Kertokaa motivoivia tarinoita elamantapojen muutoksesta
Haluaisin muutta elamantapani reippaanpaan suuntaan itseni ja lapseni takia. Ylipainoa on runsaasti, ja lapsellakin alkaa keskivartalossa olla, vaikka liikkuu runsaasti.
Itse en liiku kaytannossa yhtaan, aika poikki tyopaivan jalkeen ja lysahdan sohvaperunaksi, ellen sitten ole ajelemassa lasta harrastuksiinsa.
Teen toita liikaa, tyomatkoihin menee keskimaarin 1.5 tuntia paivassa...
Kertokaa miten olette saaneet itsenne motivoitua pohjamudista pysyvasti reippaampaan elamantapaan!
Kommentit (24)
Jos tuo ap ei saanut irti sinun kokemuksestasi, niin pitääkö siitä loukkaantua?
5 km lenkilla kayty, ja venyttelyjooga edessa. Listalla kaappien tyhjennys roskaruuista :D
ap
kahdesta 20kg ja nyt viimisimmästä 30kg. Oon ilmeisesti vaan istunu ja syöny ja sen kyllä huomaa :)
Mua motivoi se tieto, että oon pudottanu painoa ennenkin ja tiedän miten se homma toimii,hyvin yksinkertaista, ei mitään rakettitiedettä.Paras motivaattori on kuitenki itsensä katsominen peilistä, teen sitä paljon :D Mulla on mitat myös jääkaapin ovessa. Salilla käynnistä on myös hyötyä, siinä juoksumattoa vastapäätä kun on koko seinän kokonen peili ja kun sitä lyllerrystä kattelee ei tod tee mieli syödä enää ikinä. Kunnon treenin jälkeen ei tee myöskään mieli syödä.
Itse käyn aamuisin tunnin kävelyllä,4xviikossa salilla,lähinnä ryhmäliikunnoissa,pyöräilen 6xviikossa tunnin lenkin ja ratsastan pari kertaa viikossa. Onneksi mies on ihan mielellään lasten kanssa, muuten oiskin hankalampaa.
kahdesta 20kg ja nyt viimisimmästä 30kg. Oon ilmeisesti vaan istunu ja syöny ja sen kyllä huomaa :)
Mua motivoi se tieto, että oon pudottanu painoa ennenkin ja tiedän miten se homma toimii,hyvin yksinkertaista, ei mitään rakettitiedettä.
Paras motivaattori on kuitenki itsensä katsominen peilistä, teen sitä paljon :D Mulla on mitat myös jääkaapin ovessa. Salilla käynnistä on myös hyötyä, siinä juoksumattoa vastapäätä kun on koko seinän kokonen peili ja kun sitä lyllerrystä kattelee ei tod tee mieli syödä enää ikinä. Kunnon treenin jälkeen ei tee myöskään mieli syödä.
Itse käyn aamuisin tunnin kävelyllä,4xviikossa salilla,lähinnä ryhmäliikunnoissa,pyöräilen 6xviikossa tunnin lenkin ja ratsastan pari kertaa viikossa. Onneksi mies on ihan mielellään lasten kanssa, muuten oiskin hankalampaa.