Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kunka monta minuuttia miehesi jaksaa kuunnella sinua?

Vierailija
01.05.2012 |

Minun mies jaksaa 1 min- mites muut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutteleminen on meidän mielipuuhaa. Puhumista riittää vaikka aamuun asti kun oikein innostutaan.

Vierailija
2/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas puutarhan hoidosta ja kukista niin 30 sek.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastas et mun turhia löpinöitä niin max 5 min, mut jos puhutaan jostain molempia kiinnostavasta asiasta niin kyllä kuuntelee kauemminkin :)

Vierailija
4/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä esim. meikit kiinnosta, mutta politiikasta, ajankohtaisaiheista, elokuvista, kirjoista yms. kyllä jutellaan pitkiäkin aikoja.

Vierailija
5/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasioita ei jaksa kuunnella sen pidempään myöskään. Urheilua ja politiikkaa hän ehkä jaksaisi kuunnella kauemmin, mutta niistä taas en ole itse kiinnostunut yhtä paljon, joten keskustelu jää sen vuoksi lyhyeksi.

Olen usein ajatellut, että yksiavioisuus ei ole aina sopivin malli. Voisi olla yksi mies keskustelua varten ja toinen lastentekoa varten, kolmas lasten hoitoapua varten jne.

Vierailija
6/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä puolison aktiivista kuuntelua puolin toisin on ok:) ja ehdoton minimi...

t. ap

Vierailija
7/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivässä puolison aktiivista kuuntelua puolin toisin on ok:) ja ehdoton minimi...

t. ap

Vierailija
8/8 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein ajatellut, että yksiavioisuus ei ole aina sopivin malli. Voisi olla yksi mies keskustelua varten ja toinen lastentekoa varten, kolmas lasten hoitoapua varten jne.

Ja tuo "aina" juuri silloin, kun on tullut valituksi mies, joka kieltäytyy jostain noista. Periaatteessa kun kaikki nuo kuuluisivat liiton perusasioihin, mutta jos mies valitsee ettei vaikka suostu enää kuuntelemaan vaimon juttuja, harrastamaan seksiä tai hoitamaan lapsia, niin oma on valintansa.

Olisi kiinnostavaa tietää kuinka moni "törpön" kanssa perhettä pyörittävä on vakiintunut nuorena, tai toisaalta ihminen, jonka on syystä tai toisesta ollut hankalaa löytää kumppania, esim. ujouden tai ulkoisten ominaisuuksien vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän