Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kovetat itsesi töissä, jotta pärjäät paskanpuhujatyökavereiden kanssa?

Vierailija
27.04.2012 |

Vinkkeä otetaan vastaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ymmärrä, miksi työpaikalla pitäisi olla sosiaalinen väkisin, vieläpä "ystävä".. siellä tehdään töitä. ystävät ovat muualla.

[/quote]

En sinänsä hae töistä ystävää, lähinnä vaan työkavereita jotta työpäivät sujuisi mukavammin. Mutta koska paskan puhuminen selän takana on niin yleistä naisvaltaisilla aloilla, tapahtuu tätä omallakin työpaikalla. Ujoimmat ihmiset siitä sitten "kärsii". Töihin lähtö tuntuu välillä vaikealta kun tietää että taas tulee paskaa niskaan mutta edessä päin kysellään kuulumisia.

Vierailija
2/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkeä otetaan vastaan!

niin metsä vastaa kuin sinne huutaa,ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkeä otetaan vastaan!

niin metsä vastaa kuin sinne huutaa,ap.

Ymmärrän täysin sua ap, en tosin osaa neuvoa. Inhottavia tyyppejä vaan on, mutta mitä vaan ei tarvitse tosiaankaan sietää. Esimiehen puheille, hänellä vastuu pitää työyhteisö siedettävänä!

Vierailija
4/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdistuuko paska sinuun vai puhutaanko sitä muuten vaan?

Anna mennä ohi, älä osllistu, älä anna viedä omaa energiaa.

Vierailija
5/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu työelämään olisi edessä muutaman kuukauden päästä eikä kiinnosta yhtään. Porukka työpaikalla on mitä on. Osa ei edes tervehdi. Se miksi näin on päässyt käymään on ehkä siinä että olen hiukan ujo enkä niin sosiaalinen kuin muut, en levittele omia asioitani työpaikalla.

Yksikin työkaveri on edessä niin ystävää mutta puukkoa tulee selkään kun selkä kääntyy. Näinä päivinä kun ei noita työpaikkojakaan ole tarjolla ihan joka sormelle.

Kai se on vaan pakko kestää tuli eteen mitä tahansa.

Vierailija
6/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu työelämään olisi edessä muutaman kuukauden päästä eikä kiinnosta yhtään. Porukka työpaikalla on mitä on. Osa ei edes tervehdi. Se miksi näin on päässyt käymään on ehkä siinä että olen hiukan ujo enkä niin sosiaalinen kuin muut, en levittele omia asioitani työpaikalla.

Yksikin työkaveri on edessä niin ystävää mutta puukkoa tulee selkään kun selkä kääntyy. Näinä päivinä kun ei noita työpaikkojakaan ole tarjolla ihan joka sormelle.

Kai se on vaan pakko kestää tuli eteen mitä tahansa.

En ymmärrä, miksi työpaikalla pitäisi olla sosiaalinen väkisin, vieläpä "ystävä".. siellä tehdään töitä. ystävät ovat muualla.

Vierailija
7/7 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pidetty työntekijä niin asiakkaiden kuin kanssatyöskentelevien osalta. jos joku joskus paskaa puhui, niin en antanut häiritä vaan annoin asian olla. "kaikki eivät tule kanssani toimeen ja minä en voi todellakaan tulla kaikkien kanssa oikeasti toimeen, vaikka yritän" näin minä toimin ja tämä on mottoni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän