Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kyllä ymmärrä noitten ballerinojen suosiota.

Vierailija
30.04.2012 |

Tuli vaan tosta toisesta ketjusta mieleen. Siis mikä niissä on niin hyvää? Onko mulla sitten vaan huonoja ballerinoja ollut, koska mielestäni niillä on huono kävellä. Täytyy vähän kantaa olla. Olen niin tajuttoman lyhytkin... Kertokaa nyt. :D Eikö ne hierrä teidän jalkoja jos ilman sukkia käytätte jne..?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pysy mun jalassa ja näyttävät hölmöltä.

Vierailija
2/5 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät hyviltä kireiden farkkujen tai leggingsien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan sama laulu noista ballerinoista ja ihmiset hehkuttaa, että pakko kyllä semmoset saada. Itsekin ostin ne sitten, koska ajattelin et pakkohan ne nyt sit on munkin hommata kun kerta niin suosittuja tuntuvat olevan. :D Vähälle käytölle kyllä on jääneet. Itse tykkään eniten sandaaleista (vai onko ne nyt sandaletit), missä on vähän korkoa ja helppo vaan sujauttaa jalkaan. Ei tartte kyykistellä ja käsiä ollenkaan. Ja varvassaandaalit ne kyllä on ollut kans kovassa käytössä, vaikka ensalkuun tuntukin jotenkin epämiellyttäviltä, kun menivät varpaitten välistä. Ne on kyllä ne havaianas sandaalit, olen joskus saanut tuliaisiksi ulkomailta.. liekkö aidot, mutta hyvät kylläkin ja kestäneet käytössä.

-ap

Vierailija
4/5 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty ne pitää kävellä sisään, joten aluksi ne saattaa hiertää, mutta sen jälkeen on olleet hyvät jalassa. Kankaisista kengistä en tykkää, en osaa pitää niitä enää, kun oon tottunut nahkakenkiin.

Käytän kyllä muitakin kenkiä kuin baltsuja ilman sukkia kesällä.

Vierailija
5/5 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenkiä käyttäisin kesällä, jos en ballerinoja? Sandaaleita en pidä eikä koko ajan voi juosta korkkaritkaan jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi