Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissutteluseuraa??

Vierailija
27.04.2012 |

Yksin kotona ja pari isoa (siis sellaista 0.75 pulloa) siideriä kaapissa..pari jo juotu, ja nyt tuli tylsää..

Kävin sairaalassa tänään, ja epäillään munasarjasyövän uusiutuneen. Eli mulla ihan vitutukseen/pelkoon meni siiderit.

muita yksinäisiä??

Juttuseuraa????

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla koneellaan. Ajattelin kyllä valvoa vielä ja oluttakin hörpin.

Oletko tosi peloissasi? Etkö saisi ketään tuttua ihmistä tai vaikka siskoa seuraksesi?

Vierailija
2/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainoa lapsi..

mies lähti kavereilleen kun on lomalla tän viikon ja en kehdannut sanoa miksi en halunnu mukaan..

Itkettää vaan. Viimekesän sytostaatit ja hiusten tippuminen käsiin tuoreessa muistissa. Vaikka kuinka koitan aatella positiivisesti niin se on kyllä toooosi hankalaa...

Pelottaa joo. Taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tsempeistä vieraalle. Niitä tarvitaan!

Koitan miettiä sitä miten jaksoi olla positiivinen viime vuonna, kun olin niin kipeä, ja kuinka hienosti mieskin jaksoi hoitaa mua..niin jotenkin aattelen että sen kyllä haluaisin välttää, että meen samaan kuntoon taas.

Osaatteko muuten sanoa että mikä mä olen, en mielestäni ole vela (miten se nyt kirjoitetaankaan..), mutta lapseton kuitenkin kun kohtu otettiin pois - eli kun en oo vapaaehtoisesti lapseton, niin mikä sitten?

Koitin tuossa googlailla enkä oikein tullu hullua hurskaammaksi..

Vierailija
4/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta että kaikki kuitenkin päättyisi hyvin :x Kuulostaa rankalta tuollaiset hoidot!

Ja jos ei ole vapaaehtoisesti lapseton, niin eikö ole lapseton koska on kykenemätön saamaan lapsia? Ei kai sille mitään lyhyempää sanaa ole..

Vierailija
5/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kenen (helsinkiläisen naisonkologin?) tutkimus se oli, mutta ne syöpäpotilaat jopa toipuvat paremmin, jotka ovat jakaneet sairautensa lähipiirin kanssa. Lyhin elinikä ja huonoin toipuminen oli niillä, jotka salasivat tilansa ja tolansa.

Ajattelit kauniisti, kun annoit miehellesi lomaa, mutta kerro nyt ihmeessä mitä murehdit. Kyllä tulee sekin päivä, kun saat laittaa hänet pötkölleen riippumattoon, työntää käteen huurteisen oluen ja vielä heijata vauhtiinkin.

Kohduton.. Jospa olet maailman ihanin kummitäti, tukiäiti tai lainamummi?

Vierailija
6/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oli tarkoitus lainata tuota vieraan viestiä jossa toivoteltiin tsemppiä mutta eipä sitten onnistunut :)

Miten te käsittelette vaikean asian josta jotenkin pitäisi kertoa läheisille?

Mulla ollut vaikee kertoa terveydentilasta esim. anopille ja apelle, plus tietysti oma äiti..

Mies nyt on ollut ihan hermokimppu kohta toista vuotta. Aina kun tulee mulle sairaalasta kirje, oli se sit lasku tai jotain muuta,hypin seinille jo ennen sen avaamista..en vaan voi sille mitään.

Ja kun katson miestä välillä kotona, ja mietin kuinka ihana isä siitä oliskaan tullu..varsinkin kun näen sen ystävien lasten kanssa.

Se sanoo ettei haittaa, mut....luulin ettei muakaan haittaa mut en oo enää niin varma.

Vierailija
7/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kenen (helsinkiläisen naisonkologin?) tutkimus se oli, mutta ne syöpäpotilaat jopa toipuvat paremmin, jotka ovat jakaneet sairautensa lähipiirin kanssa. Lyhin elinikä ja huonoin toipuminen oli niillä, jotka salasivat tilansa ja tolansa.

Ajattelit kauniisti, kun annoit miehellesi lomaa, mutta kerro nyt ihmeessä mitä murehdit. Kyllä tulee sekin päivä, kun saat laittaa hänet pötkölleen riippumattoon, työntää käteen huurteisen oluen ja vielä heijata vauhtiinkin.

Kohduton.. Jospa olet maailman ihanin kummitäti, tukiäiti tai lainamummi?

Heh, mulla on yksi kummityttö kyllä, ja äitinsä on sanonut että saan pitää ns. lainalapsena :)

Tuntui vaan että oon jo niin paljon kaatanut miehen niskaan, että saa nyt kyllä lomansa viimeisinä päivinä mennä minne tykkää ilman että mä olen murjottamassa mukana.En jaksa enää pitää sitä sellaista keinotekoista hymyä.

Vierailija
8/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aapee ja tulipa mieleen että kun juttelin syöpäyhdistyksellä ennenaikaisista vaihdevuosista ym niin sanottiin että on vaikea löytää mulle vertaistukea kun tämmöinen on TABU.

Öh, miten ihmeessä?

Toisaalta ymmärrän, mutta....

Vierailija
9/23 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole uusiutunut. Pidän peukkuja.

Katselin juuri Paparazzeja netistä ja naureskelin ääneen itsekseni, parin viinilasin jälkeen naurattaa kaikki... kohta varmaan myös omat vitsit...

Vierailija
10/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuota sanaa käytetään vähän liikaa, se on jonkinlainen muotifraasi. Ei ole tabu puhua syövästä, muistisairauksista, lestadiolaisten insestistä, äidin alkoholismista, lastensuojelutoimenpiteistä, masennuksesta. Ne ovat päin vastoin tämän päivän kuumia puheenaiheita, ajankohtaisia, tarpeellisia.

Eipä sillä, helppoa asioita ne eivät ole.

Vierailija
11/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut tuoda itseäni esiin, en voi edes kuvitella tuntojasi, mutta tarkoitin, että Paparazzit voisivat piristää. Tai vaikka vanhat kummelit.

Vierailija
12/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuota sanaa käytetään vähän liikaa, se on jonkinlainen muotifraasi. Ei ole tabu puhua syövästä, muistisairauksista, lestadiolaisten insestistä, äidin alkoholismista, lastensuojelutoimenpiteistä, masennuksesta. Ne ovat päin vastoin tämän päivän kuumia puheenaiheita, ajankohtaisia, tarpeellisia.

Eipä sillä, helppoa asioita ne eivät ole.

No kyllä mullakin vähän loksahti leuka, että mitenniin asioista ei voi puhua "kun ne on näitä alapään asioita ja ei niitä haluta tuoda julki.."

joo - mutta en voi uskoa että olisin kaupungin ainut jolla on ennenaikaiset vaihdevuodet alta nelikymppisenä. oon ite 38vee.

Vierailija
13/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Haluisko joku jutella vielä hetken??

Vierailija
14/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tässä hetki menee

Vierailija
15/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä vaan..

mitä teet, onko sulla lapsia/miestä..

Vierailija
16/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttelen kolmea kruunukynttilää, kuuntelen teinien touhuja oven takana. Pojalla on kaveri yökylässä ja ovat luvan päältä viekä hereillä. Pitää kohta mennä sanomaan, että aika mennä peiton alle. Lapsia mulla on muutenkin tupa täynnä, iso perhe.

Mies tuossa juuri sanoi, ettei tahdo vielä mennä nukkumaan. Kun mulkoilin kelloa, sanoi että voi nousta aamulla kanssani lapsia höösäämään. Muuten järjestys on yleensä se, että minä nousen aamulla ja mies tulee vaihtamaan vuoroa klo 10.

Ihan tavallinen perjantai. Mietin kyllä kovasti paria tekemätöntä hommaa, liittyy kirjoittamiseen.

Mitäs itte, onko mieli pahempi vai parempi? Miltä maailma näyttää, mitä teet huomenna?

Vierailija
17/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

polttelen kolmea kruunukynttilää, kuuntelen teinien touhuja oven takana. Pojalla on kaveri yökylässä ja ovat luvan päältä viekä hereillä. Pitää kohta mennä sanomaan, että aika mennä peiton alle. Lapsia mulla on muutenkin tupa täynnä, iso perhe.

Mies tuossa juuri sanoi, ettei tahdo vielä mennä nukkumaan. Kun mulkoilin kelloa, sanoi että voi nousta aamulla kanssani lapsia höösäämään. Muuten järjestys on yleensä se, että minä nousen aamulla ja mies tulee vaihtamaan vuoroa klo 10.

Ihan tavallinen perjantai. Mietin kyllä kovasti paria tekemätöntä hommaa, liittyy kirjoittamiseen.

Mitäs itte, onko mieli pahempi vai parempi? Miltä maailma näyttää, mitä teet huomenna?

No, kyllä huominen vaikuttaa ihan positiviselta - siideri loppuu kohta..

Muuten oikeestaan mieli on parempi.

Eli jännä juttu mutta aika reippain mielin koitan mennä nukkuun.

Mitä sä teet huomenna?

Vierailija
18/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä nukkumaan, nyt se lupasi tullakin.

Huomiselle ei ole mitään suunnitelmaa kerrassaan. Uimahallissa kävimme tänään, ei siis sinne. Jos kävis vaikka Hesessä tai intialaisessa. Pihalle ei vielä päse hommiin liikaa lunta. Kai me vaan ollaan kotona.

Kiva kun olet paremmalla mielellä. Nuku hyvin.

Vierailija
19/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä nukkumaan, nyt se lupasi tullakin.

Huomiselle ei ole mitään suunnitelmaa kerrassaan. Uimahallissa kävimme tänään, ei siis sinne. Jos kävis vaikka Hesessä tai intialaisessa. Pihalle ei vielä päse hommiin liikaa lunta. Kai me vaan ollaan kotona.

Kiva kun olet paremmalla mielellä. Nuku hyvin.

kiitos :)

Ja jos joku Tamperelainen haluaa joskus irl juttuseuraa, sellasta ennakkoluulotonta, niin täällä on yks akka joka haluaa tutustua muihin - ei siis tarvii olla mitään syöpäjuttuja, en mä niistä jauha :)

Niin -- kukkuu? Tampere? Lenkille?

Vierailija
20/23 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huhuu -- Olin ihan tosissani :)

No, mut hyvää yötä/huomenta, laittakaa viestiä jos täällä on Tamperelaisia jotka sattuis joskus kaipaan seuraa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme