Ketkä ostaa niitä Lauantaimakkaroita ja Gotleria
leivän päälle laitattaviksi? En kyllä tajua. Meillä syödään saunapalvia tai muuta laadukkaampaa leikkelettä.
Kommentit (31)
niistä tykkää tai joilla rahat ei riitä kalliimpiin.
Meillä ostetaan joskus kevyt lauantaita, muutama perheestä tykkää siitä.
Ei sitä aina jaksa niitä kalliita kinkkujakaan vedellä:)
ja monia muita. Joskus kinkut ja juustot tökkii ja silloin maistuu vähän "hötömpikin" makkara.
mutta joskus metsästäjämakkaraa koska se on hyvää! Se ei myöskän ole halpaa
Leivän päälle sopii vain juusto + vihannekset!
Mä ostan lauantaimakkaraa ja ihan tavallinen keskituloinen oon. Toki välillä menee kinkkuleikettäkin. Kiva vähän vaihdella noita leivänpäällisiä ettei kyllästy.
..että Tukholman kauppahallissa myydän lauantaimakkaraa ihan laatutavarana. Tästä on kyllä jo aikaa 10 vuotta - tiedä. mikä on tilanne tänään.
Siihen palviinkin kyllästyy ja sitä paitsi lauantaimakkaraa saa myös laadukkaana lihaisana versiona. Tosin kalliimpaa on, mutta itse osan sitä.
Ja moni syö ihan kuraa luullessaan syövänsä kinkkua. Aika monessa kinkussa lukee pakkausselosteessa kinkkuvalmiste ja sisältää koneellisesti eroteltua lihaa (yäk!) ja kamaraa tai muuta sontaa.
Ostan kaikkea. Välillä jonkun pienpalvaamon kinkkua, sitten taas tavallista lauantaimakkaraa, joskus jotain kylmäsavustettua. Tykkään vaihtelusta. Kinkkuunkin kyllästyy, kun sitä tarpeeksi monena päivänä peräkkäin syö. En ymmärrä ihmisiä jotka syö aina samoja juttuja.
ei saisi ostaa ja syödä?
hyviä makkaroitahan ne on!!
ja siitäkin valitaan kaupassa aina se halvin merkki, mausta viis.
Nuukuuden huippu!