Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon tosi nuutunut mamma. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
30.04.2012 |

Ihan mitä vaan - vastaan mitä sattuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene nukkumaan?

Ap

Vierailija
2/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee asialle jotain?

kun oon niin nuutunut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä, näin kevään kunniaksi.

Ap

Vierailija
4/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuontyyppisen olotilan, ei tullut nuutumiselta mistään mitään ja lasta hoidin viimeisen päälle. Voimia ei ollut yhtään mihinkään muuhun.

Silloin en tajunnut, että olin hirveän yksin aviomiehestä huolimatta, joka oli kuin jotenkin lapsensa maailmassa vieraileva isä (kokonaisvastuu kaikesta oli aina minulla vauvasta koulunkäyntiin). Luulin että niin kuuluu olla, sillä hän oli nk. hyvä isä ja perheen elättäjä. Yksinäisyys on salakavala asia. Olin myös ihan pellolla hormonaalisesti monta vuotta, mitä myöskään en tajunnut. Ja masentunut, en tajunnut. En älynnyt pyytää apua, koska luulin että voimattomuus on vain huono ominaisuuteni. Monen tekijän yhteisvaikutus voi aiheuttaa nuutumisen, niin ettei itse tajua mistä se oikein lähti.

Vierailija
5/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten jaksa sitä avunhakemisrevohkaa. En halua kertoa kellekään, miten mulla menee. Häpeän itseäni ja elämääni.

Ap

Vierailija
6/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avunhakemisrevohka kuulostaa tutulta sanalta. Mutta älä häpeä (olisin itse säästynyt paljolta, häpeä on tuttu). Saat jotain asiaa alkuun. Kaikki ruudinkeksijät eivät tajua kaikkea eikä avun saaminen esim. joltain ammattilaiselta tosiaan tee autuaaksi, vaan sitä suuntaa ja tarvetta voi sitten itse zuumata. Helpottaa kuitenkin kun jostain saa pään auki.

Vierailija
7/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen.

Ap