Eikö oikeesti kukaan perheellinen lähde vappuna itse yhtään viihteelle?? :)
Varmaan tälle palstalle tyhmä kyusymys, kun tuntuu että tälle palstalle kirjoittavat eivät koskaan käy missään "viihteellä" tai eivät koskaan vie lapsiaan mummolaan yökylään (tai sitten mummot eivät huoli).. Mutta, katsotaan onko täälläkin poikkeuksia? Eli ketkä lähtee tänään iltaa istumaan? Meillä lapset 3,5v ja 1,5v ja menevät mummolaan yöksi. Ja KYLLÄ; on tarkoitus huomenna mennä lasten kanssa torille vappupäivän viettoon, eli en makaa koko päivää krapulassa! ;) Mutta, mutta.. Pakko sohaista vähän muurahaispesään.. IHANAA LÄHTEÄ KAHDEN TUTTAVAPARISKUNNAN KANSSA JUOMAAN KUOHUVAA!!!!!! :) Ja te jotka pelkäätte että lapset kärsivät, ei huolta, mummola on hyvä ja turvallinen paikka ja lapset nukkuvat yönsä. HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE! :D
Kommentit (31)
Muuten kyllä käyn välillä ulkona. Vappuna olen joko lasten kanssa kotona ja pihajuhlissa tai jos lapset ovat isällään, osallistun Saappaan vappuoperaatioon.
jos pääsisin, mutta kun ei noita lapsia voi tänne yksinkään jättää kun ovat vasta 2v ja 3v. Ja kukaan ei niitä vahdi, ainakaan näin yleisten juhlapyhien aikaan.. Täällä siis kökötetään, onneks on sentään hyvä ulkoilusää.
miksi viihteellä = kivaan oman perheen kanssa ja myös lasten kanssa??
sorry, mutta mua ahdistaa ajatuskin lähteä jonnekin, missä on tungokseen asti humalaisia ihmisiä!!
Meillä ei ole hoitavia isovanhempia.
Jos shamppanjaa haluaa välttämättä ottaa, se siemaus on parasta oman vaimo-kullan suudelmalla sinetöitynä kotona, oli lapsia paikalla tai ei. Edelleen näin, vaikka vaan 15+ vuotta aviossa. Tai miksei vapuksi tuttaviakin voi kutsua, lapset leikkii keskenään niin aikuiset saa haastella mukavia. Tänä vappuna vaan saatiin jo kutsu itse, pitääkin tästä kohta rientää.
Sääliksi käy niitä joilla "viihde" on sitä, että lähtee erikseen juomaan, kun ei osaa muuten olla ihmisten kanssa puheissa. Hoh hoi...
lasten kanssa kuin haisevien humalaisten.
En koe "viihteenä" jossain baarissa istuskelua.
Lapsi menee mummille yöksi erittäin mieluusti! Huomenna olisi tarkoitus mennä sitten yhdessä piknikille..
Minulla on aika paljon "lapsivapaata". Lähes aina kun on halua tai tarvetta. Läheinen ja rakas naapurissa asuva mummi on aina mieluusti lapsen kanssa. Tulee ehkä viihteiltyä hieman liikaa, olisi jo kiva aikuistua ja lopettaa örveltelyt. Tosin kun lapsi oli pienempi en juurikaan koskaan käynyt baareissa tai juonut paljoa. Nyt kun on jälleen tullut palattua opiskelijaelämään, on menokin joskus sen mukaista. Ikinä ei kuitenkaan lapsi ole joutunut mummille vastentahtoisesti tai mihinkään vieraaseen hoitoon..
T. 24 -v
Totta kai voitte lähteä hyvällä omallatunnolla viettämään iltaa ystävien kanssa, lapsethan ovat turvallisen hoitajan kanssa. Eri asia ovat ne vanhemmat, jotka jättävät lapset yksin kotiin juhlimaan lähtiessään.
Me olemme Vapun kotona, ei ole mummoja tai muita sukulaisia hoitamassa. Asuvat liian kaukana, muuten vaikka äitini voisi ottaa yökylään. En ole asiasta katkera, toivoisin vain että ap ymmärtää ettei kaikkien kohdalla ole kyse tiukkapipoisuudesta tai "huonoista" isovanhemmista.
Hauskaa vappua!
pari vuotta sitten vappupiknikillä perheen kanssa Haltialassa. Siellä oli tosi monia isovanhempia lastenlasten kanssa, että sen perusteella aika monet vanhemmat oli olleet edellisen illan ja vappupäivän viihteellä tai toipumassa.
Ei siinä mitään, mutta minusta ainakin yhden seurueen (parit isovanhemmat ja lapsenlapset useammalla autolla) toiminta oli vähintäänkin holtitonta. Lapset olivat "hukassa" siellä jokimaastossa ja lapset pakattiin autoihin ilman turvaistuimia ja -vöitä, vaikka pieniä olivat 2-5-vuotiaita lapset. Mietin vain, että tietävätköhän vanhemmat tai välittävätkö edes.