Mistä syystä olet katkaissut välisi johonkin miespuoliseen henkilöön?
Ensin ihastus, sitten vihastus. Mielenkiintoinen ihminen muuttui ennen pitkää möröksi ja niin edelleen.
Mitä piti tapahtua, että et halunnut olla enää tekemisissä miehen kanssa, josta aiemmin pidit, tykkäsit ja/tai jota rakastit.
Kommentit (28)
Fyysinen vetovoima oli ilmeinen, kumpikin tiedettiin, että kuolattiin toistemme perään. Ollaan molemmat naimisissa. Lopetin pyörimisen samoilla foorumeilla ja harrastuksissa, koska tunsin pahaa oloa himoni vuoksi. En halua pilata avioliittoani.
Tämä alkoi jo kauan sitten, mutta jostain syystä jatkuu yhä. Tämä ihminen on sellainen vähän peräkamaripoika-tyyppinen kummajainen, joka ei oikein koskaan ole osannut elää elämäänsä. Hän kantaa katkeruutta pohjimmiltaan koko naissukukunnalle siitä, että meillä on niin helppoa :-), esim. miehiä tulee kuulemma vastaan joka ovenavauksella kun taas miehille (hänelle) se naisen saaminen on NIIN vaikeaa.
Jostain syystä juuri minun elämäni ja onnellisuuteni on muodostunut hänelle ylipääsemättömäksi katkeruuden aiheeksi, jota hänen pitää yrittää väkisin vääntää milloin minkäkinlaiselle mutkalle. Ehkä on tehnyt liian kipeää nähdä tiettyjä isoja elämänkulun eroja, tai se että minä olen ne nähnyt; kukapa tietää.
Mielenkiintoista, ihan kuin olisin itse kirjoittanut.
Mutta tietysti niin voi hyvin olla. Tai sitten jossain on toinen samanlainen :-).
halusin ottaa häneen parin treffin jälkeen etäisyyttä. Syynä siihen olivat hänen loputtomat "minäminäminä"-monologinsa, exänsä haukkuminen, yhteenmuuttoehdotus toisilla treffeillämme ja puhelunsa 5-20 kertaa päivässä ensitapaamisen jälkeen, sekä kiukunpuuskat jos puhelimeni ehti soida muutaman kerran ennen kuin vastasin siihen.
Ei vaikuttanut terveeltä mieheltä ja hänestä tulikin pelottava vainoaja-uhkailija-puhelinterroristi, johon katkaisin välit lopulta kokonaan.
Netissä tavattu, käytös sama. Etsii netissä aktiivisesti seuraa edelleen.
harrasti lomani aikana ilotyttöjä- tosi sikoja riittää
pyllyseksi
stumppasin miehen pois kun ei suostunut millään antamaan tuota :(
puhelinhäiriköintiä jne. Katkaisinpa sitten välit.
Epäluotettavuutta, puhelinhäiriköintiä kännissä öisin, valehtelua, katoamistemppuja, epäkunnioittavaa asennetta. Lopulta vaan ilmoitin, että älä turhaan soittele, en aio vastata. Tuosta on jo tosi pitkä, nykyään ollaan kyllä fb-kavereita.
Minulla oli tällainen sydänkäpynen, ihana miespuolinen ystävä, jonka kanssa erehdyin harrastamaan seksiä nousuhumalassa. Mies pani minua kuin viimeistä päivää ja siitä "rakastelusta" oli romanttisuus kaukana.
Lieneekö tyyppi sitten hävennyt omaa käytöstään, mutta siitä alkoivat "vaikeuteni" hänen kanssaan, jotka vain pahenivat ajan kanssa. Kuvaan astui valehtelua, sovittujen tapaamisten perumista, viesteihin, soittoihin ja sähköposteihin vastaamattomuutta, pakoilua silloin, kun olisi pitänyt keskustella tietyistä asioista, tekstareilla haukkumista, sekä lopuksi seksiin vihjailevia viestejä, joihin en tarttunut...
halusin ottaa häneen parin treffin jälkeen etäisyyttä. Syynä siihen olivat hänen loputtomat "minäminäminä"-monologinsa, exänsä haukkuminen, yhteenmuuttoehdotus toisilla treffeillämme ja puhelunsa 5-20 kertaa päivässä ensitapaamisen jälkeen, sekä kiukunpuuskat jos puhelimeni ehti soida muutaman kerran ennen kuin vastasin siihen.
Ei vaikuttanut terveeltä mieheltä ja hänestä tulikin pelottava vainoaja-uhkailija-puhelinterroristi, johon katkaisin välit lopulta kokonaan.
perheenisä joka asui ihan eri kaupungissa kuin väitti!!! Valheet tuli julki sattuman kautta yhteisen tutun ansiosta. Mies tietysti pyyteli anteeksi valheitaan ja vannoi että ero on tulossa vireille jos meillä alkaa synkata. Ei alkanut.
mustasukkainen takertuminen ennen kuin kunnolla ehdittiin tutustua ja epärealistisissa mittasuhteissa liikkuva omakehu.
Minulla vähän sama. Ehdittiin tosin jo seurusteluasteelle, ennen kuin jätin hänet. Lisäksi tyyppi otti minusta yhdessäoloaikanamme vähäpukeisia kuvia, kehotin häntä jo kuvien oton jälkeen poistamaan ne kamerasta ja luotin häneen. Jokin aika eromme jälkeen ystäväni törmäsi niihin netissä. Kävi myös ilmi, että tyyppi oli joutunut pakkohoitoon psykoosin vuoksi ja nykyäänkin on jossain hoitolassa.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Kannattaa varoa ja lähteä heti, jos mies tuntuu "oudolta" !
niin tuttua!
itselläni yksi tällainen seksisuhde,jonka piti ollakin vain yhden kerran mittainen..Se kerta toteutui ja meidän välisemme sähköpostiviestittely,ym fb-kirjoittelu vain laimeni..Minä taisin viimeksi kirjoittaa e-mailiin hänelle..ei tullut vastausta enää häneltä.Niinpä tulkitsin asian ettei enää kiinnosta ja olen lakannut kirjoittelemasta..Minulla jo uusia "virityksiä" toiseen suuntaan...;)
Exäni tunnusti pettäneensä minua. Sillä sekunnilla lensi ukon tavarat rappukäytävään enkä ole sen jälkeen halunnut olla tekemisissä, vaikka hän aikansa yrittikin. Kolme vuotta oltiin yhdessä ja meillä oli mennyt huonommin jo puolisen vuotta, en siis epäröinyt hetkeäkään. Muutenkin itsekeskeinen ja manipuloiva narsisti oli, joten en todellakaan halua kuulla hänestä mitään.
Ystävystyin erään miehen ja hänen vaimonsa kanssa. Tunsin siis vaimonkin, mutta miehen kanssa meillä oli yhteiset harrastukset ja sitä kautta paljon yhteistä. Olimme paljon tekemisissä sekä kahden kesken että vaimon kera. Itse en ollut mieheen yhtään ihastunut, enkä usko että mieskään olisi ollut minuun.
Jonkin ajan kuluttua osoittatui, että mies oli valehdellut hyvin paljon itsestään, menneisyydestään ja myös asioista, jotka liittyivät harrastuksiimme. Kun hän jäi kiinni valheista (isommalle harrastusporukalle), annoimme hänelle mahdollisuuden selittää asiat ja tilaisuuden oikaista "väärinkäsitykset", mutta mies ei kyennyt tähän vaan keksi uskomattomia selityksiä (tyyliin: oikeasti kassasta ei puutu rahaa, sillä NÄMÄ euron kolikot ovat todellisuudessa 1,70 € arvoisia) ja syytteli muita (esim. että joku olisi laittanut kadonneet rahat hänen lompakkonsa mustamaalaustarkoituksissa). Esimerkit ovat keksittyjä, mutta kuvaavat hyvin tilannetta. Lisäksi mies ei epäröinyt pyytää isojakaan palveluksia tai tarjoamaan aterioita tms.
Koska kaveri ei pystynyt myöntämään tehneensä väärin (vaan jatkoi valheitaan), totesin etten halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä enää ikinä. Joskus nähdään harrastusten merkeissä, mutta kovin montaa sanaa en ole hänen kanssaan vaihtanut.
kusettamista, alaikäisten jahtaamista, narsismia.