Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaat, kun joku kehuu vaatteitasi?

Vierailija
28.04.2012 |

Onko vastauksessa eroa, jos kehujana on mies tai nainen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitän ja sanon, että tykkään tästä itsekin! Kiva väri! Miestä katson varmaan sen lisäksi vähän pitempään silmiin vähän pää kallellaan, että miten mieshenkilö noin intoutui vaatteisiin kiinnittämään huomiota, onko sillä ajatuksissa muutakin kuin se vaate.

Vierailija
2/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanon olipa kysyjä mies tai nainen. Tai no, aina en sano hintaa, mutta mun kaikki vaatteet on kirpparilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä. olen varattu, joten sivuutan miesten kehut samoin kuin naistenkin, en tartu niihin.

Vierailija
4/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään. Mun kaikki vaatteet on ostettu alle 10e tokmannin aletangosta, ja mulla ei taida olla nyt mitään, mikä ei olis jo kulunutta tai jostain rikkikin. Ja harvemmin tästä tuulipukutyylistä kehuja saa muutenkaan.

Vierailija
5/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteitani kehutaan mielestäni aika useinkin, koska tykkään vahvoista väreistä ja yllättävistä kuoseista. Erotun siis positiivisesti harmaasta kappahl-massasta.

Vierailija
6/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska joskus tuntuu hölmöltä vastata vaan "kiitos" ja sitten hymyillä muikeana. Odottaako kysyjä vastakehua tai haluaako tietää, mistä vaatteeni ostin? Pitääkö alkaa sanomaan, että "kiitos, mutta eivät nämä nyt niin ihmeellisiä ole" :) ap

Vaatteitani kehutaan mielestäni aika useinkin, koska tykkään vahvoista väreistä ja yllättävistä kuoseista. Erotun siis positiivisesti harmaasta kappahl-massasta.

Vierailija
7/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sanoa jotain "tykkään tästä itsekin" tms. myös. Jos on joku halpis niin sanon mistä ostin, mutta kalliista merkeistä en yleensä mainitse paitsi jos kehuja on joku merkkitietoinen.

Vierailija
8/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan sanoa jotain "tykkään tästä itsekin" tms. myös. Jos on joku halpis niin sanon mistä ostin, mutta kalliista merkeistä en yleensä mainitse paitsi jos kehuja on joku merkkitietoinen.

Vierailija
9/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Ennen sanoin että eihän tää nyt, vanhat ryysyt....

Vierailija
10/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin vain nolona kiitos, koska ikävä fakta vaan on, että mikään vaate ei näytä hyvältä koossa 50/52 ja tiesin, että se sanottiin vain koska haluttiin sanoa jotain kivaa.

Nyt kun olen kokoa 36/38 vastaan reippaasti kiitos ja yleensä vielä perään, että tykkään itsekin. Tiedän nykyisin näyttäväni hyvältä ja koska itseluottamuskin on palannut uskallan sen sanoa ääneenkin!

Vierailija
11/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi kiitos kovasti" ja hymyilen. Saatan myös samalla kehua toisen vaatetta. Miehet ei kyllä muistaakseni ole koskaan kehunut mun vaatteita. Paitsi tietysti oma mies harvasen päivä.

Mun mielestä olis jotenkin outoa jos miehet työpaikalla kehuis naispuolisten työkavereiden vaatteita...

Vierailija
12/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin vain nolona kiitos, koska ikävä fakta vaan on, että mikään vaate ei näytä hyvältä koossa 50/52 ja tiesin, että se sanottiin vain koska haluttiin sanoa jotain kivaa.

Nyt kun olen kokoa 36/38 vastaan reippaasti kiitos ja yleensä vielä perään, että tykkään itsekin. Tiedän nykyisin näyttäväni hyvältä ja koska itseluottamuskin on palannut uskallan sen sanoa ääneenkin!

Vierailija
13/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hämmennykseltäni tajuan, ja yleensä kerron mistä olen hankkinut. Tuntuu hölmöltä tosiaan pelkästään kiittää.

Minuakin kehutaan ehkä pari-kolme kertaa kuukaudessa asuvalinnastani, kuulemma hyvä värien yhdistelemisen taju tjtn. :P

Vierailija
14/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on vain kiireessä päälle repäisty vaate tai vaate joka on jossain mielenhäiriössä ostettu ja ei tunnu omalta, yleensä yllätyn ja sanon että kiva että joku tykkää oma oloni ei ole kotoisa.

Jos viihdyn vaatteessa kiitän ja sanon että itsekin pidän.

Olen myös niin hömelö että voin esitellä uusia ihania vaatteitani, yleensä kenkiä joita rakastan, sanoen katso mitkä ihanuudet oli pakko saada.

Vierailija
15/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on jo vanha, kaapin perältä löysin.

Ostin alennuksesta, ei maksanut paljon mitään niin ostin, että on jotain päällepantavaa.

Kyllähän tämä noi vatsamakkarat peittää, kiitos vaan.

No joo, onhan tämä vähän räikeä.

En sitten vaihteeksi muutakaan väriä keksinyt kuin musta.

Vierailija
16/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on jo vanha, kaapin perältä löysin.

Ostin alennuksesta, ei maksanut paljon mitään niin ostin, että on jotain päällepantavaa.

Kyllähän tämä noi vatsamakkarat peittää, kiitos vaan.

No joo, onhan tämä vähän räikeä.

En sitten vaihteeksi muutakaan väriä keksinyt kuin musta.

Vierailija
17/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös niin hömelö että voin esitellä uusia ihania vaatteitani, yleensä kenkiä joita rakastan, sanoen katso mitkä ihanuudet oli pakko saada.

Vierailija
18/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteitani kehutaan aina välillä, koska ostan mielelläni aika persoonallisia vaatteita, ja esim design-kenkiä.

Kehun sitten muiden vaatteita oma-aloitteisesti muussa yhteydessä, ei minusta kehut ole mitään vaihtokauppaa.

Vierailija
19/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuu niin sanon yleensä jotain että "Kiitos, tykkään itsekin tästä kovasti". Saatan myös kertoa mistä ostin tms. Jos joku tuntematon kehuu niin yleensä vain kiitän sanomatta sen kummempaa. Miehet harvemmin kehuu mun vaatteita joten en tiedä mitä sanoisin, varmaan vaan että kiitos.

Vierailija
20/29 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kysyjä on nainen, niin saatan kertoa mistä vaate on hankittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi