Mitä elämässäsi on tapahtunut viimeisen 5 vuoden aikana?
Kommentit (48)
Valmistuminen, asunnon osto, toisen lapsen syntymä, vakituisen työpaikan saaminen. Siinäpä ne.
Kaikkeen muuhun oon tyytyväinen paistsi parisuhteen tilaan. Saa nähdä lisätäänkö kesän aikana listaan ero. :(
Niin ja opiskelu. Ja olen tyytyväinen tähän elämäntilanteeseen pääsääntöisesti.
sama työ, sama mies, parisuhde ei kukoista. Kiloja tullut lisää.
Olen ahdistunut tähän tilanteeseen ja löydän tilanteesta hyvin vähän mitään positiivista.
valmistuin
sain lapsen
menin naimisiin
muutin nykyiseen taloomme
olen erittäin tyytyväinen
- 2 muuttoa ja paikkakunnan vaihdosta
- vaihdoin työpaikkaa
- erosin exästä
- menin naimisiin
- synnytin 2 lasta
- kohdunulkoinen raskaus ja sen operointi
- tuulimunaraskaus
- aloitin opiskelut
- mursin käteni
Joo ja olen tyytyväinen.
Sain toisen lapseni. Menin naimisiin. Ostimme ihanan omakotitalon. Aloitin opiskelun.
toinen vanhemmistani on kuollut viimeisen viiden vuoden aikana.
Samaan ajanjaksoon saanut lapsen.
Matkustettu paljon kuten aiemminkin.
Työ ja koti ja ystävät (yksi uusi läheinen ystävä lapsen myötä) pysynyneet entisinä.
Kaksi lasta on syntynyt, olen eronnut ja avioitunut, muuttanut kolmesti vai neljästi, vaihtanut kahdesti työpaikkaa.
Nyt on kaikki hyvin, olen onnellinen.
- monta muuttoa
- kaksi lasta syntynyt
- valmistuin ammattiin
- uusia ihania ystäviä
- kaksi täydellistä remonttia kahteen eri asuntoon
- paljon rahahuolia
- pariduhdeongelmia myös
parisuhteen ja avoliiton aloitus (saman henkilön kanssa ;) ) ja kaksi lastakin syntynyt. Olen tyytyväinen.
Kolme lasta syntynyt, joista yksi kuoli
Muutto
Miehen vakava sairaus
Ystäväpiirin muuttuminen lapsen kuoleman vuoksi
Pääosin meillä on ihan hyvää arkea näiden kahden elävän kanssa, toki suru on mielessä koko ajan.
Ipana syntyi aika tarkkaan 5v sitten, eli "kaikki" vapaa-aika on mennyt aika pienissä kuvioissa. Nyt sillä alkaa olla ikää sen verran, että kesälomareissu on suunnitteilla ulkomaille.
Vaihdoin työpaikkaa.
Äiti dementoitui.
Anoppi kuoli.
Olen hyvinkin tyytyväinen elämääni.
Sain lapsen, sairastuin parantumattomasti, tein p*skaa työtä, irtisanouduin, sain toisen lapsen, masennuin.
Ainut muutos viimeisen viiden vuoden aikana on ollut muutto nykyiseen asuntoomme, kivemmalle alueelle kuin ennen. Muuten on sama elämä; sama hyvä mies, lapsen asiat ovat edelleen hienosti, samat työpaikat molemmilla. Yhden vaivan sairastin, mutta paranin siitä.
Ei ole vikoja missään, mutta olen hetkittäin hyvin tylsistynyt. LIenee neljänkympin kriisi.
Kirjoitin ylioppilaaksi
Kävin intin
Löysin sieltä nykyisen poikaystäväni
Aloitin koulun
Muutin poikaystävän kanssa yhteen
Tulin raskaaksi
Sain keskenmenon:(
Muutimme isompaan asuntoon
Tulin uudelleen raskaaksi
Nyt jännätään, josko tällä kerralla menisi odotus paremmin. LA heinäkuussa. Toisinaan olen onnellinen.
-valmistunut ammattikorkeasta
-ollut 4 eri työpaikassa
-opiskellut toisen tutkinnon yliopistossa
-ollut vaihto-opiskelijana
-matkustanut 6 eri maassa
-menntyt naimisiin
- Sain toisen lapsen
- Asuimme remontin vuoksi evakossa miltei vuoden
- Remontti ei meinannut valmistua, eikä koti ole kunnossa vieläkään
- Miehen lapsuudenperheessä tapahtui kauheita ja siellä PALJON ongelmia
- Miehellä toinen viime vuonna useamman kuukauden ajan
- Ongelmia parisuhteessa, jatkuvaa riitelyä
- Rahat loppu, eikä uutta tule
Olen ajoittain väsynyt ja onneton. Vanhemmalla lapsella ongelmia toiminnanohjauksessa ja oppimisvaikeuksia. Isä ei myöskään osallistu hoitoon ja kasvatukseen, on ottanut asiakseen vain haukkua minua. Nuoremmasta lapsesta on pelkkää iloa.
Mutta olen kohta vasta 21v, ihmekkään siis ei ole.
Pitää kyl oikein miettiä.
16-17v:
- aloitin lukion
- sairastuin vaikeaan masennukseen
17-18v
- kävin lähellä kuolemaa itsaria yrittäessä
- aloitin psykoterapian
18-19v
- tulin täysikäseksi
- muutin omilleni
- lopetin lukion kesken
- alotin lähihoitajaksi opiskelun
19-20v
- hankin toisen oman koiran
- lopetin lähäriksi opiskelun kesken reippaan vuoden opiskelutaeni
- seurustelin ekaa kertaa elämässäni, se oli ihana kesä
- aloitin opiskelee merkonomiksi
20-21v
- saavutin iän jota masennuksen pahimmassa vaiheessa en koskaan kuvitellu edes eläväni eli täytin 20v
- hankin kissan
- vaikuttaa sille että olen hiljalleen vihdoin terve (mitä nyt itsetunto ehkä surkee yhä yms pikkujuttuu) eli psykoterapia loppu
- eka merkonomi vuosi opinnoistani melkein ohi ja mennyt niin hyvin et kerranki voin jopa valmistua sitten vuoden kuluttua! TOSI ISO juttu mulle. :)
lisäksi olen saanu keikkatyöpaikan + paljon työkokemusta tossa vaikeuksien vuodsieni aikana :D
-20
toinen nainen ja nyt onnellisesti seurustelen vapaan miehen kanssa. urheillut ja ollut hyvässä kunnossa, tosin päänsärky vaivaa. kaikkinensa ihan tyytyväinen olen.