Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ällöttää vitunkarvatursakkeet uimahallissa Ov

Vierailija
30.04.2012 |

mutta oikeastaan vielä enemmän pukukopeissa alasti liikuskelevat naiset. Oikein ahdistaa, kun joku tällainen "nudisti" osuu suihkunraikkaana siihen lähistölle hinkkaamaan sloggejaan jalkaan ja pyllistelemään siten, että joudun tahtomattani altistamaan silmäni sille näkösaasteelle.

Inhottaa todella paljon naisten alastomat perseet. Oli se perse sitten millainen hyvänsä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nolo muoti pomppia klitoris pitkällä joka paikassa.

Vierailija
2/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi että sinulla noin ahdistaa tavalliset asiat. Itse en kuitenkaan aio toisten neuroosien takia alkaa ajella itseäni posliiniksi enkä naisten pukuhuoneessa pukeutumaan hankalasti ja häveliäästi pyyhkeen suojassa ettei jotain kaltaistasi ällötä näkösaaste eli selluliittinen ja raskausarpinen perseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ressin lykkäs. Oletkohan ollut mun kanssa yhtä aikaa uimassa ;D?

T. Karvatursake lepattaen

Vierailija
4/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nolo muoti pomppia klitoris pitkällä joka paikassa.

Menee vesikävelystä kyllä oitis maku, kun tuollaisen tursakkeen jo suihkukopissa näkee.

Vierailija
5/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rehottaa usein paljon paljon pahemmin kuin yhdenkään naisen karvat eikä ne ees mee piiloon uikkarin alle...

Vierailija
6/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rehottaa usein paljon paljon pahemmin kuin yhdenkään naisen karvat eikä ne ees mee piiloon uikkarin alle...

Hienovaraisesti yritän virittää vaikkapa altaan päässä keskustelua aiheesta. Johdatella ihmistä päätymään nopeaan rintakarvojen sokerointiin ihan kanssaihmisten hyvinvointia ajatellen.

Vierailija
7/7 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ketjua näistä vitunkarvatursakkeista uimahallissa pitää kirjoittaa? Tämäkään kommenttiko ei nyt mahtunut niihin kolmeen edelliseen tänään avattuun ketjuun samasta asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi