Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lausumattomien anteeksipyyntöjen ketju

Vierailija
29.04.2012 |

Minä aloitan:

Marjo, anteeksi, että sanoin järjestämääsi koulutustilaisuutta tylsäksi. En huomannut sinun olevan kuuloetäisyydellä. Lisäksi koko sanomani oli lähinnä puhetta puhumisen vuoksi - tilaisuutesi ei ollut mitenkään keskimääräistä tylsempi. Jos olisin järjestänyt sen itse, kaikki olisi mennyt varmasti huonommin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Tiina että löin sinua vuonna 2002.

En anna anteeksi. Ja tiedät ihan hyvin, että pahinta ei ollut lyöminen. Myönnä että olit väärässä ja tiedät puhuneesi täyttä paskaa! t. Tiina

Vierailija
2/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukka, että olin niin huono ja typerä tyttöystävä. Olin teini ja kaikki, yksinasuminen ja kaikki, se oli niin hienoa ja tein asioita ennen kun ajattelin. Onneksi sulla menee niin hyvin nykyään.

Anteeksi te ystävät, joiden juttuja oon kertonut eteenpäin. Olen todella pahoillani, mutta oon ihan vasta lähivuosina ymmärtäny sen, ettei toisten asioita voi oikeasti kertoa, edes niille luotettaville. En tee enää niin.

Anteeksi kaikki lapsuudenystävät kun olin kusipää ja valehtelin.

Anteeksi kaikki joilta oon varastanut.

Anteeksi sisarukset, etten ole aina ollut kovin hyvä sisarus teille.

Anteeksi rakas mieheni, etten aina kykene säilyttämään malttiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun on elettävä ja koettava se sama helvetti ennen kuin tulet järkiisi.

Vierailija
4/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Ville, että kiusasin sinua.

Anteeksi Päivi, että riitelin äitini kanssa raivokkaasti kun olit kylässä. Se oli varmasti todella kurjaa sinulle.

Anteeksi myös papalle, joka kuuli myös minun ja äitini pahan riidan.

Tiedän käyttäytyneeni huonosti, vaikka eipä äitinikään viaton tilanteessa ollut.

Vierailija
5/22 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nim. kaksi aborttia tehnyt

Vierailija
6/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että sinulla menee nyt hyvin.

Vierailija
7/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yksi Taija

Vierailija
8/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- poikaystäväni 90-luvulla. Sinä halusit olla kanssani mutta minä en oikeasti arvostanut ja rakastanut sinua sillä lailla kuin suhteessa kuuluisi. Halusin vain kokeilla millaista on seurustella. Minun olisi pitänyt jättää sinut paljon aiemmin, ystävällisesti mutta tiukasti, eikä antaa sinun jäädä roikkumaan suhteeseen kun ei minulla ollut muutakaan. Vahingoitin sinua varmasti monella teollani kovasti.

Näistä mainituista asioista. Sekä siitä, että suostuin aina uudelleen suhteeseen, vaikka tilanne ei ollut muuttunut.

Vierailija
9/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloin sinua suhteemme alussa. Sain sinut uskomaan pahaa exästäsi ja silloisesta ystäväpiiristäsi, ja jättämään nämä ihmiset menneisyyteen. He olivat kyllä suhdettamme vastaan, mutta eivät tehneet kaikkea sitä, mitä kuvittelet heidän tehneen.

Vierailija
10/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä sinä yksi siellä oikein pyydät anteeksi ja mitä teit?

Toinen Taija

Vierailija
11/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi kuoli liikenneonnettomuudessa. Tapasimme pari päivää sen jälkeen, enkä saanut ilmaistua osanottoani. Sen sijaan hermostuneena selostin sulle, miten ulkomaanmatkani oli mennyt. Olin tosi järkyttynyt asiasta, mutta en vain tiennyt mitä sanoa.

Paha mieli silloin ja nyt, 20 vuotta myöhemmin.

Vierailija
12/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille en sanonut että lapsemme piirsi uuteen tapettiinne. Ajattelin ettei meillä ole rahaa maksaa, menin lukkoon ja hipsittiin pois sanomatta mitään. Toivoin että olisitte soittaneet perään, vaikka vihaisena. En itse saanut millään tartuttua luuriin.

Vierailija
13/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ystävät, että olen valehdellut teille. Tunsin vain niin suurta huonommuutta ja häpeää teidän seurassanne.

Anteeksi ensirakkauteni siitä, miten sinua kohtelin. Olet kultainen ihminen, mutta halusin säästää itseni pahalta mieleltä joten olin ilkeä sinulle.

Vierailija
14/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin ne, koska olin vihainen. En ole ikinä kehdannut tunnustaa.

Jos luet tätä, anna anteeksi.

Vierailija
15/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että sanoin niin suoraan mitä mieltä johtamistyylistäsi olen. Ja että haukuin sinut työkavereille ja kaikille, jotka viitsivät kuunnella. Ja että itseasiassa haukun sinua vieläkin, jos tulee kenenkään kanssa puheeksi. Olet vaan ihan täysin väärässä työssä etkä osaa johtaa. Anteeksi että otin loparit ja jätin sut pulaan. :)

Vierailija
16/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huono ystävä! Pidän yhteyttä sinuun ihan liian harvoin. Ajattelen ja kaipaan sinua kuitenkin usein.

Anteeksi, että olen huono vaimo! Kaadan niskaasi liian usein kaiken päivän kiireen ja väsymyksen, taloudelliset huolet ja oman saamattomuuden. Rakastan sinua kuitenkin edelleen kovasti ja arvostan sitä, kuinka hyvä isä olet.

Anteeksi, että olen huono äiti! Aivan liian usein kasvatuskeinoinani on kiristys, uhkailu ja huutaminen. Olen kuitenkin yrittänyt opettaa teille, että rakastan teitä aina ja ikuisesti vaikka mikä olisi.

Tulipa paha mieli... Yritän parantaa tapani!

Vierailija
17/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrothan nuo asiat myös ääneen ystävällesi, miehellesi ja lapsillesi.

Luulen, että et ole oikeasti huono, tiedostat virheesi ja yrität parannusta. Vaikutat mukavalta ihmiseltä :)

Vierailija
18/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että sanoin niin suoraan mitä mieltä johtamistyylistäsi olen. Ja että haukuin sinut työkavereille ja kaikille, jotka viitsivät kuunnella. Ja että itseasiassa haukun sinua vieläkin, jos tulee kenenkään kanssa puheeksi. Olet vaan ihan täysin väärässä työssä etkä osaa johtaa. Anteeksi että otin loparit ja jätin sut pulaan. :)

Tällainen ei kelpaa! Terv. aloittaja

Vierailija
19/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- poikaystäväni 90-luvulla. Sinä halusit olla kanssani mutta minä en oikeasti arvostanut ja rakastanut sinua sillä lailla kuin suhteessa kuuluisi. Halusin vain kokeilla millaista on seurustella. Minun olisi pitänyt jättää sinut paljon aiemmin, ystävällisesti mutta tiukasti, eikä antaa sinun jäädä roikkumaan suhteeseen kun ei minulla ollut muutakaan. Vahingoitin sinua varmasti monella teollani kovasti.

Vierailija
20/22 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, etten teininä osannut arvostaa opetusmetodejasi. Elämäni olisi nyt helpompaa, jos olisin tunneillasi keskittynyt oleelliseen.