Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ihastunut työkaveriinsa!

Vierailija
02.05.2012 |

Voiko ihastuksesta päästä yli, jos näkee toista jokaikinen päivä töissä ja on vielä tekemisissä toistensa kanssa työn merkeissä? Onko kokemuksia?

nim. onneton vaimo

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus on että noin pääsee helpommin yli ihastuksesta, eli kun näkee toista joka päivä niin se muuttuu arkiseksi ja ihastus haalenee... miksi miehesi sulle kertoi tuollaisia.

Vierailija
2/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen rivien välistä, kun olin käytöksestä sen jo huomannut. Hän sitten myönsi asian.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan ne on työskennelleet yhdessä? Miten vakavaa tämä ihastus on, mitä mies siitä sanoi?

Vierailija
4/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työskennelleet työparina viimeisen vuoden, ei kuitenkaan päivittäin vaan pari kertaa viikossa. Näkevät kuitenkin joka päivä töissä.

Miehen mukaan hänellä on tunteita naista kohtaan. En sitten osaa sanoa kuinka syviä ne ovat, mutta uskoisin ihan kunnon tunteita olevan, sillä mieheni ei ole helposti ihastuvaa sorttia.

Vierailija
5/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten osaa sanoa kuinka syviä ne ovat, mutta uskoisin ihan kunnon tunteita olevan, sillä mieheni ei ole helposti ihastuvaa sorttia.

mies keskustelemaan asiasta? Mä vaatisin saada tietää kaiken, esim. sen että miten tuo miehen mielestä vaikuttaa parisuhteeseen.

Vierailija
6/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtunut, en näe tuota ongelmana. ihastuksia tulee ja menee. varmasti jokainen pitkässä parisuhteessa joskus ihastuu myös johonkin muuhun kuin puolisoonsa! eri asia sitten, tekeekö mitään sen ihastumisen eteen..

Vierailija
7/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ihastui minuun, mutta torjuin hänet, kun ihastus oli kestänyt ehkä noin reilun puoli vuotta. Parin kuukauden päästä oli jo ihastunut ihan eri ihmiseen (ei työpaikalla). Olimme olleet samalla työpaikalla jo ainakin 3 vuotta ennen kuin hän syttyi ja sen jälkeen ollaan oltu nyt jo yli vuosi. Ei ongelmia.

Vierailija
8/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten osaa sanoa kuinka syviä ne ovat, mutta uskoisin ihan kunnon tunteita olevan, sillä mieheni ei ole helposti ihastuvaa sorttia.

mies keskustelemaan asiasta? Mä vaatisin saada tietää kaiken, esim. sen että miten tuo miehen mielestä vaikuttaa parisuhteeseen.

mutta olen yrittänyt kysellä kaiken mahdollisen. Mies on sitä mieltä, että asia ei vaikuta parisuhteeseemme, mutta ainakin omalta osaltani se kyllä vaikuttaa. On vaikea edes olla miehen lähellä, kun tiedän hänellä olevan tunteita toista naista kohtaan.

Eri asia olisi, jos mieheni näyttäisi jotain tunteita sanallisesti tai fyysisesti minua kohtaan, mutta hän on aina ollut huono siinä ja vuosien varrella kaikki se vähäkin on hiipunut. Hän on sanonutkin, ettei enää samalla lailla rakasta minua kuin ennen. Meillä on ollut vaikeita aikoja, mutta avioliittomme on kyllä vahva, eikä mies ole sen tyyppinen, että eroaisi kovinkaan helposti.

ap

Vierailija
9/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea edes olla miehen lähellä, kun tiedän hänellä olevan tunteita toista naista kohtaan.

Eri asia olisi, jos mieheni näyttäisi jotain tunteita sanallisesti tai fyysisesti minua kohtaan, mutta hän on aina ollut huono siinä ja vuosien varrella kaikki se vähäkin on hiipunut. Hän on sanonutkin, ettei enää samalla lailla rakasta minua kuin ennen.

ap

mies on noin sanonut ja tuntee, niin ei ole sinänsä ihme että hän sitten kehittää tunteita toista naista kohtaan. Tuo minusta tässä suurempi ongelma on, suostuisiko mies johonkin pariterapiaan tms? Yleensähän noista ihastuksista ei kai puhuta, jos kaikki kertoisivat aina kun ovat ihastuneet toiseen niin tuskin kukaan haluaisi kauheasti puolisoaan paijailla..

Vierailija
10/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen mikään kone ole. Vietämme kuitenkin suurenosan ajastamme työkavereiden kanssa. On ihan inhimillistä ihastua, mutta ei se automaattisesti tarkoita sitä, että pitäisi suhteeseen ryhtyä.

Vierailija
11/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia nyt tulee ja menee, ei niistä suurta numeroa kannata tehdä.