Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen siivonnut ja roikkunut av:llä koko päivän :) Mitä sinä olet tehnyt?

Vierailija
29.04.2012 |

Nyt taidan mennä päikkäreille, illalla vielä jatkuu kevätsiivous parvekkeen osalta kunhan aurinko alkaa paistella sinne.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä muuta

Vierailija
2/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olen ommellut toiselle tenavalle kotiasun ja itselleni kesäksi shortsipuvun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilin kyllä myös, mutta muuten mulla on ollut hiiirveä opiskelukiire. Valitettavasti olen palstaillut suunnilleen yhtä kauan kuin kirjoittanut. Opiskelutaidot ovat ruosteessa :/

Vierailija
4/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusta asti.. Huomenna menen kyllä ulos!

t. ope

Vierailija
5/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutellut miehelle ja katsonut Housen.

Vierailija
6/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin itselleni kana-juustonugetteja ja leivoin juustokakun. Niin ja olen katsonut jo parikin leffaa. Aina eka kerta ja nyt katson Uneton Seattlessa.

Vierailija
7/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkillä lenkeillä koirien kanssa, kävin myös kaupassa, siivosin esikoisen kanssa hänen huoneensa ja tein ruokaa :)

Vierailija
8/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenttiin pari tuntia, harjoitustyötä olen tehnyt noin neljä tuntia.

Avannossa kävin vielä viimeisen kerran ennen kesätaukoa. Siihen lurahti lähes pari tuntia.

Vielä tunti tentiin luku ja sitten pesemään päätyaitaa, jotta sen voi ensi viikolla maalata.

Sen jälkeen huomista videotyötä pitää valmistella tunnin verran.

Nyt juuri pidän hyvin ansaittua kahvitaukoa.

Vierailija
9/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essee pitäisi saada valmiiksi mutta perkele kun ei vaan huvita. Roikun täällä vähän väliä ja muilla palstoilla myös. Lueskelen mahavauvan kehityksestä ja seuraan keskusteluja. Olisinpa jo lomalla, ei mikään pitkäjänteinen enää jaksa kiinnostaa. Olen siis ollut tietokoneella koko päivän käytännössä ja harmitellut kun en itseni takia pääse nauttimaan ihanasta aurinkoisesta päivästä. Lounaan sentään nautin kuistilla linnunlaulussa ja auringonpaisteessa. Sitten olen välissä lukenut lehden ja vähän suunnitellut ensi viikkoa mutta enimmäkseen tuskaillut esseetä. Yhden lähdekirjallisuuspätkän sentään luin. Sama jatkunee ihan myöhäiseen yöhön asti, jolloin alkaakin jo kova ahdistus huomisesta deadlinesta.

Vierailija
10/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin esikoisen ystävän meille, haettiin jätskit kaupasta ja menimme puistoon. Sitten pieniä kotitöitä, juttuja joita katsoin netistä, lapset leikkineet sisällä ja syötiin. Kohta taas pihalle nauttimaan ihanasta kevätiltapäivästä! :-)

Vierailija
11/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt ruokaa. Roikkunut AV:lla.

Vierailija
12/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäinen työpäivä tulevalla työmaalla.

Vierailija
13/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut töissä 12-16. Aamulla kävin lenkillä 8-10 ja tein lapsille lounasta klo.11.

Vierailija
14/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kiva 4 h? :)

Vierailija
15/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengissä tapaamisviikonlopusta, saatellut miehen ja lapset bussille. Sen jälkeen kävin pienellä lenkillä ja totesin olevani rapakunnossa. Nyt istuskelen tässä ja odottelen ruoan valmistumista. Myöhemmin pitäisi vielä imuroida.

Vierailija
16/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut maksettavia laskuja. En ole vielä maksanut, osa myöhässä. Selvitellyt astianpesukoneen vikaa. Surffaillut netissä. Nukkunut/levännyt päivällä lisää. Lukenut Hesaria.

Vierailija
17/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkunut av:lla ja kiukutellut perheelle.

Vierailija
18/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinolosta, koska lapsi isänsä luona, ensi kertaa tänä vuonna. Tosin olen kipeä, joten parin tunnin päiväunet verottivat aktiivisuuttani. Muuten lukenut yhden työhöni liittyvän tutkimuskirjan.

Vierailija
19/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä se sit olikin.

En tiedä mitä loppupäivän tekis,alkaa olla jo tylsää

Vierailija
20/21 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..laitoin ruokaa ja söin, luin lehtiä, otin nokoset, keitin perunat perunasalaattia varten ja täytteen pizzapiiraisiin, nyt olen lähdössä vanhainkotiin. Illemmalla sitten teen piiraat ja salaatin valmiiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän