Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuisiko käsityksesi , jos tietäisit??

Vierailija
02.05.2012 |

Olen mukava ihminen ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Työyhteisössä olen kohtalaisen haluttu työpari koska olen hauska, ahkera enkä tapaa jatkuvasti arvostella ihmisiä. Autan lähimmäisiä vaikka siihen menee omaa aikaani ja rahaakin käytän tuomaan iloa muille. Tykkään touhuta lasteni kanssa ja olen myös hyvin luova, energinen ihminen. Olen kohtalaisen kauniskin vielä. Minulla menee hyvin suhteessa ystäviini, perheeseeni. Se missä minulla ei mene hyvin on suhteeni rahaan. Kerroin taannoin ystävälleni että laskujani on ulosotossa. Hän lopetti yhteydenpidon. Ei kestänyt tätä uutista. Minä olisin vain halunnut jakaa tämän huolen/häpeän jonkun kanssa niin kuin olen tämän ystäväni avioliittohuoliakin kuunnellut ja tukena ollut. Onko niin, että jos minulla olisi ongelmia avioliitossa, alkoholin kanssa, jos sairastaisin anoreksiaa jne...niin voisin olla kuitenkin muiden silmissä hyvä ihminen. Jos olen sotkenut raha-asiani, menetän kaiken "arvostuksen"? SEllaiselta minusta tuntuu. En siis uskalla kenellekään paljastaa, että olen epäonnistunut jossain ja kaipaisin vain kuuntelijaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en hylkäisi tuossa tilanteessa "oikeeta ystävää" mutta tämä oli ehkä jonkinmoinen testi ystävällesi. Tosiystävät pysyy vierellä vaikeina aikoinakin.

Kokeilehan saada raha- asiat kuntoon. Ystäväsi on kumma.

Vierailija
2/3 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutama lasku ulosotossa ei ole vielä isokaan juttu. Eikä velkaantuminen tartu.

Oletko varma, että kaveri lopetti yhteydepidon juuri tämän takia? Voihan olla, että hänellä on jotain henkilökohtaista kriisiä, eikä siksi jaksa olla yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulosotto uutisen takia ystäväni halusi pois elämästäni. Sen jälkeen hän lakkasi pitämästä yhteyttä:( Tämän takia minun on hyvin vaikea kertoa huolestani kenellekään. Valvon yöt miettien miten saan raha-asiat järjestymään. En minä kenenkään rahoja haluaisi...vain olkapään. Ehkä kaikkia luurankoja kaapissa ei pitäisi paljastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi