0. Mahdollisesti lapselle tulee serkkuja muttama jos/kun miehen sissarukset ryhtyvät lapsen tekoon.
Eli 3 sukupolvessa lasten määrä on vähentynyt aika rajusti.
Minkä ikäisi olette te suuren serkkumäärän omaavat?
että äiti kuuluu suuriin ikäluokkiin. itse olen 70-luvulla ja lapsi 2000-luvulla syntynyt.
molemmat vanhempani olivat ainoita lapsia.
En tiedä kaikkia setiäni ja tätejäni, joten en heidän lapsistaankaan. Pappani oli ehtivää sorttia.
12 isän ja 12 äidin puolelta. 3 on tosin jo kuollut, joten nyt siis 21. Yksi kuoli syöpään, yksi aivaoverenvuotoon ja yksi teki itsemurhan.
Kauheet määrät serkkuja teillä :o
Minulla on serkkuja vain kaksi, ja pikkuserkkujakin on vain kymmenkunta. Jep, pieni suku.
Ollaan väleissä kaikkien serkkuje kanssa vieläpä.
En tiedä. En tiedä tarkalleen edes montako sisarusta isälläni on saati että tietäisin heidän lastensa määrää. Äidin puolelta serkkuja on 2,5.
Minulla ei ole yhtään serkkua, eikä pian syntyvällä lapsellanikaan ole serkkuja.
Onpas ikävän pieniä serkkumääriä ihmisillä... :(
Minulla on yli 100 serkkua, tarkkaa määrää en tiedä ja lisää syntyy, mutta ei kyllä enää kovinkaan monta voi tulla. Varmasti arvaattekin, että kyse on lestadiolaissuvuista. :)
Kuusi serkkua mulla. Kaikkien kanssa yhtä läheisissä väleissä kuin omien sisarusteni. Meillä on tiivis suku, ja se on kivaa. :)
57 ja emme ole lestadiolaisia, vain lapsirakkaita ovat vanhemmat, tädit, sedät ja enot. (Yhden enon perhe adoptoi, kun eivät saaneet biologista)
En muista ulkoa. Täytyisi laskea. Olen laskenut joskus, mutta unohdan aina. Noin 25-30?