Ottaa päähän kun uudet naapurit rivitalossa kyttää ihan avoimesti sisään!
Ei muuta. Toivon, että ko. naapuri sattuisi tämän lukemaan.
Kommentit (11)
Joka kerta kun huomaat heidän katsovan sisälle niin vilkuttele iloisesti!
Joka kerta kun huomaat heidän katsovan sisälle niin vilkuttele iloisesti!
Tai sitten ota kiikarit siihen ikkunan vierelle valmiiksi ja rupee niillä tähtäilemään heitä kun huomaat toljotuksen. Tai rupeat kameralla ottamaan heistä kuvia. :D Ei varmaan enää tunnu heistä mukavalta kurkkia teille sisään.
Käyn aina laittamassa kaihtimet vaan nenän edestä kiinni. Luulis tajuavan, mutta ei nähtävästi.
tulee katsottua sisään, kun suoraan näkee. Mutta sitäpä teette tekin.
T.Naapuri
että kirkkaina kevätpäivina ei talon sisälle näe ikkunasta ellei laita nenää ruutuun.
Eli kun katsoo sinuunpäin ihailee itseään ikkunasta (joka peilaa) tai on vain ajatuksissaan.
Jos kutonen on pirkanmaalta niin hyvinpä palsta tavoitti ;) Heh, meniköhän naapurisopu
ap
Tosiaan ne verhot eteen jos tuntuu että joku tuijottaa.... Luulen että useimmiten ihmisiä ei toisten tekemiset ja kodit niin kovasti kiinnosta, mulle tulee mieleen että ehkä naapuri on vilkaissut että jokos tuolla joku asuu, ja sä tulkitset sen niin että tiirailee ja stalkkaa teitä!
Joskus epäluuloisuus ja mahdollisten stalkkaajien pelko voi olla merkki mielisairaudestakin...
Meillä on rivitalon ekassa asunnossa mummo, joka seuraa verhonraosta ulkonaliikkujoita. Minua se ei haittaa, päinvastoin minulla on turvallisempi olo, kun joku seurailee ketä taloyhtiössä liikkuu.
Ne haluu selvästi tutustua.