Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa juhliin ystäväni läksiäisiä, miten sanon etten juo?

Vierailija
27.04.2012 |

Huomenna on eräässä ravintolassa/baarissa rakkaan työkaverini läksiäiset. Tulossa on vain muutama henkilö, miten pystyn olemaan juomatta, kun uskon että minuun kiinnitetään huomiota juomattamuudellani, kun porukka on niin pieni...

Autolla meneminen ei toimi, kun meitä tullaan limusiinillä tms. hakemaan...

Raskauteni on vasta ihan alussa, ja olen aikaisemmin saanut keskenmenon, niin en halua kertoa vielä kenelläkkään...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa, toista vain perässä: ee än jii uu oo!

Vierailija
2/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen useinkin selvänä, vaikka olisin ilman autoa liikenteessä. Koskaan ei ole ollut raskausarvailuja tai ylimääräistä kummeksuntaa. Ei aikuisen tarvitse selitellä. Ja baarissa voit tilata alkoholittomana drinksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan juo ja jos joku tivaa syytää niin sanot ettei maistu. En tajua, miten ihmiset jaksaa tästäkin kehittää ongelman.

Vierailija
4/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että olisko outoa, jos pyydän baarimikon tekeen mulle alkoholittoman drinkin?

Vierailija
5/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammas/ientulehdus johon on määrätty Flagyl.antibiootti, jolla on vahva antabusvaikutus.

Vierailija
6/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että olisko outoa, jos pyydän baarimikon tekeen mulle alkoholittoman drinkin?

Mikähän ap:n ikä on, 20, 25?

Vierailija
7/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voit keksiä aina niin ontuvat selitykset antibioottikuurista tms...ei niitä selityksiä kukaan usko kuitenkaan.

Vierailija
8/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkulttuuriin kyllä merkillinen, kun tuo alkoholittomuus on niin vaikea asia. Miksi sitä pitäisi selitellä? Mitäpä se kenellekään kuuluu.

Vierailija
9/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ettet juo, jos joku kysyy. Itse en juo ollenkaan alkoholia. Baarissa jos olen, tilaan limpparia. Tietenkin, jos aiemmin olet juonut, niin selitystä voi olla vaikea keksiä :)

Vierailija
10/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja drinksua. Asiasta voi sanoa baarimikolle ettei kailota sitä ääneen. Näin vältyt punasteluilta ja selittelyiltä parhaiten.

Itse olen ainakin niin surkea valehtelija että samasta syystä aikoinaan mietin konsteja kun en tahtonut raskautta muille paljastaa. Kukaan ei tajunnut mitään.

Vierailija
11/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei tiedä onko sun drinkin seassa viinaa vai ei.

Vierailija
12/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vältyt varastamasta huomiota työkaveriltasi. Koska suomalaisessa kulttuurissa nyt vain heti epäillään raskautta jos normaalisti ei ole alkoholiton.

ja drinksua. Asiasta voi sanoa baarimikolle ettei kailota sitä ääneen. Näin vältyt punasteluilta ja selittelyiltä parhaiten.

Itse olen ainakin niin surkea valehtelija että samasta syystä aikoinaan mietin konsteja kun en tahtonut raskautta muille paljastaa. Kukaan ei tajunnut mitään.

Vierailija
13/13 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti, miksi sun pitäs selitellä juomisiasi. Tilaat kokiksen tai vettä. Mitä se kenellekään kuuluu. Itse en juo nykyään enää koskaan alkoholia, en vaan haluu eikä se kenellekään kuulu! Vähän itsenäisyyttää hei, ei muita tartte miellyttää tai selitellä yhtään mitään.