Okt-asujat, tekeekö teillä myös mies pihatöitä?
Meillä ei tee. Tänä keväänä minä olen saanut haravoida, tehdä lehtikasat, pian saan ostaa multaa, taimia yms. Mies ei laita puutarhan eteen rikkaa ristiin, vaikka on alkujaan itse halunnut omakotitaloon asumaan. Mulla menee joka kesä useita satoja euroja multaan, kiviin, turpeeseen, taimiin yms. Syksyllä jäisi marjat pensaisiin ja omenat puihin, jos hänen varaansa jättäisi.
Kommentit (8)
Ihan käytännön syistä, mulla paha allergia. Tosin mies tekisi siitä huolimatta vaikka allergiaa ei olisikaan.
Minä (ja lapset) ideoin ja yhdessä päätetään mitä kaikkea toteutetaan, millä aikataululla ja missä järjestyksessä. Kaikki ollaan tyytyväisiä.
Roskia voin kerätä pois pihasta ohikulkiessa. Nurmikkoakin saatan leikata, kun vaikka mies on pitkällä työmatkalla ja kukatkin kastelen siinä tapauksessa, jos tuuraan häntä.
Meillä mies rakastaa kaikkea pihatöihin liittyvää. Minä yritän pysyä poissa tieltä ja molemmat pysyvät tyytyväisinä. :)
Minä olen se, joka tekee taimi, sipuli ja siemenhankinnat. Rakasta myös ruohonleikkuuta eli en edes anna miehen ajaa nurtsia.
Mies hoitaa polttopuut ja raskaammat fyysisyyttä vaativat hommat. Tekee myös istutusalueiden perustukset.
Minä ostan+istutan kukat ja kasvatan joitain hyötykasveja minikasvihuoneessani. Mies leikkaa nurmikon, istuttaa/leikkaa/hoitaa pensaat, puut ja puskat. Viime kesänä teki minulle uudet kukkapenkit, laitteli kuorikatetta.. Jnejnejne.. Yhdessä haravoidaan.
Minä kolaan lumet, ajan nurmikon, haravoin ja hoidan kukkia jos hoidan. Mies ei ole oikein ulkoilmaihminen. Tulee terassille jos katan pöydän valmiiksi tai jos pitää grillata.
Kitkemiset jättää mulle, kaikkea muuta tekee.
Itse saatan muutaman ruukkukukan ostaa.
Meillä ei juurikaan haravoida, EI ole tarvetta.
Mies leikkaa nurmikon.
Tarkoituksella meillä on aika huoltovapaa piha.