Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okt-asujat, tekeekö teillä myös mies pihatöitä?

Vierailija
01.05.2012 |

Meillä ei tee. Tänä keväänä minä olen saanut haravoida, tehdä lehtikasat, pian saan ostaa multaa, taimia yms. Mies ei laita puutarhan eteen rikkaa ristiin, vaikka on alkujaan itse halunnut omakotitaloon asumaan. Mulla menee joka kesä useita satoja euroja multaan, kiviin, turpeeseen, taimiin yms. Syksyllä jäisi marjat pensaisiin ja omenat puihin, jos hänen varaansa jättäisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan muutaman ruukkukukan ostaa.

Meillä ei juurikaan haravoida, EI ole tarvetta.

Mies leikkaa nurmikon.

Tarkoituksella meillä on aika huoltovapaa piha.

Vierailija
2/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytännön syistä, mulla paha allergia. Tosin mies tekisi siitä huolimatta vaikka allergiaa ei olisikaan.

Minä (ja lapset) ideoin ja yhdessä päätetään mitä kaikkea toteutetaan, millä aikataululla ja missä järjestyksessä. Kaikki ollaan tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskia voin kerätä pois pihasta ohikulkiessa. Nurmikkoakin saatan leikata, kun vaikka mies on pitkällä työmatkalla ja kukatkin kastelen siinä tapauksessa, jos tuuraan häntä.

Vierailija
4/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies rakastaa kaikkea pihatöihin liittyvää. Minä yritän pysyä poissa tieltä ja molemmat pysyvät tyytyväisinä. :)

Vierailija
5/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka tekee taimi, sipuli ja siemenhankinnat. Rakasta myös ruohonleikkuuta eli en edes anna miehen ajaa nurtsia.

Mies hoitaa polttopuut ja raskaammat fyysisyyttä vaativat hommat. Tekee myös istutusalueiden perustukset.

Vierailija
6/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan+istutan kukat ja kasvatan joitain hyötykasveja minikasvihuoneessani. Mies leikkaa nurmikon, istuttaa/leikkaa/hoitaa pensaat, puut ja puskat. Viime kesänä teki minulle uudet kukkapenkit, laitteli kuorikatetta.. Jnejnejne.. Yhdessä haravoidaan.

Vierailija
7/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kolaan lumet, ajan nurmikon, haravoin ja hoidan kukkia jos hoidan. Mies ei ole oikein ulkoilmaihminen. Tulee terassille jos katan pöydän valmiiksi tai jos pitää grillata.

Vierailija
8/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkemiset jättää mulle, kaikkea muuta tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän