Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä ostaa niitä Lauantaimakkaroita ja Gotleria

Vierailija
28.04.2012 |

leivän päälle laitattaviksi? En kyllä tajua. Meillä syödään saunapalvia tai muuta laadukkaampaa leikkelettä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten - Lidlin saksalaisessa lauantaimakkarassa on yli 80% lihaa. Jos vertaa suomalaiseen vastaavaan jossa lihaa n. 40€, niin se on ihan eri tuote.

Vierailija
2/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mortadellaa, nam nam. Halalina ja paprikalla... Lapsuuden lauantaimakkarat palasi mieleen, ketsuppia päälle vielä niin ah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Mutta pidän vain atrian perinteisestä lauantaista, siitä tulee lapsuus mieleen. Äiti keitti ruispuuroa ja sen kanssa syötiin aina lauantaita. Joskus on ihana tehdä niin vieläkin.

Saunapalvi on mielestäni kamalaa kinkkua. Syön mielummin pikkupalvaamojen kinkkuja tai fileittä. 

Vierailija
4/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin rehellistä lauantaita ja gotleria, kuin savunmakuisella vedellä lotraamalla tehtyä "saunapalvia".

Vierailija
5/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään niitäkin, koska lapset tykkää ja meillä aikuisilla tulee niistä niin lapsuus mieleen. Ihania!

P.S. Ai niin, täytyy muistaa mainita, että meillä kyllä rahat riittäisi vaikka mihin kalliisiin leikkeleisiin :)

Vierailija
6/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskanleipä, lauantaimakkara ja maito. Siinä suomalainen makujen sinfonia. On niin hyvää, että muuta ei kaipaa kuin kunnolla suolaa sinne leivän ja makkaran väliin. Turha tulla ulkomaanelävien tuputtamaan mausteilla pilattuja ruokiaan.

Vierailija
7/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija. -harvoin meille edes leipää on. Kerran viikossa ehkä suunnilleen sitä leivon.

Vierailija
8/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin ostetaan kevyt-lauantaimakkaraa..on tosi hyvää.

Ostamme muutenkin kaikenlaisia leikkeleitä ym joita sitten napsitaan suoraan paketista... kohtuullisen kallista ;)

Ihan herkkua on seranonkinkku, savuporo, savukalkkuna, suolaliha ja metvursti.

Ja kun vielä tykkäämme juustoista niin ei kannata kovin usein kaupassa käydä :)

Vierailija
9/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kitinää ruuasta. Lauantaimagara on ihan okei. Siitä saa varsin hyvää magaraperunoita :)

Vierailija
10/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista kitinää ruuasta. Lauantaimagara on ihan okei. Siitä saa varsin hyvää magaraperunoita :)

Vierailija
11/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 08:21"]

Muuten - Lidlin saksalaisessa lauantaimakkarassa on yli 80% lihaa. Jos vertaa suomalaiseen vastaavaan jossa lihaa n. 40€, niin se on ihan eri tuote.

[/quote]

Näin on. Kun suomalainen puhuu jostain "laadukkaasta" leikkeleestä tmv. lihatuote niin muissa maissa se lasketaan junk food:ksi.

Vierailija
12/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää tosi paljon lauantaimakkarasta ja siksi sitä meillekin ostetaan. Eikä todellakaan ole mikään rahakysymys. 

Vierailija
13/31 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi tykkää myös niistä joten osta kyllä joskus. Meillä on leivän päälle yleensä filettä, mutta joskus myös sitä mitä lapsi toivoo. Ei ne ole mitenkään toisiaan pois sulkevia vaihtoehtoja.

Vierailija
14/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvää paahtoleivän päällä. Eikä opiskelijan ja työttömän tuloilla hirveästi laadukasta leikettä osteta. Onko se oikeasti niin vaikeaa ymmärtää, ettei kaikilla ole kaikkeen varaa?

Vierailija
15/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkäävät noista em. "leikkeleistä".

Minä ja mies taas tykätään juurikin noista "laadukkaamista".

Vierailija
16/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan kasvissyöjiä.

Ps. Mun pikkuveli 20 v. tykkää gotlerista.

Vierailija
17/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en syö mitään makkaraa paitsi josku kerran pari vuodessa maksamakkaraa. Itse syön vain hyvälaatuisia kinkkuleikkeleitä, mutta miehelle pitää ostaa ehtaa makkaraa, tykkää niistä!

Vierailija
18/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaita ei käytetä.

Vierailija
19/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jahtia, nam! Oon niin kyllästynyt iänikuisiin saunapalveihin.

Vierailija
20/31 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään vanhene, käydään paketista suoraan napsimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä