Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käytit vauvamahan rasvaamiseen? Käykö vauvaöljy?

Vierailija
28.04.2012 |

Kertokaapas.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä olisi pitänyt öljytä???

Vierailija
2/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä olisi pitänyt öljytä???

Kokemuksesta tiedän, että mulle tulee todella helposti raskausarpia, ja ajattelin että josko tätä mahaa saisi edes hieman säästettyä niiltä kammotuksilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mikään rasva auta...höpöhöpöä.

Vierailija
4/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kookos tai kaakaovartalovoilla

Vierailija
5/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihan rasva tähän vaivaan... en enää muista

Vierailija
6/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihan ykkönen mun mielestä on kun ENNEN suihkuun menoa rasvaat koko kehosi oliiviöljyllä ja sitten lämpimään suihkuun.

Ihosta jää huippusileä ja pehmoinen eiäkä yhtään rasvainen ja öljyinen, mikä tahrisi vaatteet tmv.

Kokeile, ihastut varmasti. =)

Vierailija
7/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti arpia tuli :(

Vierailija
8/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pinkeä maha yleensä kuivana kutisee ihan hulluna. Valitettavasti kuitenkaan arpien muodostumiseen rasvaus tai ei-rasvaus ei vaikuta juuri ollenkaan. Syy on se että iho venyy eli ne arvet syntyvät niin syvissä kudoksissa ettei mikään rasva sinne asti imeydy. Eniten arpien tulo on siis ihotyypistä ja taipumuksista kiinni.

Vierailija
9/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pinkeä maha yleensä kuivana kutisee ihan hulluna. Valitettavasti kuitenkaan arpien muodostumiseen rasvaus tai ei-rasvaus ei vaikuta juuri ollenkaan. Syy on se että iho venyy eli ne arvet syntyvät niin syvissä kudoksissa ettei mikään rasva sinne asti imeydy. Eniten arpien tulo on siis ihotyypistä ja taipumuksista kiinni.

itse käytän ihan tavallista kosteusvoidetta, tällä kertaa on käytössä Lushin Charity pot-voide joka on riittoisa eikä haise pahalle (vahvoja hajusteiuta en kestä). Rasvaan mahan joka päivä, erityisesti suihkun jälkeen mutta muulloinkin. Jos joskus jää välistä niin kyllä kiristää ja kutittaa.

Vierailija
10/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en usko kyllä rasvauksesta olevan apua muuhun kuin kutinaan.

Mutta tiedättekö, pitääkö oikeasti paikkansa että arpia tulisi yhdeksälle kymmenestä, niin kuin iltalehti jossain jutussaan väitti? Oma mutu tuttavapiirin synnyttäneistä sanoisi että ei ole niin yleistä.

Vierailija
11/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen rasvannut mahaani, lantiota ja rintojani koko raskauden ahkerasti enkä ole ainakaan vielä saanut yhtään arpia (38+4). Olen rasvaillut ahkerasti siksi, että teini-iässä sain rajuja arpia lantiooni ja rintoihin, eli alttiutta arpiin kyllä on. Nyt kun ne ovat vaalentuneet lähes huomaamattomiksi, yli 15 vuoden jälkeen, en millään haluaisi uusi liloja naarmuja vartalooni. Olen käyttänyt viimeaikoina veledan raskausöljyä, alkuaikoina kuivalle iholle tarkoitettua paksua rasvaa body butteria jne.

Vierailija
12/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha pysyi ilman raskausarpia! Niin...siihen asti kunnes tyttäremme syntymään oli kaksi viikkoa jäljellä. Koko navan alusta risahti täyteen raskausarpia, se näytti lähinnä joltain tikkurilan värikartalta. ;)

Vierailija
13/13 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

estääkseni raskausarpia. En usko että niitä voi millään rasvalla/öljyllä estää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi