Tyttöni rakastui "pahaan poikaan"
Kuulostan varmaan ihan hirveältä nipottajalta ja tiukkapipolta, mutta en pysty hyväksymään 16.v tyttöni suhdetta 18.v poikaan.
Ikäero ei minua häiritse, vaikka heillä onkin tosi erilaiset kaveripiirit.
Ovat olleet yhdessä nyt pari viikkoa, ja kerran olen pojan tavannut. Pakko myöntää, että poika oli järjettömän hyvännäkönen, pitkä, lihaksikas, lyhyet hiukset jne.
Muutenkin hän oli ihan mukava, käyttäytyi hyvin ja oli puhelias.
Poika ei kuitenkaan opiskele mitään, en tiedä pitääkö välivuotta tms. Päivät hän skeittailee ja lumilautailee.
On kuulemma aika kova bilettämään, ja vähän mietityttää kun poika jo pääsee baareihin, mutta tyttöni ei.
Bilettämisen lisäksi poika tupakoi. Tämäkin häiritsee, kun tyttöni ei polta, ja pelkään että nyt retkahtaa polttamaan.
Nuo ovat toisaalta aika pieniä juttuja, mutta vähän häiritsee kun poika ei käy töissä ja muutenkin tuntuu olevan aika rento ote elämään.
Jokin tässä nyt mättää, mutta pitäiskö antaa asian olla ja olla onnellinen tytön puolesta? Nuo nuorien suhteet ei kuitenkaan kestä ikuisesti... Mitä mieltä olette?
Kommentit (6)
Kyllä muakin hengaaminen huolettaisi 18-vuoden ikäiseltä... Kuka sen humputtelut maksaa?
Kieltämällä tai negatiivisilla kommenteilla et ainakaan saa tyttöä lopettamaan tapailua. Voit kai oikeastaan vain pitää huolta siitä, että tyttö ei ala polttaa tupakkaa tai juoda ja käy koulunsa.
Näin kai se on, jos kiellän suhteen, niin siitä ei seuraa mitään muuta kub kiukuttelua ja mykkäkoulua.
Toisaalta nuo ovat niin rakastuneita, että en halua tulla heidän väliin. Mun mielestä on ihana katsoa, miten tuo poika pitää tytöstäni huolta jne.
Näin kai se on, jos kiellän suhteen, niin siitä ei seuraa mitään muuta kub kiukuttelua ja mykkäkoulua.
Toisaalta nuo ovat niin rakastuneita, että en halua tulla heidän väliin. Mun mielestä on ihana katsoa, miten tuo poika pitää tytöstäni huolta jne.
En mä kokis mitään ongelmaa jos poika on hyvä tyttärellesi.
Minä etsin omaa alaani pitkään, lopulta valmistuin vasta 21 vuotiaana, silti olen kyllä pärjännyt elämässäni todella hyvin.
Ei se ole aina huolestuttava merkki ellei opiskele tai ole saanut töitä.
Tupakkaa polttaa, ei kannabista.
Ainiin unohdin mainita, että pojalla oli jonkun verran maksamattomia ylinopeus-ja pysäköintimaksuja. En tiedä onko saanut ne jo hoidettua.
Tosin nuokaan ei mitään kovin isoja juttuja ole, ei sentään tuomioita mistään pahoinpitelyistä yms.
Arvostan kuitenkin, että tyttöni ja poika halus vapaaehtoisesti tulla meille viettämään huomenna vappua, eikä siis lähteä ulos. Varmaankin koska meillä saavat hyvä ruuat :D
Kaitpa tuo poika pitää vaan yrittää hyväksyä... (:
Ole ihan rennosti, poika on 18 vuotta, tottakai siinä iässä voi bilettäminen ja tupakointi kiinnostaa kun nyt saa niitä ostaa..
Tyttösi kuitenkin tykkää pojasta, anna hänen siis katsoa itse onko suhteesta mihinkään. :)
Minä en vannoisi "nuorien suhteet ei kuitenkaan kestä ikuisesti"-nimeen.
Kukapa sitä tietää?