Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietättekö joulua?

20.11.2005 |

Jos niin, omassa kodissa vai isovanhempien luona? Millaisia teidän joulut on? Tähän vois laittaa vinkkejä vaikka joulun tekemisestä sopuhintaan ja ehkä lahjavinkkejä muksuille. Omat ideat muksujen (tyttö 3v ja poika 1v8kk) joululahjoiksi vähissä ja sukulaiset kaipaa jo toiveita. Tyttö saa meiltä ainakin ison piirrustustarvike laatikon ja poika dubloja, molemmat saa vaatteita, mutta mitä toivoa sukulaisilta?

Itse vietetään joulu kotona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin mun äidin luokse 22. päivä ja pois lähetään 26. päivä.

Jouluun meillä kuuluu sukulaisvierailut aattona ennen kahta aattona, sitten joulupuurolle ja saunaan. Ruoka, johon kuuluu lanttu-, porkkana- ja maksalaatikot, kinkku, kalkkunarulla, italiansalaatti, rosolli, lämminsavulohi ja perunat, syödään viiden maissa. Joulupukki tulee puol seittämän ja sit ollaan loppuilta perheen kesken ja leikitään leluilla ja mässätään suklaata.

Jouluna äitillä on mun kaikki sisarukset (isoveli 25v, pikkuveljet 9 ja 5v ja pikkusisko 5v) ja isäpuoli ja mä perheineni (mä 22v, mies 25v, lapset 1v 3kk ja 2kk).

Joululahjoja ei olla omille ostettu, muuta kun vaatetta. Kummilta vanhempi sai lahjaks Brion puuhalaatikon (en tiiä oikeeta nimee, siin on palikoita joita pitää tunkee laatikon reikiin) ja nuorempi sai helistimen.

Huomenna vaan rentoudutaan perheen parissa (jos nyt tässä hulinassa pystyy rentoutumaan) ja syödään.

Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
2/3 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kotona ja miehen äite isä ja siskot tulevat aattona meille.

Lapsemme ovat 6v,5v ja 3v.

Lahjoja emme anna kamalasti mutta jokusen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin ostamme ison joulukinkun (n.8kg) ja muuta jouluruokaa ja lapsille (pojat 1v8kk&3kk) paljon lahjoja.Käydään mun mummun luona aattona syömässä,sen jälkeen mennään miehen vanhempien luo kattoon joulupukki,ja sitten mennään kotiin,tuonne miehen vanhempien luo tulee munkin vanhemmat että kaikki on koolla:)

Kotona syödään illalla kinkkua ja käydään joulusaunassa.