Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh, harrastetaanko teillä tänään seksiä?

Vierailija
29.04.2012 |

Minä toivon että kyllä, ainakin nyt panettaa. Tarvii eka saada lapset nukkumaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mä en enää muista :(

Vierailija
22/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvittaisi, mutta mies katselee jo vähän sillä silmällä.

En edes muista milloin olen häntä aidosti halunnut, on siitä varmaan ainakin viisi vuotta. Annan silti, kun en kehtaa kieltääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 39 meneillään. Ei harrasteta. Ollut aika hiljaista raskautumisen jälkeen lukuunottamatta muutamaa kertaa. Ensin esti minun alkuraskauden pahoinvointi ja sitten, kun maha pompsahti selkeästi näkyville ja lapsen isäkin alkoi tuntemaan kädellään sikiön liikkeet, niin halut hänellä väheni. Ei koe minua mitenkään epäseksikkääksi, rumaksi tmv, mutta jotenkin kokee seksin vääräksi lapsen ollessa mahassa. Ei osaa sitä itsekään oikein selittää. Minulle tämä ollut ihan ok. Katsotaan sitten uudestaan, kun lapsi on syntynyt.

Vierailija
24/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt mies katsoo leffaa ja sen jälkeen alkaa varmaan puuhata nukkumaanmenoa. Pitänee käydä pesulla ja istahtaa kylmän rauhallisesti sen naamalle.

Vierailija
25/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku kansallinen seksipäivä? Eiks se oo jouluna? "saa perheellinen piparia kerran vuodessa"

Vierailija
26/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen harrastettiin ja uhkasi tuo tänäänkin antaa kyytiä, jos vaikka saisi vauvan savustettua jo ulos.

RV 39+6

Vierailija
27/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että kyllä, ainakin nyt panettaa. Tarvii eka saada lapset nukkumaan.

Enkä minä halua velttoa?

Vierailija
28/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee puolen yön maissa kotiin ja toivottavasti kömpii mun viereen sänkyyn. Mikään ei ole parempaa seksiä, kuin muutaman tunnin levänneenä ja rentoutuneena ja sen jälkeen on mukava jatkaa unia aamuun :)

Vierailija
29/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut.

Vierailija
30/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toosa täynnä lugeja... liian sottasta puuhaa.

Vierailija
31/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eipä tee enää mieli äskeisen tappelun jäljiltä. Että voi kyrsiä toinen tällä hetkellä pahasti. Miten olen voinut mennä naimisiin tuollaisen idiootin kanssa?!

Vierailija
32/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti, jos mies ei ehdi nukahtaa ennen kuin viimeinen tenava on sängyssä.

On kyllä aika pitkiä päiviä ja luvassakin vielä, mutta kyllä sitä sen verran aina jaksaa sitten kun vauhtiin pääsee.

Vierailija
33/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on puuverstaallaan.

Vierailija
34/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin tällä viikolla.

Vierailija
35/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun nyt koko maailman miesten puolesta ja korostan, että tämä on juuri taso, jolla toivomme naisemme tekevän aloitteen.

Hienovaraisempi vihjailu kun ei välttämättä mene jakeluumme, eikä ole mitään parempaa kuin se, että nainen todella näyttää tarvitsevan miestä seksuaaliseen tyydyttymiseensä.

Toivon, että kaikki AV:n naiset tekevät jatkossa aina näin kun hiemankin himot heräävät.

Vierailija
36/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ihanan ukkoni kanss ja huomenna naapurin namupoitsun kanssa pikaiset päivällä.

Vierailija
37/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolla selvästi kevätkiima, mutten ole enää vuosiin tuntenut lainkaan halua häntä kohtaan. hoitakoot itsensä omin käsin niin kuin minä teen tarvittaessa.

Vierailija
38/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinipullon joten eiköhän se ole kohta romanttisissa tunnelmissa. Taidan mennä tuonne kiehnäämään, sieltähän tulee se kauhuleffakin pian.

Vierailija
39/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödynsin jo aamustondiksen...

Vierailija
40/49 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies töissä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän