Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluun alkoholiongelman, yhdenillan juttuja ja säpinää mun tylsään elämään.

Vierailija
01.05.2012 |

arki ei ihan riitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alko-ongelma (olen suurkuluttaja) ja tulee kännissä harrastettua yhden illan juttuja ja töppäilyjä. Olen jokusen kerran miettinyt, että täytyisi raitistua ja aikuistua mutta kuolen tylsyyteen siinä taviselämässä, kaipaan jännitystä ja boheemia särmää. Joten jatkan keski-ikäisenä biletyselämääni.

Vierailija
2/11 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alko-ongelma (olen suurkuluttaja) ja tulee kännissä harrastettua yhden illan juttuja ja töppäilyjä. Olen jokusen kerran miettinyt, että täytyisi raitistua ja aikuistua mutta kuolen tylsyyteen siinä taviselämässä, kaipaan jännitystä ja boheemia särmää. Joten jatkan keski-ikäisenä biletyselämääni.

että mieluummin kuolen alkoholistina 20 vuotta etuajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieluummin kuolen alkoholistina 20 vuotta etuajassa.

Keksi nyt jotakin muuta. Elämässä voi olla muutakin kuin alkoholin kittaaminen, tiesitkö?

Vierailija
4/11 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämän tarvitse olla tylsää, vaikka ei riskeeraisi terveyttään genitaaliherpeksen ja hivin mahdollisuudella ja pöhöttäisi mahaansa ja naamaansa alkoholilla, miesten kanssa voi flirttailla ja keskustella hassuja selvinpäin (paljon kivempaa kuin ympäriinsä paneskelu) ja on mielikuvituksen puutetta jos ei keksi siivouksen ja työn lisäksi muuta kuin alkoholin juomisen. Hommaa mieluummin joku jännittävä harrastus ja ala sosiaalisemmaksi ja kehitä itseäsi, paljon kivempaa kuin itsetuhoinen elämä.

Vierailija
5/11 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, ettei elämä ole tylsää.

Saat säälipisteitä joka paikassa ja voit suorastaan ratsastaa marttyyriinä tuolla dg:llä. Varsinkin, jos vielä sattuisit olemaan yh!

Sairaalan taholta elämä aikatauluttuu pitkäksi aikaa. Ammattina on tuolloin potilas.

Jos nyt olet itsesäälissä pörräävä tavis, syövän myötä opit, mitä on mustahuumori.

Opit myös kokeilemaan erilaisia lääkearsenaaleja pitääksesi laatan loitolla.

Suosittelen lämmöllä :)

Vierailija
6/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen sittenkin tänään ravitsemusterpalle, jonka kautta pääsee ehkä lihavuusleikkausjonoon. Olin kyllä ajatellu jättää väliin ja ootella että kuolen läskeihini.

No joo, onhan se jännää vetää porkkanaa ja aatella että sillä tää mun elämä muuttuu jännemmäksi.

No katotaan, eipä oo odotukset kauheen korkeella.

Vierailija
7/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia alkoholiongelma? Kai sitä viinaa voi vetää kohtuudella, silloin ne irtosuhteetkin muistaa jälkikäteen paremmin ja on vielä enemmän säpinää.

Ihan itsestä se on kiinni, jos elämä on tylsää. Hanki irtoseksiä vaikka jo tänään! Muista kondomi!

Vierailija
8/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään viinalla läträämistä, enkä kuppasia yhdenillan juttuja, salarakkaista mä saan jännitystä ja sisältöä tarpeeksi elämään.

Vierailija
9/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteita irtoaa mistä vaan. Netistä tai lähimmästä baarista, kunhan pidät tason riittävän alhaalla.

Ja alkoa saa kaupasta, sen kuin vetää mahaansa.

Niin on sitten elämä mielenkiintoisempaa.

Vierailija
10/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on mielikuvituksen puutetta jos ei keksi siivouksen ja työn lisäksi muuta kuin alkoholin juomisen. Hommaa mieluummin joku jännittävä harrastus ja ala sosiaalisemmaksi ja kehitä itseäsi, paljon kivempaa kuin itsetuhoinen elämä.

mielikuvitukesn puutetta mutta minkäs sille sitten voi jos ei ole mielikuvitusta? Mulla on niin että olen hyvin erakkomainen luonne eikä sosiaalisuus kiinnosta, samoin ei harrastuksista ole löytynyt mitään mikä olisi jaksanut pitkään kiinnostaa. Tällöin helpoin tapa on vetää ne perskännit säännöllisesti, saa vain juomalla varmasti samat hyvänolon hormonit hyrräämään kuin jotkut saa vaikka liikunnalla tai harrastuksessa onnistumalla.

t. 2

Vierailija
11/11 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhdekumppanisi elämän. Jos minulta kysyt, eroa nykyisestäsi, lähiöbaariin vaan renttujen kainaloon, niin saat säpinää. Alkoholiongelma tulee sitten siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä