Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä terkkarista neuvolassa??

Vierailija
28.04.2012 |

Päätin googlata neuvola "tätin" nimen ja sain selville,että hän on itseäni voden nuorempi ja innokas taaperoimettäjä..juttua ja artikkeleita löytyi niin iltasanomista kuin kirkon lehdestä..

Mutta tulipahan vaan mieleeni kun sain kuopukseni oli tämä terkkari niin pätemässä,että kasvaako nyt mun omalla maidollani niin hyvin,eikä siis yhtään kannustanut jatkammaan imetystä.

Puhui joka kerta vaan et varmaan pitäis antaa pullosta välillä,vaikka vauva siis kasvoi tosi hyvin täysimetyksellä.aloin sitten sen takia itsekkin sttressata saako vauva tarpeeksi maitoa ja siirryin pulloon pikku hiljaa...näin jälkikäteen kyllä alko inhottaa miksi hän oli mua kohtaan sellanen vaikka ei ollut mitään aihetta vauva kuitenkin kasvoi hyvin käyrillä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse terveydenhoitaja ja innokas taaperoimettäjä, varmaan löytyy nimikin googlaamalla imetysyhteyksistä.

Uskon kyllä itse aina kannustavani ja rohkaisevani asiakkaitani luottamaan imetykseen jos vain vauvan kasvu sen sallii - ja vaikka kasvussa olisi ongelmaakin lähtisin etsimään ratkaisuja ensin imetyksen tehostamisesta enkä pullosta.

PAITSI jos tuntuu että asiakkaalla on jo valmiiksi tehty päätös ja halu siirtyä pulloon tai tarjota sitä, niin että ei muita vaihtoehtoja oikeasti halua. On kuulkaa yllättävän vaikea kysyä suoraan "toivotko että tehdään imetyksen sujumiseksi enemmän töitä vai toivotko että katsotaan miten se menee omalla painollaan" koska ihmisten on joskus tosi vaikea vastata, että "en halua tehdä enemmän töitä". Vaikka sydämestäni sen hyväksyn, niin ehkä moni kuvittelee ettei niin vain saa sanoa neuvolassa?

Mutta mikä on taustalla ap:n kertomassa tapauksessa, en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan