Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kimppakyytiläinen vähentää verotuksessa

Vierailija
29.04.2012 |

matkakuluja? En aja itse, mutta maksan satasen kuussa bensakuluja. Mitään kuitteja ei ole esittää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvimman julkisen mukaan.

Vierailija
2/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuni on jossain jumalan selän takana hevonkuusessa, mihin ei mee julkisia, saa kaikki kimppakyytiläiset laittaa vähennykset oman auton mukaan. Riippumatta siitä kuka ajaa ja omistaako edes autoa. Tai halvimpana julkisena voi käyttää vähennyksiin taksia, jos edullisempia julkisia ei ole. Mutta niissä vähenyksissä on joku yläraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

duuni on jossain jumalan selän takana hevonkuusessa, mihin ei mee julkisia, saa kaikki kimppakyytiläiset laittaa vähennykset oman auton mukaan. Riippumatta siitä kuka ajaa ja omistaako edes autoa. Tai halvimpana julkisena voi käyttää vähennyksiin taksia, jos edullisempia julkisia ei ole. Mutta niissä vähenyksissä on joku yläraja.

olen töissä isossa firmassa ja alueella on paljon vastaavia. Oli tosi helppoa löytää 4 muuta. 2 x vuodessa nähdään, sovitaan lomat, miten pyörii rinki jne. Pari ongelmaa ollut n 5 v aikana. Yks jäi vuorotteluvapaalle, löydettiin ajoissa matkan varrella 1 pelkkä kyytiläinen, mutta nyt olen ajovuorossa joka 5.s viikko.

Ja km-korvaukset saan vähentää verotuksessa.

Nyt varsinkin kun voi jatkaa töitä kotona on helppoa lähteä töistä tiettynä aikana.