Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä 2012

Vierailija
01.05.2012 |

Mitä odotatte siltä ja tietääkö sen myöskin mies, lapset, ex-puoliso tai vaikka vanhempasi?

Omalleni sanoin: mitä jos tänä vuonna jätettäisiin se kakku-ja lahjastressi pois? Toivoisin, että

- heräät lasten kanssa ja mä saan nukkua

- tekisitte mulle aamupalan

- mennään päivällä ulos syömään porukalla (mut pöytä täytyy kyllä varata, on niin täyttä muuten. Se sun kyllä pitäis tehdä nyt)

- vie meidät kaikki Koskelle ajelulle. Käydään kattomassa miltä siellä näyttää tänä keväänä

Se sanoi huojentuneena "Okke, ihan mitä haluut!"

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvi äitienpäivänä itkeä, kun mies ei tajunnut mitään ja miten vihaatte koko pakollista markkinamiesten juhlapäivää, kun äitiä pitäisi arvostaa 365 päivää vuodessa.

Vierailija
2/13 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin äitienpäivästä miehen kanssa. Sanoin suoraan, että olis kiva saada vaikka kukkia. Vähän epäilen, saanko mitään... Aamupalasta sen verran, että mies sanoi voivansa tuoda sen sänkyyn, mutta kun minä herään meillä aina ennen miestä joten siinä menisi se yllätys :D Kakkuja ja lahjoja en toivo enkä niitä saisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla äitienpäivänä kotona vaan vanhempien luona, mikä vaikuttaa aika lailla odotuksiin. Siellä tarjoilu pelaa joten mies ja lapsi tuskin voivat siihen sekaantua millään tavalla.

Kortin tai jonkun muun askartelun toivon saavani lapselta ja lapsi on niin pieni, että miehen apua tarvitsee. Luulen, että tekevätkin jotakin ja aion miestä vielä varmuudeksi muistuttaa tästä.

Jos olisimme kotona mies varmaan tekisi aamupalan kuten tavallisestikin sunnuntaisin ja kävisimme jossain syömässä kuten käymme lähes joka sunnuntai joten mitään sellaista ihan erityistä päivässä ei lienisi. Saattaisin myös pyytää parvekukan, joka kuitenkin pitää hankkia.

Vierailija
4/13 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun rahaakin on liian vähän, haluan oikaista hiukan. Ihan ehdottomasti tahdon äitienpäivän olevan mun hemmottelupäivä, en mä niin vaatimaton ole. Tahdon joululahjojakin monta! ap

Vierailija
5/13 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse heittäytyä marttyyriksi, kun äitienpäiväseremoniat menivätkin väärin eikä mies löytänyt kristallipalloa mistä nähdä ajatuksenne.

Vierailija
6/13 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin toivoa kahvit sänkyyn, kakkua ja suklaata, mutta jos aurinko paistaa ja pellot ovat kuivuneet, lähtee mies töihin ennen viittä. Siihen aikaan en halua mitään! Eli todennäköisesti on kuten ennenkin eli keittelen rauhassa itselleni kahvit, luen lehdet ja saan lapsilta korit, vaikka miten toivoisin ääneen tai kirjeellä, että tahtoo Linnanmäelle.

Vierailija
7/13 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä äitienpäivänä. Sanoin, että samaa kuin viime vuonnakin: en halua mennä ravintolaan syömään vaan haluan, että kokkaamme yhdessä. Kerroin myös lahjatoiveeni, jonka tytär hankkii, koska tuntee makuni perheen miehiä paremmin. Paras lahja on viettää aikaa kiireettä yhdessä jo kotoa muuttaneiden lasten kanssa.

Vierailija
8/13 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset varmaan tekee aamupalan ja antavat kortin. Ex-puoliso ei kyllä tähän päivään liity mitenkään.

Vierailija
9/13 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kanssa teen lauantaina kakun, koska ko. lapsi vaatii leivontaa, ja samainen lapsi koristelee kakun aamulla. Isä varmaan avustaa portaissa kakun kantamisessa.

Vierailija
10/13 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oletin aamupalan ja kortit lapsilta...

t. ysi

Vierailija
11/13 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lapselta ihanat lahjat, mies ja lapsi kävivät metsässä poimimassa valkovuokkoja, mulle tehtiin aamupala ja päivällä oltiin ravintolassa syömässä.

Oli onnistunut äitienpäivä!

Vierailija
12/13 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan yks yhteen mitä meillä aina on:

- mies herää lasten 2,5v ja 4v kanssa (heräävät kun heräävät eli kello ei ole soimassa) ja minä saan jäädä nukkumaan

- tekevät minulle aamiaisen: yleensä munakasta ja pekonia, leipää, marmeladia, appelsiinimehua, samppanjaa

- herättävät minut lasillisella sitä samppanjaa ja vievät valmiiksi katettuun aamiaispöytään, jossa myös kauniit ruusut odottavat

- pöydässä lasten pk:ssa tekemät kortit ja mahdollisesti askartelut jos ovat sellaisia tehneet (ennen kuin oli sellaisia niin mies teki kortin johon lapset sutaisivat jotain värikynillä)

- sitten iltapäivällä ravintolaan syömään lounasta

Ei kai sitä tämän enempää tarvitse? Riittää ainakin minulle joka vuosi hyvin. :) Mitä ihmettä ap:n perheessä on aiemmin stressattu?

Vierailija
13/13 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- itse tehty täytekakku

- voileivät tai muu suolainen tarjottava

- kahvit, teet, limut, (kuohujuomat)

- pöytä katettu nätisti, pöytäliina silitettynä, servetit ja muut

- kukkia vaasissa

- kynttilöitä

- lahja (puolison ostama lahja myös, jokin sellainen jota on toivottu vähän pitempään, mutta hankintaa siirretty esim. lasten tarpeiden mentyä edelle)

- äitienpäivään ja isäinpäivään kuuluu myös sellainen hemmottelu, että sankari saa nukkua ja olla lähinnä laakereillaan, muu perhe hoitaa tiskit ja muut askareet. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi