paljonko meni vappujuomiin rahaa?
minulle meni 223e. ihan vaan omiin suihini. yh. ei ketään jakamassa shamppanjaa. mutta hyvää on:)
Kommentit (51)
-noin kymppi kuohuviinipulloon
-kaljat löytyy kaapista vanhastaan, kymmenisen kappaletta, juodaan pois ennen kuin vanhenevat
-itsetehdyt simat, aineksiin muutama euro
-pullo Pommacia ja pullo Freeway Colaa Lidlistä, muutama euro.
Pyöristettynä taisi mennä 12 euroa. Oikea summa taitaa olla kolme tai kuusi senttiä alle, kun en muista paljonko ne mun simapullot maksoikaan kappaleelta. Kolme pulloa ostin, yksi on jo juotu ja toinen menee illan aikana. Yksi säästetään huomiselle vappupiknikille :)
Viinipullo puoliksi miehen kanssa, siiderit mulle.
Maksoi simapullo, ostettiinpa myös pullo kokista. Minäpä ne kaikki taidan juoda kun nuo muut on enempi mehuihmisiä. :D
Baileysiin jotain 12 euroa, kaljoihin meni jotain 30 euroa, pari siideiriä 6 euroa. Mitäs toi tekee, jotaan 60 euroa. 2 aikuista ja juomat riittää kahdeksi päiväksi eli aika maltillista menoa.
76e sisältäen rommin ja colan, shamppanjan ja Spriten. Meni vähän liikaa rahaa, mutta kerranhan sitä vappua vietetään.
Mulla meni 1,99 €. Yh myös ja pieni palkka vaikka olen maisteri / alaa vastaava työ. Ajattelin ennen nukkumaanmenoa vähän repeäistä juomalla yhden tölkin Oiva-siideriä, jonka nimi on "Skumppa" :P
4l maitoa 3,5€
1l mehua 0,80€
itsetehtyä simaa aineksiin muutama euro
sitruunat ja fariinisokeri
Sixpack
3 siideriä
Taitaa riittää vkl saunaoluiksikin.
mutta noin 30€. Muutama olut, pari siideriä ja 1,5 litran pönikkä viiniä. + tietty pillimehut lapselle siihen päälle. Ja aikuisia on kaksi, juomia riittää huomisellekin (viimeiset viinintirat juodaan varmaan keskiviikkoiltana).
en tajua, miten joku voi laittaa noin paljon rahaa alkoholiin :( Noh, tapansa kullakin.
en tajua, miten joku voi laittaa noin paljon rahaa alkoholiin :( Noh, tapansa kullakin.
täti kukkahattu pääsi pätemään.. :D Tuliko hyvä mieli?
kolme pulloa kotisimaa x 4,95 ja kokis x 4 vitosella.
mietin kaupassa, ostaisinko siiderin, mutta en raaskinut, on ne niin kalliita. Simaakaan en raaskinut ostaa ja perustelin terveyshaitoilla, ei viitsi sellaista sokerilitkua juottaa lapselle.
Ei mennyt montaa euroa. Kuohari oli kaapissa jo ennestään, mutta yksin se olisi liian surkeaa korkata.
täti kukkahattu pääsi pätemään.. :D Tuliko hyvä mieli?
Kiitos kysymästä, ei tullut! Ei ollut tarkoitus päteä, anteeksi kovasti.
T: 18v
Paitsi jos lasketaan sokerit ja sitruunat ja hiiva simaan. Silloin ehkäpä n. 5 e.
kaksi 1,5l kokista pulloa ostettiin. Toinen korkataan vasta huomenna.
Jaffaan