Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kellään Nokia E7-älypuhelinta, onko se niin susi kuin väitetään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin viime maaliskuussa. Lokakuussa olin jo täysin kypsynyt ja Marraskuussa ostin iphonen. Yllätyin, kun huomasin, että voi elämää olla Nokialaisen ulkopuolellakin. Oikein hyvin sujui siirtyminen, eikä tosiaankaan ole ollut vieroitusoireita. Ajattelin, että siitä olisi jatkossa navigaattoriksi reissupuhelimena ja samalla toimisi sähköpostina.

No tossa hyllyllä se on nyt seissyt monta kuukautta. Ei tullut edes mieleen, että tarvitsisin sitä esimerkiksi pääsiäisen Ylläksen reissulla. Ne "hyvät" ominaisuudet jää niin paljon jälkeen iPhonelle ja näppäimettömyydelle, joten ei mitään syytä sen käyttöön.

Vierailija
2/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon erilaisia vikoja. Nyt uusimmalla softalla tosiaan vaikuttaisi toimivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vielä takuuseen vaihto. Kuulemma jossain akkuerässä on ollut vastaavia vikoja, jos menee liian tyhjäksi niin ei enää ota virtaa vastaan.

Vierailija
4/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos siellä on tullut kummallisia päätöksiä. Itse olen pitänyt teknisesti hyvänä sellaista, joka toimii. No ehkä ne Nokian tekniset parannukset saavat puhelimet joskus toimiviksikin.

"Eduskunnan atk-päällikkö Juha-Pekka Leskinen sanoo, että eduskunnan käyttämät älypuhelimet ovat teknisesti parantuneet viime vuosina. Ongelma on siinä, että ne eivät vain toimi."

Parasta PR:ää Nokialle. Elinkaari oli lennokas, mutta joskus se lentokin päättyy. Nyt taidettiin tulla alas kuin Rädyn heittämä keihäs. Ensin Gorbatchov yllättyy positiivisesti, sitten kotimainen eduskunta ilmaisee pettymyksensä, jonka koko muu maailma on huomannut jo Elopin puheiden aikaan.

Vierailija
5/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt jo hieman kaduttaa. Ihan ok puhelin mutta ei kestä pakkasta, akku tyhjenee samantien, kosketusnäyttö ei toimi välillä ollenkaan... Tilttailee. Jos nämä oisin tiennyt niin en olisi ostanut.

Vierailija
6/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia.

Vierailija
7/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas (vai neljäs??) E7 viime vuoden elokuun alun jälkeen. Huollossa on löydetty joka kerran vika, joka ei riipu käyttäjästä.

Vierailija
8/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka ei ollut kovin hyvä. Ostin Samsung Galaxy S kakkosen ja tähän olen niin tyytyväinen, että tuskin ostan enää koskaan Nokiaa. Tämä on tippunut monta kertaa lattiallekkin eikä ole mistään mennyt rikki, ja ilmaisia sovelluksia saa ladattua puhelimeen vaikka minkälaisia! :) Olin ennen tätä puhelinta aina omistanut Nokian. Ei kiitos enää ;)

Vierailija
9/9 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan parikin. Luuri temppuilee, puhelut lakkaavat kuulumasta. Meidän firmassa vaihdettu noita samalla tavalla kun takuuhuoltokaan ei ole auttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän