Paljonko maksaa psykiatrilla käynti/tunti
Jos sitä elämänsä ensimmäisen kerran kävisi.. Noin 100 euroa ja toimistokulut. Ilmaista palvelua en voi käyttää, kun työkavereita siellä.. Harmillista, pulita sitten yli sata euroo siitä, että voin salassa käydä...
Kommentit (7)
lähetettä jollekin toiselle paikkakunnalle. Mieleterveysasioissa harvoin homma on yhdellä käynnillä selvä...
miksi noin kamalasti pitää salailla, häpeätkö että tarvitset apua?
Olen tässä pohtinut, että haittaako jos työkaverit näkee että siellä olen käynyt. Työterveyshuolto olisi yksi vaihtoehto, mutta sitten myös kun saisin samalle paikkakunnalle lähetteen, se menisi työkavereiden tietoon. En mä oikeesti salaa kauheesti, mutta jotenkin tuntuu siltä, että en haluaisi että he tietävät... Vaikka siellä mun kavereita näkyy käyvän, en mä ajattele heistä, että he olisivat jotenkin "huonoja". Itellä ei mitään vielä diagnoosia ole, mutta haluaisin vain käydä juttelemassa lievästä masennuksesta...
työterveydessä tuo voidaan hoitaa ihan hyvin.
Olen tässä pohtinut, että haittaako jos työkaverit näkee että siellä olen käynyt. Työterveyshuolto olisi yksi vaihtoehto, mutta sitten myös kun saisin samalle paikkakunnalle lähetteen, se menisi työkavereiden tietoon. En mä oikeesti salaa kauheesti, mutta jotenkin tuntuu siltä, että en haluaisi että he tietävät... Vaikka siellä mun kavereita näkyy käyvän, en mä ajattele heistä, että he olisivat jotenkin "huonoja". Itellä ei mitään vielä diagnoosia ole, mutta haluaisin vain käydä juttelemassa lievästä masennuksesta...
ei muakaan periaatteessa haittaa jos työkaverit tietäisivät käynneistäni, mutta en silti halua mitenkään asiaa tuoda heille esille ja miksi pitäisikään..
ja käyn säännöllisesti. varmaan se kerta maksaa toimistokuluineen sen satasen? katso jonkun lääkäriaseman sivuilta näkyykö hintoja. niin ja kelahan korvaa lääkärinpalkkioista osan takaisin.
jos sulla tarvetta pidempiaikaiseen terapiaan, niin sittenhän kannattaa selvitellä kelan tuet.