Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittävän raskas työvko takana ja pomo on suolesta :´(

Vierailija
27.04.2012 |

Tyyppi on osoittautunut oikein perinteiseksi hallinnolliseksi johtajaksi jolle työntekijät ovat pelkkiä pelinappuloita, yksi sisään ja toinen ulos ja that´s it. Olen karvaan pettynyt häneen, aion vinkata jos työsuhteeni ei tästä enää jatku että muistaa mainita haastatteluun tuleville että "muistathan olevasi minulle vain pelinappula". Ja sehän olisi ihan tavatonta ja asiaankuulumatonta jos työntekijältä jolla ollut jotenkin vaikkapa poikkeava vko takanaan työn puitteissa, että kuinkas on mennyt ja mitenkäs ne uudet haasteet, mutta vatut siitä, pyöriköön ja selvitköön mehuissaan ja kiitostahan ei myöskään saada eikä kuulu. Ei verbaalista, ei taloudellista, ei mitään.

Työsuhteiden jatkamisiakin roikotetaan iänkaiken, toukokuu alkaa ja edelleenkään ei monilla ole tietoa siitä jatkuuko työt toukokuun jälkeen, en itsekään sitä tiedä.

Ja kyseessä työntekijät jotka hoitaneet jobinsa moitteetta ja joiden vakkaripaikalla olevat työkaverit esittäneet toiveensa että se ja se saisi jatkaa koskapa työ sujuu niin hyvin etc.

Olo on todella petetty ja pettynyt, ei tuollaiset henkilöt kuulu ihmisläheiseen työhön vaan jonnekin kammioonsa pläräilemään papereitaan, pyörittelemään numeroitaan ja rahavirtojaan ja olemaan se "pomo" jota jotkut sitten kumartelee, jos kumartelee.

Ahdistaa, vituttaa ja olen äärimmäisen surullinen!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan