Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihteeksi raskaustesteistä

Vierailija
29.04.2012 |

Tiedän, että asiaa ollaan kysytty monta kertaa, mutta olisin vielä kysynyt First Signal testien roskishaamuista. Monta roskishaamua merkillä olen nähnyt, mutta nämä on aina olleet ohuita tihruviivoja. Nyt sain testiin kuitenkin PAKSUN roskis haamun jossa ainakin omasta mielestä olisi väriäkin mukana. Mietinkin, että kuinka moni saanut samantyylisen roskishaamun FS testillä ja mitä tämä on tarkoittanut.

Aion jokatapauksessa uusia testin maanantaina enne vappua, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut roskishaamua mutta kumminkin sellaisen viivan jossa oli reunoissa kapeat raidat ja viiva oli keskeltä valkoinen. Samaan aikaan sain apteekin omalla sellaisen omituisen varjon viivan paikalle. Nämä tuli molemmat testiajan puitteissa menkkojen ollessa pari päivää myöhässä. Kysyin noista apteekissa samalla kun kävin ostaan uuden testin ja hän selitti että tuollaiset testit ovat positiivisia.mutta hormonia on vielä niin vähän ettei testi osaa reagoida siihen oikein mutta silti tarpeeksi että testi reagoi. Tuo raskaus meni kesken valitettavasti.

Tuolla kysymälläsi merkillä olen saanut vain ohuita kellertäviä raitoja viivan toiseen reunaan testin kuivuttua jos en ole ollut raskaana. Tuo testihän on herkkä.

Vierailija
2/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosiaan ei ollut kyse mistään ohuesta viivasta vaan jos testiajan sisällä olisi tullut niin olisin automaattisesti laskenut plussaksi. Eli paksu pinkki hailakka viiva. Mutta katson nyt huomenna vielä mitä näyttää.. mielenkiinnosta lähinnä kyselen minkälaisia "roskishaamuja" muille on tullut testin kuivuttua kun itsellä kanssa aikaisemmin tullut vaan ohuita viivoja testiajan jälkeen kyseisellä testillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti viikon ennen kuin viiva tuli testiajan sisällä, jostain syystä. Mut raskaus meni hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan