Iiiiks! Töitä töitä... ehkä
Minulla piti olla varma kesätyöpaikka, kunes selvisi ettei olekaan töitä toukokuussa ollenkaan, vaan alkaa kesäkuussa.
No, äitiyslomani loppuu toukokuun alussa, ja sieltä työpaikasta tiedetään se, mutta kuvitellaan että voin toukokuun pärjätä neljällä työvuorolla.
Koska eivät voinut sanoa ajoissa että työ alkaisi vasta kesäkussa, kerkesin jo sanomaan toiselle paikalle että voivat poistaa minut keikkalistalta, koska minulla on jo töitä.
Pistin sitten menemään työhakemuksia viime viikolla, ja nyt tällä viikolla olisi jo kaksi haastattelua.
Kuinka nopeasti pitää ilmoitta jos ottaa työtä vastaan?
Jos toinen työpaikka olisi mieluisampi, mutta toisesta tarjottaisi töitä heti, niin voiko odottaa palautetta mieluisammasta paikasta vai napata heti sen minkä saisi?
Morkkista kyllä on, kun tulen ilmoittamaan sinne ekaan paikkaan etten tulekaan, kun tiedä miten vaikeaa heidän on löytää päteviä lähihoitajia, varsinkin ruotsinkielisiä, mutta jos sieltä ei kerran osattu sanoa ajoissa milloin työni alkaisi, eikä ole mtn sopimusta allekirjoitettu, niin eihän minun ole pakko sinne mennä.
Mutta joo, toivon että tärpää ja että saan sen paikan mitä haluan, ja että osaavat nopeasti kertoa saanko minä vai joku muu paikan =)
Kommentit (3)
4kk koeaikana saa irtisanoa/irtisanoutua ilman syytä.
Toivottavasti et allekirjoittanut sopimusta ekaan paikkaan jo
Huoh... Lukekaa nyt ne kirjoitukset ennenkuin kommentoitte.
Mitään sopimusta ei ole allekirjoitettu.