Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä kun saa selville aviomiehen käyttävän minun omaa tilinumeroa firmansa menoihin?

Vierailija
20.11.2005 |

Huomasi netissä tilitietojani katsellessa että tililtäni lähtee suoraveloituksena rahaa RAY:lle.???? Soitin RAY:lle ja pankkiin ja sain tietää heillä olevan valtakirjan, jossa on minun tilinumeroni suoravelotusta varten ja valtakirjassa mieheni allekirjoitus !!!!!! EN IKINÄ MISSÄÄN TILANTEESSA OLE ANTANUT SUOSTUMUSTANI TÄLLAISEEN. Saan kopion kyseisestä paperista maanantaina.

Miehelleni asiasta mainitsin, ja kyllä ihmettelinkin jo miksi hän vaahtosi asiasta niin kauheasti ja vaati kovaan ääneen saada tietää kuka sellaisen paperin on antanut, eikä kuulemma " edes tiedä" tilinumeroani.

Tiedän tasan tarkkaan että hän osaa sen ulkoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsohan tilisi saldot,sieltä näet, paljonko rahaa on siirtänyt...

Vierailija
2/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi firmassa RAY:n hedelmäpeliä pokeria yms laitetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se systeemi menee niin, että RAY:ltä menee joku tyhjentään/tarkistaan koneesta paljonko sinne tullut rahaa. Rahat kioskin kassaan ja tilitä RAY:lle. Tarkoitus kai olisi että yrittäjä itse vie ne rahat sinne tilille. Yrittäjä saa siitä laitteesta tulojakin, ne tulevat tilille. Siitä sopparista näet mille tilille ne menevät.

Vierailija
4/4 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle tili kuuluu ja hälärit päässä kilahtaa????? Mieheni on nyt pari päivää yrittänyt minua vältellä, joten jotain mätää tässä on. Taitaa olla vihdoinkin sa viimeinen niitti erolle :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä