Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piku-Huopalahdesta

Vierailija
01.05.2012 |

Saatiin asunto sieltä Paciuksenkaaren viereltä...

Viime aikoina olen kuullut ja lukenut kovasti juttuja, joiden mukaan alue on rauhaton...

Tietysti kaupunkiin kuuluu elämisen äänet ja muut, mutta olen kolmivuorotyössä ja pääsen välillä myöhäänkin kotiin... Tuo rauhattomuus mietityttää...

Onko jotakin tosi huonoa esim. taloyhtiötä tai päiväkotia alueella, jota kannattaa "varoa" ;)?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat varsinaisia paheen pesiä.

Älä vaan minkään sellaisen ohi yksin kulje työmatkojasi.

Vierailija
2/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaaa, juu siis en tarkoittanut että ne olisivat jotekin kamalia pelottavia paikkoja, mutta jos joku alueella asuva voisi vaikkapa kertoa kokemuksia hoitopaikoista ja vuokrataloista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän riippuu kummalta puolelta sait. Meikun puoli on vähän rauhattomampi kuin haagan, mutta kummallakaan ei tarvitse pelätä mihinkään aikaan vuorokaudesta.

Vierailija
4/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai mitä ne nyt ovatkaan nimeltään, joihin vuorotyöläisten lapset laitetaan), mutta jos onkin, niin tuskin ainakaan AV-palstan huhupuheiden pohjalta pääset sitä sopivinta valitsemaan...

Vierailija
5/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asunut sekä Paciuksenkaarella että keskemmälläkin, eikä esim. myöhäisestä iltavuorosta tullessa (klo 24) missään näy ketään, eikä ole ikinä pelottanut mikään. Hiljainen asuinalue, jossa ei koskaan tapahdu mitään, ei vuokra-asunnoissa eikä muuallakaan. Ihan turha kehitellä tuollaisia pelkoja, yhtä hyvin voi kysyä, pitääkö nyt Meilahdessa tai Munkkiniemessä varoa ja pelätä ihmisiä. No ei pidä.

Vierailija
6/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa Paciuksenkaari kulkee "haagan puolella" Pikku Huopalahdessa?

Vierailija
7/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen asuinalue, jossa ei koskaan tapahdu mitään, ei vuokra-asunnoissa eikä muuallakaan.

Mutta se, mitä asunnoissa tapahtuu ei onneksi kosketa kaduillakulkijoita (viittaan viimekesäiseen murhaan tuolla suunnalla).