Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on vaikea löytää sopivaa ehkäisyä :(

Vierailija
01.05.2012 |

Lapsiluku täynnä. Mitä ehkäisyksi? Mies ei halua piuhoja poikki, minä en enää pillereitä syö, joskus nuoruudessa niiden kanssa pelasin riittävästi. Kierukasta en ole kuullut muuta kuin negatiivisia asioita. Kondomeista ei tykätä kumpikaan. Onko klipsit itselle sitten se ainoa vaihtoehto?

Kokemuksia kaipailisin. Suositelkaa / haukkukaa eri vaihtoehdot!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka nyt menossa ja pipari huilaa neljättä kuukautta, tehokas ehkäisy, ei paneta ei. Mies olisi valmis laittamaan piuhat poikki, mutta se ei paljoa lohduta minua näiden menkkojeni kans. Epäsäännölliset pitkät, runsaat ja kivuliaat. Vituttaa.

Vierailija
2/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa täällä vaikea nyt saada kommentteja...Oon aika varma, että täällä kuitenkin jollain olis ehkäisyasioista jotain kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuparikierukka ja olen oikein tyytyväinen ollut. Ainoa haitta lievä menkkavuodon lisääntyminen mutta ei sekään mitään dramaattista.

Vierailija
4/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuparikierukasta pelkästään hyvää sanottavaa, mutta kyllähän teidän tilanteessanne miehen sterilisaatio olisi paras ratkaisu. Mistä syystä mies ei halua sitä? eikö hänne lapsilukunsa olekaan täynnä?

Vierailija
5/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko klipseillä tai Essure. Helppo homma.

Vierailija
6/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten ja on ollut meille äärimmäisen hyvä ratkaisu.

Vierailija
7/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla pistää Essurella munatorvet tukkoon. Taitaa nykyään olla suositumpi vaihtoehto kuin vanhat klipsit yms., jotka voivat pettää.

Mutta komppaan muita siinä, että nyt olisi se miehen vuoro hoitaa tämä asia. Ei oo kiva huomata sitten 10 vuoden päästä, että siippa puuhaa uutta perhettä jonkun nuorikon kanssa, kun itse olet vaihdevuosien kourissa. Se joka on varma asiastaan huolehtii ehkäisystä.

Vierailija
8/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piuhojen katkaisu on joku "miehisyysjuttu"... Kyllä on hänelläkin lapset nyt tehtynä. (Kun joku sitä nyt tuolla epäili)

Vierailija
9/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa vain yhtä asiaa: hän ei ole sittenkään ihan 100% varma etteikö haluaisi vielä joskus lapsia. Ehkä sinun, ehkä jonkun toisen kanssa.

Suosittelisin kokeilemaan kierukkaa ennen tuomitsemista. Eihän nämä ehkäisyvaihtoehdot mitkään kovin hyviä ole, mutta itselläni hormonikierukka ei ole tuonut ollenkaan niin pahoja oireita kuin pillereistä.

Vierailija
10/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piuhojen katkaisu on joku "miehisyysjuttu"... Kyllä on hänelläkin lapset nyt tehtynä. (Kun joku sitä nyt tuolla epäili)

Mulla nyt pienin huolista muutenkin on pelko siitä, että mies alkais vielä siippaa vaihtaa tai jonkun toisen kanssa perhettä perustaa. Mies vaan jotenkin kokee, ettei sitten enää olis "oikea" mies...Yritä nyt sitten noita ymmärtää :/

Vierailija
11/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä valittamisen sanaa. Alkuun oli hieman runsaammat menkat, mutta nyt jo mun mielestä ihan normaalit. Ei ole kuivat limakalvot, panettaakin sopivasti, eikä migreeneistä ole kuin muisto jäljellä.

Vierailija
12/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan jotenkin kokee, ettei sitten enää olis "oikea" mies...Yritä nyt sitten noita ymmärtää :/

Sori mutta miehesi on tyhmä. Sano sille ettei tarvitse sitä miehisyyttä sitten käyttää panemiseenkaan jos ei kerran ehkäisyhommatkaan kiinnosta.

Vierailija
13/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka sopi mulle hyvin, joillekin tulee sivuvaikutuksia hormonista. Kuparikierukassa lähinnä se vuodon runsastuminen voi tulla ongelmaksi. Ensin kokeilisin kierukan ennen omaa sterilisaatiota, hormonikierukan teho on todettu jopa sterilisaatiota paremmaksi.

Vierailija
14/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ehkä tuli runsaammiksi menkat, mutta mitään muuta ongelmaa ei ole ollut. Eikä tuokaan ole mikään ongelma.

Vierailija
15/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa on paljon liukkaria ja anaaliseksiä. Ihan miellyttävä ehkäisytapa ollut meidän molempien mielestä.

Vierailija
16/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankaltaisia taitavat olla laastari ja ruiske.

Vierailija
17/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden hormonikierukka oli täydellinen, runsaat menkat katosivat, ei vaikutusta haluihin tai mielialoihin (alun jälkeen), mutta sitten alkoi tulla kivuliaita kystiä ja oviskivut kamalat. Sen jälkeen olen kokeillut paria pillerimerkkiä ja nuvaringia mutta paino nousi, halut hävisivät, pää meni sekaisin... Nyt taas kumin kanssa räplätään mutta on ainakin haluja. En tiedä pitäisi kokeilla uudelleen hormonikierukkaa, se oli niin loistava muuten.

Vierailija
18/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin piste!

Samaa mieltä kun muutkin, vähän runsaammat kuukautiset, muuten ei mitään.

Vierailija
19/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hormooneja?

Vierailija
20/27 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden hormonikierukka oli täydellinen, runsaat menkat katosivat, ei vaikutusta haluihin tai mielialoihin (alun jälkeen), mutta sitten alkoi tulla kivuliaita kystiä ja oviskivut kamalat. Sen jälkeen olen kokeillut paria pillerimerkkiä ja nuvaringia mutta paino nousi, halut hävisivät, pää meni sekaisin... Nyt taas kumin kanssa räplätään mutta on ainakin haluja. En tiedä pitäisi kokeilla uudelleen hormonikierukkaa, se oli niin loistava muuten.

kun hormonit ei sulle selvästikkään sovi? Samalla vaivalla se kuparikierukkakin laitettaisiin kuin hormonikierukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi